![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Olen
- ottanut irti USB:llä olevat laitteet, kuten time machine kovalevyn, eyetv:n
- korjannut kovalevyn oikeudet
Osaisiko joku auttaa?

Viesti Kirjoittaja i24 »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tiikeri vai Leopardi? Onko windows osiota? Onko muistia paljon (4GB)?i24 kirjoitti:Mistäköhän voisi johtua että iMac 24" (alu) sammuu hitaasti? Vertailukohtana vaikka valkoinen perhepiirissä olevat 17" C2D iMac ja MacBook sammuvat käytännössä melkein heti.. mutta samaa ei todellakaan voi sanoa tästä tehokkaimmasta koneesta
Olen
Osaisiko joku auttaa?
Viesti Kirjoittaja i24 »
Käyttis on Leopardi, Windowsia ei ole asennettu ja muistia on 4GB.. Olen yrittänyt yhtä sun toista, mutta kone viihtyy aina vaan sammuttamassa itseäänmikastus kirjoitti:Tiikeri vai Leopardi? Onko windows osiota? Onko muistia paljon (4GB)?i24 kirjoitti:Mistäköhän voisi johtua että iMac 24" (alu) sammuu hitaasti? Vertailukohtana vaikka valkoinen perhepiirissä olevat 17" C2D iMac ja MacBook sammuvat käytännössä melkein heti.. mutta samaa ei todellakaan voi sanoa tästä tehokkaimmasta koneesta
Olen
Osaisiko joku auttaa?
http://forums.macrumors.com/showthread. ... 449&page=2
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 3&tstart=0
Googletin siis ihan vaan näillä "imac 24 slow shut down"
Mulla töissä tuommoinen alu-iMac 24" 4GB sammuu kyllä sekunneissa.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Mitens airportti ja bluetooth? Ota pois päältä jos päällä, ja testaa. Jos joku käyttää sun verkkoa, tai sulla on joku bluetooth yhteys kännykkään (jonkun tai sun..) tai jotain. Se ehkä arpoo niiden kommunikaation lopettamista ja sillain.i24 kirjoitti:Käyttis on Leopardi, Windowsia ei ole asennettu ja muistia on 4GB.. Olen yrittänyt yhtä sun toista, mutta kone viihtyy aina vaan sammuttamassa itseään
Viesti Kirjoittaja i24 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Osaatko/voitko kertoa millä tavalla EyeTV vaikutti? Itselläni on myös aiemmin Leopardi sammunut todella hitaasti, mutta viime aikoina se on kiihdyttänyt toimiaan.i24 kirjoitti:Vaivat näyttävät johtuneen bluetooth-laitteista ja eyetv:stä. Kiitos mikastus vaivannäöstä!
Nyt iMac sammuu todella nopeasti
Viesti Kirjoittaja i24 »
En valitettavasti oikeen osaa sanoa, mutta noita em. poistelemalla ja uudelleen asentamalla tuli koneesta ripeämpi sammujaMacco kirjoitti:Osaatko/voitko kertoa millä tavalla EyeTV vaikutti? Itselläni on myös aiemmin Leopardi sammunut todella hitaasti, mutta viime aikoina se on kiihdyttänyt toimiaan.i24 kirjoitti:Vaivat näyttävät johtuneen bluetooth-laitteista ja eyetv:stä. Kiitos mikastus vaivannäöstä!
Nyt iMac sammuu todella nopeasti