Toimii ei toimi!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Toimii ei toimi!
Viesti Kirjoittaja Ghyui »
Ensi asennus on tehty Ziphone 3.0 avulla ja puhelin toimi ehkä viikon verran ihan hyvin Sen jälkeen päivittäin se krashää. Näyttö on valkoinen, keltainen, lilaa etc puhelimen seotessa. Olen päivittäin palauttanut puhelimen iTunesin kautta tehdasasetuksiin ja sen jälkeen avannut sen.....olen testanut iLibertyä ja Ziphonea, mutta lopputulos on sama....kaikki toimii todella hyvin vähän aikaa kunnes Tikkurilan värikartta juoksee näytöllä. Välillä on vaikeuksia saada puhelin tehdasasetuksiinkin, koska kesken kaiken puhelin alkaa sekoilemaan. Nyt olisi erittäin hyvät neuvot tarpeen.
-
Re: Toimii ei toimi!
Viesti Kirjoittaja slusse »
Onko sulla mitä ohjelmia asennettuna? En keksi mitään muuta syytä kuin et jokin ohjelma sekottaa sun puhelimen jotenki. :/
--
s
--
s
iPhone 3G 16GB (v3.0)
iPod Nano 8GB
MacBook Pro 15" 2.4GHz / 2GB RAM / 200GB HDD (OSX 10.5.7)
PowerBook G4 12" 1.5GHz / 512MB RAM / 80GB HDD (OSX 10.5.7)
AirPort Express (B/G)
iPod Nano 8GB
MacBook Pro 15" 2.4GHz / 2GB RAM / 200GB HDD (OSX 10.5.7)
PowerBook G4 12" 1.5GHz / 512MB RAM / 80GB HDD (OSX 10.5.7)
AirPort Express (B/G)
-
Viesti Kirjoittaja arlong »
Omko puhelin tippunut, kastunut tjsp? Myöski Ziphone saattaa sekoittaa puhelimen, mutta iLibertyn ei pitäisi.
-
Viesti Kirjoittaja Ghyui »
Ohjelmistoja en ole asentanut muita kuin mitä tule iLibertyn/Ziphonen- asennuksen mukana tulee.
En ole pudottanut tai kastellut...ainakaan en muista. Itsekin olen ajatetellut asennusrumban saatossa, että voisi olla jotain vikaa raudassa. Onkohan huolto- pisteitä joka rahaa vastaan tekisi tarkastuksen onko kaikki konehuoneessa OK?
Onko tuolla Bootloaderilla tai sen upgradaamisella mitään virkaa. iLiberty asennuksissa kun seuraa scriptiä se huomauttaa jossain välissä että BL 3.9 M3S2 on invalid, mutta asennus korjaa muka sen. Olen tuosta BL- keskustelusta vain ymmälläni eli onko sillä loppujen lopuksi mitään virkaa.
En ole pudottanut tai kastellut...ainakaan en muista. Itsekin olen ajatetellut asennusrumban saatossa, että voisi olla jotain vikaa raudassa. Onkohan huolto- pisteitä joka rahaa vastaan tekisi tarkastuksen onko kaikki konehuoneessa OK?
Onko tuolla Bootloaderilla tai sen upgradaamisella mitään virkaa. iLiberty asennuksissa kun seuraa scriptiä se huomauttaa jossain välissä että BL 3.9 M3S2 on invalid, mutta asennus korjaa muka sen. Olen tuosta BL- keskustelusta vain ymmälläni eli onko sillä loppujen lopuksi mitään virkaa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka