Olisi sellainen kysymys, että voiko iPhonen asetuksia nollata itse laitteesta? siis asetukset, nollaa, nollaa kaikki asetukset. Onko kukaan kokeillut, mihin voisi vaikuttaa...?
Vielä sellainen kysymys, että miten saisi mp3:set soittoääneiksi?
Mistä mahtaa johtua, että iphonen "käyttis osiosta" 300mb on jäljellä enään 20mb, onko normaalia? Ohjelmia en ole paljoa edes asennellut, että ei pitäisi siitä johtua. Vai viekö tuossa tuo firmware tuon tilan, tai jokin muu?
Kaikki "ei viralliset" softat mitä olet asentanut asentuvat tohon osioon. Lataa Boss Tools ja siirrä fontit ja toiset mitä en muista toiselle osiolle. Saat yli 100 Mb lisää tilaa system osioon.
Ilman että siirrät ohjelmia
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
Kiitoksia! Nyt taas tila riittää vaihteeksi Siirsin fontit ja soittoäänet, nyt on 106mb tilaa. Kannattaakos noita ohjelmia siirtää vielä, vai vasta sittenkun on taas tila täyttymässä?
Molto bene kirjoitti:Kaikki "ei viralliset" softat mitä olet asentanut asentuvat tohon osioon. Lataa Boss Tools ja siirrä fontit ja toiset mitä en muista toiselle osiolle. Saat yli 100 Mb lisää tilaa system osioon.
Ilman että siirrät ohjelmia
Yritin tuota taannoin, mutta sain iPhonen täysin sekaisin, ja jouduin palauttamaan järjestelmän. Muistaakseni tuo antaa eri vaihtoehtoja, joita siirtää. Onko jotain, mitä ei pidä siirtää ?
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
hardstyle kirjoitti:Tuossa bosstoolsissa varoitellaan ohjelmien (applications) siirrosta, ennen fontteja ja soittoääniä. Voisko siitä johtua, että meni sekaisin
Saattaa olla, että vika oli tällä(kin) kertaa käyttäjässä, joka jätti noudattamatta vanhaa hyvää neuvoa: RTFM...
Pystyykö ohjelmia asentamaan iphoneen muuten kuin installerin tai cydian kautta, kun pitäs saada iphone suomennettua mutta mulla on cydia ja siihen ei saa lisättyä sourceja. Pystyykö installerin lataamaan jostain ilman, että tarvii unlockata uudestaan
Tossa on näköjän pakko jailbreikata iphone kun asentaa ton installerin, niin mitä toi jailbreikkaus tekee, kun mulla oli tolla vanhemmalla ilibertyn versiolla mistä just aion asentaa sen installerin niin semmonen ongelma ku unlockasin sillä niin mitkää asetukset ei tallentunu niin tulee se takaisin jailbreikin ja installerin asennuksen jälkeen?
Jesse_l kirjoitti:Tossa on näköjän pakko jailbreikata iphone kun asentaa ton installerin, niin mitä toi jailbreikkaus tekee, kun mulla oli tolla vanhemmalla ilibertyn versiolla mistä just aion asentaa sen installerin niin semmonen ongelma ku unlockasin sillä niin mitkää asetukset ei tallentunu niin tulee se takaisin jailbreikin ja installerin asennuksen jälkeen?
Öh... Täsmennäpä hieman. Pari pistettä, ja erilliset, selkeät lauserakenteet saattaisivat auttaa ongelmasi ymmärtämisessä...
jiitee kirjoitti:Kannattanee hoitaa unlock ja jailbreik ZiPhone:lla tekee sen yhellä napinpainalluksella.. Meinaa toimii installerit jne suoraa.
Jotkut (ml. allekirjoittanut) ovat siirtyneet iLibertyyn sen vuoksi, että ZiPhone tuntuu bugittavan. iLibertyn käytön jälkeen systeemi on ollut paljon vakaampi.
Jesse_l kirjoitti:Tossa on näköjän pakko jailbreikata iphone kun asentaa ton installerin, niin mitä toi jailbreikkaus tekee, kun mulla oli tolla vanhemmalla ilibertyn versiolla mistä just aion asentaa sen installerin niin semmonen ongelma ku unlockasin sillä niin mitkää asetukset ei tallentunu niin tulee se takaisin jailbreikin ja installerin asennuksen jälkeen?
Öh... Täsmennäpä hieman. Pari pistettä, ja erilliset, selkeät lauserakenteet saattaisivat auttaa ongelmasi ymmärtämisessä...
Siis kun laitan installerin ilibertyn kautta iphoneen, niin minun on pakko jailbreakata iphonen. Ja nyt oon unlockannu iphonen ilibertyn uudella versiolla, koska tolla vanhalla versiolla, missä installerkin tulee. Niin oli semmoinen ongelma, että kaikki asetukset mitä tein, eivät tallentuneet vaan katosivat samantien, kun poistun asetuksista.Elikkä kun nyt asennan tolla ilibertyn vanhalla versiolla installerin puhelimeen, niin tuleeko tämä sama ongelma takaisin.
Siis kun laitan installerin ilibertyn kautta iphoneen, niin minun on pakko jailbreakata iphonen. Ja nyt oon unlockannu iphonen ilibertyn uudella versiolla, koska tolla vanhalla versiolla, missä installerkin tulee. Niin oli semmoinen ongelma, että kaikki asetukset mitä tein, eivät tallentuneet vaan katosivat samantien, kun poistun asetuksista.Elikkä kun nyt asennan tolla ilibertyn vanhalla versiolla installerin puhelimeen, niin tuleeko tämä sama ongelma takaisin.
Ah, nyt selkisi... Ehkä... Olet siis ajanut ensin vanhan version, mutta silloin ei Installeria tullut. Nyt uusi versio iLibertystä käytössä, ja yritätä sillä asentaa Installerin (jolloin täytyy taas jailbreikata). Ja kysymys siis lienee: Katoavatko vanhat asetuksesi silloin ? Ymmärsinkö oikein ?
Ei, kun ajoin ensin vanhan version siinä kyllä tuli installeri, mutta en pystynyt tallentamaan mitään asetuksia. Sitten ajoin ilibertyn uuden version jossa tuli installerin sijast cydia. Kysymys siis on, että kun ajan vanhalla versiolla installerin ja jailbreakin iphoneen, niin tuleeko tämä ongelma taas että mitää asetuksia ei pysty tallentamaan