Tuttu tyttö kävi täällä kylässä ja olin unohtanu pari käytettyä skumppalasia altaaseen. Onneks ei tyttö löytänyt huulipunan jälkiä joten meni ihan täydestä että miespuolisen kaverin kaa juotiin skumppaa vapun kunniaksi.

Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja art-turku »
Oletko nyt ihan varma ettei tyttösi olekaan aktiivihomppulainen?MacMees kirjoitti:Kaikki kunnia tahraamattomalle huulipunalle.
Tuttu tyttö kävi täällä kylässä ja olin unohtanu pari käytettyä skumppalasia altaaseen. Onneks ei tyttö löytänyt huulipunan jälkiä joten meni ihan täydestä että miespuolisen kaverin kaa juotiin skumppaa vapun kunniaksi.
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Olen. Tai vaikka oliskin niin ei se osaa suomea. Joten ihan sama vaikka se näitä lukis.art-turku kirjoitti:Oletko nyt ihan varma ettei tyttösi olekaan aktiivihomppulainen?MacMees kirjoitti:Kaikki kunnia tahraamattomalle huulipunalle.
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jaahas. Kokeillaanpa sitten vaikka italiaksi. MacMees fa le corna.MacMees kirjoitti:Olen. Tai vaikka oliskin niin ei se osaa suomea. Joten ihan sama vaikka se näitä lukis.art-turku kirjoitti:Oletko nyt ihan varma ettei tyttösi olekaan aktiivihomppulainen?MacMees kirjoitti:Kaikki kunnia tahraamattomalle huulipunalle.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tervetuloa tuttuun paikkaan uudelta paikkakunnalta! Jokos olet "asettunut taloksi"?Sarjatuli kirjoitti:Jihaa..Jälleen verkossa. Paikka Jyväskylän maalaiskunta..
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
No miltäs se nyt tuntuu olla maalainen?Sarjatuli kirjoitti:Jihaa..Jälleen verkossa. Paikka Jyväskylän maalaiskunta..
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja sieltähän se kauppa tuli!Anniel kirjoitti:Kauppaakin on tullut ihan kivasti. Pitäkääs peukkua että saan yhden kartanonpihan suunniteltavakseni (teen tänään tarjouksen).
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Hienoa hienoa. Nyt on pakko kysellä, missäs hintaluokassa menee neliöhinta. Toteutatko myös suunnitelmasi vai teetkö vain suunnitelman ja myyt sen vai miten? Mielenkiinto heräsi.Anniel kirjoitti:Ja sieltähän se kauppa tuli!Anniel kirjoitti:Kauppaakin on tullut ihan kivasti. Pitäkääs peukkua että saan yhden kartanonpihan suunniteltavakseni (teen tänään tarjouksen).![]()
8)
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Ihanaa tämä kiireettömyys ja ihmisten hyväntuulisuus ja seurallisuus.. Mitä ei tuolla etelässä ollut..Crimson kirjoitti:No miltäs se nyt tuntuu olla maalainen?
Suunnittelun hinnoittelu menee ihan kohteen mukaan enkä yleensä sitä asiakkaalle kerrokkaan ennen kuin näen kohteen. Hintaan vaikuttaa kohteen koko, korkeuserot, suunnitteluun kulutettu aika yms. sekä asiakkaan toiveet ja tietenkin työn vaativuus. Hintahaarukka noin 1000m2 omakotitontille on niinkin laaja kuin 800-2500€. Pienempien rivarien suunnittelun voi saada halvemmallakin, toisaalta tämä kartanonpiha on sen verran laaja ja haastava kohde että suunnittelun hintakin on vähän isompi.InstigatoR kirjoitti:Hienoa hienoa. Nyt on pakko kysellä, missäs hintaluokassa menee neliöhinta. Toteutatko myös suunnitelmasi vai teetkö vain suunnitelman ja myyt sen vai miten? Mielenkiinto heräsi.Anniel kirjoitti:Ja sieltähän se kauppa tuli!Anniel kirjoitti:Kauppaakin on tullut ihan kivasti. Pitäkääs peukkua että saan yhden kartanonpihan suunniteltavakseni (teen tänään tarjouksen).![]()
8)
Eipä mainostus haittaa. Aika mielenkiintoinen yritys.Anniel kirjoitti: Suunnittelun hinnoittelu menee ihan kohteen mukaan enkä yleensä sitä asiakkaalle kerrokkaan ennen kuin näen kohteen. Hintaan vaikuttaa kohteen koko, korkeuserot, suunnitteluun kulutettu aika yms. sekä asiakkaan toiveet ja tietenkin työn vaativuus. Hintahaarukka noin 1000m2 omakotitontille on niinkin laaja kuin 800-2500€. Pienempien rivarien suunnittelun voi saada halvemmallakin, toisaalta tämä kartanonpiha on sen verran laaja ja haastava kohde että suunnittelun hintakin on vähän isompi.
Yritykseni tekee toistaiseksi vain suunnittelua eli teen asiakkaalle tietokoneella kuvat ja hän voi itse päättää milloin ja kenen toimesta toteutus tehdään. Kauttani on mahdollisuus tilata myös ns. avaimet käteen -palvelu, jossa kilpailutan asiakkaan puolesta viherrakentajat yms. asiat.
Avataren vierestä pääset yritykseni sivuille
Oh, tulipa mainostettua
Noh, tuleeko kaupat?InstigatoR kirjoitti:Eipä mainostus haittaa. Aika mielenkiintoinen yritys.
Ei ole vielä tarvetta, toiseksi olet niin h*lvetin kaukana. Tietty jos saat kerrostalokaksioon suunniteltua jonkun kivan pihan niin sitten.Anniel kirjoitti: Noh, tuleeko kaupat?
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joko se on firmaansa kauppaamassa?Anniel kirjoitti:Noh, tuleeko kaupat?InstigatoR kirjoitti:Eipä mainostus haittaa. Aika mielenkiintoinen yritys.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kiitos kun pilasit työpäiväni... Taso 19 tällä hetkellä, oli pakko ottaa kenttäkoodi ylös ja lähteä tekemään töitä.. Menihän siinä pari tuntia leppoisastiJone kirjoitti:Palikkapeli netissä meni lopulta läpi. Pelailin 1 tason joka ilta ennen unille menoa. Addiktoiva mutta just sopivan haastava peli tähän pieneen kuuppaan. http://www.miniclip.com/games/bloxorz/en/
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Juu, kiitti vaan! Alkaa puhelinpalaveri puolentunnin päästä ja mun oli tarkoitus saada jotain aikaiseksikin sitä ennen...Jone kirjoitti: Addiktoiva mutta just sopivan haastava peli tähän pieneen kuuppaan. http://www.miniclip.com/games/bloxorz/en/