Jäi näkemättä eilinen Lost:n jakso. Jos jollakulla olisi jakso EyeTV:n tallenteena, niin tahtoo kans.
Laita vaikka yksityisviestiä, niin sovitaan menettelystä + sopivasta korvauksesta.
Lost 8.5.2008
Sana on (melkein) vapaa.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pasteur
Re: Lost 8.5.2008
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Guugeloi "watch lost online" ja vastauksia alkaa tulemaan vaikka kuinka. En oo kotikoneella niin en osaa antaa hyvää linkkiä - voin iltasella koittaa muistaa postata järkevän sivun. Multakin kyllä varmaan löytyy tuo koneelta, mutta se on wintoosalla media centerillä...
-
Mr K
Viesti Kirjoittaja Mr K »
Kiitos, tuolla vinkillä voisi katsoa mutta kun mulla on sellainen perversio, että olen tallentanut ne aikaisemmat jaksot ja tarkoitus olisi polttaa ne DVD:lle. Eli uusin vielä pyynnön, jos joltain löytyisi...
Eli formaattina nimenomaan pitäisi olla tuo mainittu EyeTV:n tallenne.
Eli formaattina nimenomaan pitäisi olla tuo mainittu EyeTV:n tallenne.
-
Pasteur
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Oikein kunnon fani siis. 
Tässä kohtuu hyvä stream-sivu: http://www.surfthechannel.com/show/television/Lost.html
En tiedä onko kyseinen linkki kyseenalaista materiaalia tälle foorumille. Mikäli näin on niin joku mode poistakoon!
Tässä kohtuu hyvä stream-sivu: http://www.surfthechannel.com/show/television/Lost.html
En tiedä onko kyseinen linkki kyseenalaista materiaalia tälle foorumille. Mikäli näin on niin joku mode poistakoon!
-
Mr K
Viesti Kirjoittaja Mr K »
No, tiedä sitten oonko kunnon fani. Katson äärimmäisen harvoin televisiota. Itseasiassa mulla ei itselläni ole vastaanotinta lainkaan; ainoastaan pelkkä näyttö ja DVD soitin. Idea on kerätä useita jaksoja DVD:lle ja katsoa ne kaikki "maratoonina" sitten joskus kun tv:n katsominen taas kiinnostaa.
Ekat 3 tuotantokautta mulla on ostettuna mutta kuluvan kauden aiemmat jaksot olen saanut tallenteina. Tämä viimeisin vaan oli jäänyt väliin. En vaan ekassa viestissäni viitsinyt selittää koko kuviota![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Niin, ja mainittakoo vielä, että pyytämäni jakso on tulossa yhden foorumilaisen ystävällisellä avustuksella. Kiitos hänelle.
Ekat 3 tuotantokautta mulla on ostettuna mutta kuluvan kauden aiemmat jaksot olen saanut tallenteina. Tämä viimeisin vaan oli jäänyt väliin. En vaan ekassa viestissäni viitsinyt selittää koko kuviota
Niin, ja mainittakoo vielä, että pyytämäni jakso on tulossa yhden foorumilaisen ystävällisellä avustuksella. Kiitos hänelle.
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Lostia voisi, kuten kaikkia sarjoja, lähettää viikolla myöhään myös uusintana -> mailia kanaville.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka