Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Aivan, että sen sortin tanssia harrastat ... ja vielä näin siunattuna pyhäpäivänä moinen meno!Sarjatuli kirjoitti:Uuuuhhh.. Olen tanssisalilla ja täällä hyppii kauniita naisia pikkuhousuissaan...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Tankobaariksi tuommoista tanssisalia ennen on sanottuSarjatuli kirjoitti:Uuuuhhh.. Olen tanssisalilla ja täällä hyppii kauniita naisia pikkuhousuissaan...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sarjatuli tanssinee ..tankoa...?ptkmit kirjoitti:Tankobaariksi tuommoista tanssisalia ennen on sanottuSarjatuli kirjoitti:Uuuuhhh.. Olen tanssisalilla ja täällä hyppii kauniita naisia pikkuhousuissaan...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Meidän pihalla hyppii "kauniita" naisia uima-altaaseen ILMAN pikkuhousuja...Sarjatuli kirjoitti:Uuuuhhh.. Olen tanssisalilla ja täällä hyppii kauniita naisia pikkuhousuissaan...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Kuin myös!!Pasteur kirjoitti:Läpi!Jone kirjoitti:Palikkapeli netissä meni lopulta läpi. Pelailin 1 tason joka ilta ennen unille menoa. Addiktoiva mutta just sopivan haastava peli tähän pieneen kuuppaan. http://www.miniclip.com/games/bloxorz/en/![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
PiilopervoSarjatuli kirjoitti:Uuuuhhh.. Olen tanssisalilla ja täällä hyppii kauniita naisia pikkuhousuissaan...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Delirious »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja juippi »
Viesti Kirjoittaja Delirious »
kokeile itse mesettää, katsoa eyetv:tä, lukea homppua, etsiä adiumiin uutta lookkia ja tule sen jälkeen sanomaan kuinka paljon jää sanatarkkoja lainauksia mieleen jos ne eivät tule mertarannan suunnalta, go mertaranta, suomen paras pelaaja 8)
Viesti Kirjoittaja juippi »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
On kyllä loistava sarja. Katsoin koko tuotannon, kun se tuli tässä "lähiaikoina" MTV3:taCrimson kirjoitti:Tilasin Twin Peaks -boksin Discshopista sikahalvalla. Maailman paras TV-sarja muuten. 8)
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »