Kokeilin, mutta ei auttanut.AppleFarmer kirjoitti:Oletko kokeillut poistaa Macintosh HD / Kirjasto / Application Support / EyeTV-kansion?
Kun lataan kaikki kanavat (113), saan virheilmoituksen, jossa on ainoastaan: ^0.
Viesti Kirjoittaja wanders »
Kokeilin, mutta ei auttanut.AppleFarmer kirjoitti:Oletko kokeillut poistaa Macintosh HD / Kirjasto / Application Support / EyeTV-kansion?
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Viesti Kirjoittaja kermit »
3.0.2 ja oma FireDTV C/CI = Kaikki kanavat joko encrypted tai currently not available. Palasin 3.0.1 versioon.Akseli Kartaani kirjoitti:http://www.elgato.com/elgato/na/mainmen ... -3.en.html
" EyeTV Version 3.0.2"
"Support has been added for the Digital Everywhere line of FireWire tuner products (FireDTV C/CI, T/CI, and S2)."
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Tämä mullakin tuli ensimmäisenä mieleen. Kannattaa siis säätää kaikki ensin kohilleen ylläpitäjän tunnareilla.kermit kirjoitti:EyeTV3:n päivitys ja asennus muutenkin (eka käynnistys) pitää tehdä kirjautuneena ylläpitäjän tunnuksella, muuten se voi sekoilla. Tuon jälkeen sitä voi käyttää tavallisen userin oikeuksillakin.
Päivitin 3.0.2:seen ja ongelmat ovat pysyneet samoina. Ei parempi, ei huonompi.AppleFarmer kirjoitti: 3.0.2 ja oma FireDTV C/CI = Kaikki kanavat joko encrypted tai currently not available. Palasin 3.0.1 versioon.
Vedin piuhat irti boksista ja alkoi lyyti kirjoittamaan. Nyt toimii uusin 3.0.2.AppleFarmer kirjoitti:3.0.2 ja oma FireDTV C/CI = Kaikki kanavat joko encrypted tai currently not available. Palasin 3.0.1 versioon.
Viesti Kirjoittaja ss »
Itse itseäni lainaten vastailen mitä olen tässä päivän aikana saanut muutoksia aikaan.Mutta:
* Yhdenkään kanavan EPG-tiedot eivät näy
* Haetut kanavat eivät tallennu EyeTV:hen, vaan kanavat pitää hakea joka kerta kun ohjelma avataan
* EyeTV:n Channels näyttää 0:aa, vaikka listassa on noin 113 kanavaa
* Nipusta toiseen vaihtaminen vaatii vaihtamisen nipun toiseen kanavaan ja sitten palaamisen halutulle kanavalle
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ööö, missäs tuo Channels > Service -valikko tarkalleen ottaen on?wanders kirjoitti: Käynnistyksen jälkeen EyeTV:stä puuttuu kaikki kanavat.
Nämä saan nopeasti takaisin, kun ne on tallennettu Channels > Service -valikkoon.
Tämän jälkeen EyeTV-FireDTV -kombo herää taas henkiin, ja kanavat, epg:t ovat toimivia.
Mutta olisihan se varmaan kiva, jos homma toimisi ilman purukumiviritystä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Mullakin toimii nyt. Mutta jos sitä world-asetustiedostoa ei poista ennen EyeTV:n käynnistystä, kanavat ei nävy.
Niin olis. Ei vaan Wanderskaan keksinyt mitä siihen tarvitaan.AppleFarmer kirjoitti:Mutta olisihan se varmaan kiva, jos homma toimisi ilman purukumiviritystä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Mullakin toimii nyt. Mutta jos sitä world-asetustiedostoa ei poista ennen EyeTV:n käynnistystä, kanavat ei nävy.
Ja sulla on ilmeisesti edelleen sama ongelma mikä mulla?Repe Ruutikallo kirjoitti:Mulla ei löydy ensin mainitsemasi tiedostoa lainkaan.
Mulla on tunnetusti kaikki ne ongelmat jotka muilla yhteensä. No ainakin tässä tapauksessa...wanders kirjoitti:Ja sulla on ilmeisesti edelleen sama ongelma mikä mulla?Repe Ruutikallo kirjoitti:Mulla ei löydy ensin mainitsemasi tiedostoa lainkaan.
Tässä se ongelma varmaan lymyää, mutta kuinka sen saisi ratkaistua...?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”