Onkos täällä jengillä tietoa koska toi 3g Iphone suomeen tulee - vai tuleeko ollenkaan, ja mahtaako tulla kytkyllä...hintaa ei varmaan ketään uskalla arvioida mutta luulis olevan kilpailukykyinen (600-700e?) Eikös tuo 3g malli esitellä kesäkuussa jossain aplen häppeninkissä - mietin vaan että olen kuullut juttua että kesäkuun alussa tulisi Suomeen luureja - mutta eikai sentäs vielä niin nopeasti.
Ja mitäs mieltä jengi on - vissiin kandee suosiolla venaa tota "virallista" mallia suomeen (3g) eikä ostaa enää tässävaiheessa noita haksattuja 2g vehkeitä.
Villi veikkaus että tulee kytkyllä kuten joka ikiseen muuhunkin maahan tähän asti. ja hinta on varmaan sen 399e ja 499e. kuten nytkin. Ajankohdasta ei tiedä varmastikaan kukaan vielä. Oma veikkaukseni että Suomeen tulee loppuvuodesta. Itse ehkä odottelisin vielä 3g mallia koska sen tuloon on niin lyhyt aika, on jopa huhuttu että tämän kuukauden puolella mutta varmaan viimeistään kesäkuussa. Näkee sitten että millainen laite sieltä tulee.
Eikä noita taada juurikaan mistään saadakaan nyt. Myyty loppuun joka paikasta. Mutta tätä menoa kuukausimaksut tulevat kyllä olemaan järkyttäviä Suomessa. Noh. Se selviää sitte. Turha tässä spekuleroida.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
sagma80 kirjoitti:Onkos täällä jengillä tietoa koska toi 3g Iphone suomeen tulee - vai tuleeko ollenkaan, ja mahtaako tulla kytkyllä...hintaa ei varmaan ketään uskalla arvioida mutta luulis olevan kilpailukykyinen (600-700e?) Eikös tuo 3g malli esitellä kesäkuussa jossain aplen häppeninkissä - mietin vaan että olen kuullut juttua että kesäkuun alussa tulisi Suomeen luureja - mutta eikai sentäs vielä niin nopeasti.
Ja mitäs mieltä jengi on - vissiin kandee suosiolla venaa tota "virallista" mallia suomeen (3g) eikä ostaa enää tässävaiheessa noita haksattuja 2g vehkeitä.