Kadonnut edge merkki
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kadonnut edge merkki
Viesti Kirjoittaja bobey »
Hei, olen uusi täällä foorumilla ja vihdoin onnellinen iphonen omistaja. Tänään onnistuin saamaan puhelimen niin jumiin että jouduin palauttamaan sen itunesin avulla takaisin tehdasasetuksille, ziphonen kanssa sain puhelimen takaisin toiminta kuntoon kiitos teidän hyvien ohjeiden! Mutta nyt minulla ei näy enään kirjainta g tai e tuon operaattorini nimen vieressä vaan ainoastaan neliö joka normaalisti on e tai g kirjaimen taustalla. Miten saisin tuon ilmaisimen takaisin näkyviin? Teinkö sittenkin jotain väärin?
-
Re: Kadonnut edge merkki
Viesti Kirjoittaja Snapple »
Onks mikä firmware? Ja löytyyks edge sieltä asetuksista?
Made from the best stuff on Earth
-
Firmware on 1.1.4 ja edge löytyy asetuksissa. Sekä yhteys toimii myös
-
Viesti Kirjoittaja allu/tre »
En ole seuraavasta aivan satavarma, mutta joku korjatkoon, mikäli olen väärässä.
Uusimmalla firmiksellä, 1.1.4 (saattoi olla jo edelliselläkin), tuo "E" -kirjain ilmestyy näyttöön mikäli edge on käytettävissä, ts. jos signaali on tarpeeksi vahva. Muutoin käytetään gprs:ää, jolloin näkyy vain tuo pelkkä laatikko.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uusimmalla firmiksellä, 1.1.4 (saattoi olla jo edelliselläkin), tuo "E" -kirjain ilmestyy näyttöön mikäli edge on käytettävissä, ts. jos signaali on tarpeeksi vahva. Muutoin käytetään gprs:ää, jolloin näkyy vain tuo pelkkä laatikko.
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
allu/tre kirjoitti:En ole seuraavasta aivan satavarma, mutta joku korjatkoon, mikäli olen väärässä.![]()
näin olen sen itsekkin ajatellut, mutta nykysin monesti huomannut että kun on pienemmillä paikkakunnilla/kaupungeilla joissa on 100% varmasti edge alue, ja samoissa kohdin joissa oon ennen ollut edgen kanssa yhteydessä niin nyt puhelin sanoo että ei ole edgeä....tästä huolimatta noin 50% tapauksissa nopeus viittaisi siihen että edge toimii kuvakkeesta huolimatta, ja sitten taas toisessa puolessa tuntuu siltä että ei oo kunnolla mitään yhteyttä
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Tänään huomasin että edge merkki löytyy mutta silti gprs merkki puuttuu, näkyyn ainoastaan neliö. Mukava kuulla että muillakin toimii samalla tavalla. Silti hieman kummaksuttaa puhelimen toiminta sillä kun sain puhelimen, puhelin osasi kertoa ollaanko gprs vai edge verkossa, ja puhelimen firmis oli1.1.4 jo ennen resetointia. Liekkö jokin ohjelma mikä on poistunut resetoinnin yhteydessä
-
Viesti Kirjoittaja arlong »
Puhelin kertoo, että on gprs:n alueella, jos siinä on pelkkä ruutu. Muistelisin joskus lukeneeni, että puhelimeen sai asennettua ohjelman, jolla asi G:n ruutuun puhelimen ollessa gprs:n varassa.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka