Anniel kirjoitti:Laitetaas tännekin meikäläisen koordinaatit eli viehettävä pikkukylä nimeltä Annville löytyy Laereios-saarelta [51:58]. Viiniä tuotetaan kunhan saadaan tarpeelliset asiat eka opittua.
Nopeastihan tuota näytit oppivan, mitä olen hieman vakoillut Muuten, onko muilla betaserveriläisillä esiintynyt samaa ongelmaa, että kaikki liikkuvat elementit (taitavat olla jotain Java-roskaa) eivät näy kunnolla pelissä? Minulla esim. liukusäätimet ja "Näytä maailma"-näkymä näyttävät vain kyseisen sinun tekstit epämääräisessä järjestyksessä, eli saarelta toiselle ei voi käydä kauppaa muuten kuin kauppamajan välityksellä. Useammalla koneella olen saman ongelman huomannut, joissa kaikissa pitäisi olla uusimmat flash- ja java-playerit päivityksineen olla. Rasittavaa kaiken kaikkiaan, häiritsee ainakin minulla omien kaupunkieni välistä liikennettä olennaisesti (lue=estää sen).
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Naakkiksen mainitsemat ongelmat iskivät eilen, liukusäätimet menivät rikki. Homma korjaantui Safarissa omppu + r komennolla aina ilmaantuessaan, silti kiusallista.
Kristallilasista ei ole mullakaan pulaa... Sanovat viisaammat, että olisi helpompaa aloittaa marmorisaarelta ja alan uskoa.
Omppuliittoumaa en minäkään löytänyt, hain huippupisteiden kautta. Uusi liittouma pystyyn, jos vanha on kateissa?
Viimeksi muokannut MrEre, 18.5.2008 klo 12.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksi avuton ikariam pelaajaa betalta ilmottautuu, zbt / Worooos[48:45] > jazz
Traviania en ole juurikaan jaksannu näpytellä, mutta inseliä tuli tahkottua sitäkin enemmän.
Jos jotai liittoumaa saatte/saadaa aikaseks, niin huudelkaahan.
Anteeksi, olin laiska ja unohdin laittaa diplomatiapisteitä liitolle, minkä takia en voinut ottaa uusia jäseniä liittoon. Asia on nyt korjattu, joten laittakaa vaan Ikariamissa hakemusta nimimerkille Naakkis. Virkoja saa pyytämällä ja varmasti jokainen nopeasti liittyvä pääsee haluamaansa virkaan, jollei niistä suurempaa tappelua synny
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Kamalan koukuttava peli. Täältä luin ihmisten juttuja ja päätin testaa. Nyt ekaa kertaa tuollaisesta innostunut. Joskus kokeilin Traviania, mutta siitä en kiinnostunut yhtään.
Nyt pääsin laittamaan tuon hakemuksen Omenaliittoon. Välillä on jotain ihme häröjuttuja tuolla, kuten näyttäisi että olen mukamas hyökkäämään johonkin kaupunkiin, vaikka en sellaiseen ole koskenutkaan. Lukee vain että omien joukkojen liike kohdassa "Hyökkäys kaupunkiin Tartaria" ja perässä juoksee aika. Eikä tuota voi perua mistään. No pitää vain odottaa mitä tuossa nyt lopulta tapahtuu.
Hmm, koitin pistää arvon Diplomaatille viestiä. Mutta tuntuu ikariam bugaavan ton viestin lähetyksen kanssa.
Sori jos sieltä nyt puski useampi viesti, kun ei tosta oikein tahdo ottaa selvää että lähtikö viesti vai ei.
zibit kirjoitti:Hmm, koitin pistää arvon Diplomaatille viestiä.
Mulle ei ainakaan ole tullut mitään...
Ikariamin sekoilut mulla loppuivat kun vaihdoin selainta Safarista Firefox RC3.0:aan. Aiemmassa Firefoxissa (beta3) oli paljon ongelmia, mutta nyt tuntuu sykkivän ok.
Petri aka MrEre@homppu aka RedDog@Ikariam...
Hmm, Safarilla & Caminolla koittannut lähettää viestejä. Ei tunnu onnistuvan. n+192 kertaa tuli yritettyä
Jos pystyy ilman viestiä lisäämään liittoumaan, ni mut löytää zbt nimimerkillä tuolta. Kiitos
Anniel kirjoitti:Täällä on kanssa yks omenaliittoon hinkuva
Hän ja muut liittoon halukkaat marssivat lähetystöönsä, painavat "Etsi liittoumaa", merkiksi "Omli" ja paina etsi. Löytyneestä Omenaliitosta kun klikkaa jotain viestivaihtoehtoa ja pamauttaa sähinkäistiedotteen tulemaan, jäsenyys on melkein jo plakkarissa!