Olen nyt viikon flunnsastellu ihan tosissani, mutta kuumetta ei ole ollu..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olen nyt viikon flunnsastellu ihan tosissani, mutta kuumetta ei ole ollu..
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Osanottoni!
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Daa, tota on liikkeellä. Kuulemma B-influenssa (?). Itse olin neljä päivää kamalassa kuumessa, ja sen jälkeen meni vielä viikko ennen kuin leipä alkoi maistumaan leivältä..
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ja tod näk samalla tuloksella...Todennäköisesti ei tipu tänäänkään....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ekkö te oo viä löytäny heti-valmis-versiota? Niitä hei on!Pasteur kirjoitti:Heh...Täytyypä itsekin testata taktiikkaasi!
Ja tod näk samalla tuloksella...Todennäköisesti ei tipu tänäänkään....
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kunnioitus täällä päässä nousi rutkasti! Tasa-arvo kunniaan.Teppo Tulppu kirjoitti:En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten ... ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?"
Suhteessa 77/500 viime laskennan mukaan.amanita kirjoitti: Ekkö te oo viä löytäny heti-valmis-versiota? Niitä hei on!
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Tyttöystäväsi on joko nirso tai kelmi,vihjase illalla ennen sänkyyn menoa , että huommenna voitais ehkä käydä autokaupassa .....ja jos ei isoa kainaloa heltia , niin aamulla pokkana töihin ja tänään ei ehi autokaupoille.Teppo Tulppu kirjoitti:En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään.
Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Intohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi: "Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä." Minä siihen: "MITÄ?! Mikä toi nyt oli?" Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen mies tässä maailmassa pelkää kuulla: "Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa." Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan.
Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle, minkä jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon.
Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen. Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa, minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin, että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvakorut.
Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: "Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?"
Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin: "Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä". Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki, kun hän sai sanottua suustaan "Mitä?!" Minä jatkoin: "Kulta, minä vain halusin, että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena". Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: "Mikset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?"
Todennäköisesti ei tipu tänäänkään....
Siis tuttua turvallista kiristys-uhkailu-lahjonta-linjaa.Leader dog kirjoitti:Tyttöystäväsi on joko nirso tai kelmi,vihjase illalla ennen sänkyyn menoa , että huommenna voitais ehkä käydä autokaupassa .....ja jos ei isoa kainaloa heltia , niin aamulla pokkana töihin ja tänään ei ehi autokaupoille.
Eikös tuo päde myös lasten kasvatukseen ja koirien kouluttamiseen?Teppo Tulppu kirjoitti: Siis tuttua turvallista kiristys-uhkailu-lahjonta-linjaa.
w00t? Meilläpäin on vain puukiuas... vaikka eipä se omakaan heti-valmis ole vaikka ei ihan puukiuaskaan.amanita kirjoitti:Ekkö te oo viä löytäny heti-valmis-versiota? Niitä hei on!
Ja myös moderaattorien.ManiMicci kirjoitti:Eikös tuo päde myös lasten kasvatukseen ja koirien kouluttamiseen?Teppo Tulppu kirjoitti: Siis tuttua turvallista kiristys-uhkailu-lahjonta-linjaa.
Brothers in Arms.Teppo Tulppu kirjoitti: Ja myös moderaattorien.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Laren laki #1: Jokainen voitettu väittely on hävitty pano.Teppo Tulppu kirjoitti:Todennäköisesti ei tipu tänäänkään....
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja joon@ »
Ei sitä kannata syödäViizei kirjoitti:Matikan kokeesta jäi erittäin huono maku..
Ja minä kun ajattelin aiemmin etten viitsi näin itsestään selvää heittoa postatajoon@ kirjoitti:Ei sitä kannata syödäViizei kirjoitti:Matikan kokeesta jäi erittäin huono maku..
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oikeasta asenteesta kuitenkin kertoo se, että aina löytyy aikaa käydä raportoimassa asiasta Homppuun.Anniel kirjoitti:Jaaha, se menee sitten yötöiks. Mulla on 13 tuntia aikaa tehdä yks luonnos ja se on vähän niin kuin vaiheessa... Huh huh
Sehän nyt on selviö. Kaikki elämän hetket raportoidaan ensin Homppuun. Jos lapsi syntyy, niin synnytyksestä järjestetään videostriimiä Homppukansalle. Tai sitten kutsutaan homppulaiset synnytyssaliin popkornia mussuttamaan. Näinhän tämä on aina mennytPasteur kirjoitti:Oikeasta asenteesta kuitenkin kertoo se, että aina löytyy aikaa käydä raportoimassa asiasta Homppuun.Anniel kirjoitti:Jaaha, se menee sitten yötöiks. Mulla on 13 tuntia aikaa tehdä yks luonnos ja se on vähän niin kuin vaiheessa... Huh huh