Vaan katotaan miten asiat edistyy, ei varmaan kannata lähtee hyökkimään ihan joka suuntaan.
Juuri näin! Pelottelua kehiin ensin. Jos ei suostu maksamaan/ei vastaa, lasken taas joukkojen määrät ja tällä kertaa voisi arvioida myös matkojen kestot siihen samaan. Ehdotan, että laitat viestiä tälle mahdolliselle hyökkäyksen kohteelle ja asetetaan takarajaksi vaikkapa jotain tyyliin ~22:00. Jos ei siihen mennessä tule neuvotteluilla tulosta, niin...
Heh, mä teen muutenkin koko yön töitä, joten yks mehukas hyökkäys vois piristää yön hiljaisia tunteja
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Vaan katotaan miten asiat edistyy, ei varmaan kannata lähtee hyökkimään ihan joka suuntaan.
Juuri näin! Pelottelua kehiin ensin. Jos ei suostu maksamaan/ei vastaa, lasken taas joukkojen määrät ja tällä kertaa voisi arvioida myös matkojen kestot siihen samaan. Ehdotan, että laitat viestiä tälle mahdolliselle hyökkäyksen kohteelle ja asetetaan takarajaksi vaikkapa jotain tyyliin ~22:00. Jos ei siihen mennessä tule neuvotteluilla tulosta, niin...
Heh, mä teen muutenkin koko yön töitä, joten yks mehukas hyökkäys vois piristää yön hiljaisia tunteja
Jos vain, ihmiset, kehtaisitte laittaa minulle arvioita siitä, kuinka kauan teillä menee joukkojen lähettämiseen kyseiseen kaupunkiin (Tuhotuomari, Maycios [48,38]. Itselläni pyöreästi 3 h 10 min. Saapa nyt nähdä, alkaako sitä vastausta kuulumaan... Tietysti ensin pitäisi saada Ereltä tieto, miten neuvottelut ovat sujuneet?
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Joo, informoin. Olettaisin aikataulua kumminkin huomiseen, vai päästetäänkö koirat vain irti ja toivotaan parasta? Vastapuolella oli kumminkin 80 linkomiestä mua vastaan hyökkäämässä.
Joo, informoin. Olettaisin aikataulua kumminkin huomiseen, vai päästetäänkö koirat vain irti ja toivotaan parasta? Vastapuolella oli kumminkin 80 linkomiestä mua vastaan hyökkäämässä.
Annielko saartaa sataman?
Huomiseen olisi muuten hyvä jättää, mutta jos minä olisin liittoumahyökkäyksen uhan alla, laittaisin kaikki resurssini likoon ja valmistaisin kymmenittäin joukkoja aamua varten. Katselin tuota kylää ja näyttää olevan kokoa 5, joten ei siellä paljoa voi kaupunkilaisia olla. Luulisin hänen tehneen tuon 80 miehen hyökkäyksen aika lailla maksimimiehillä. Itselläni on pääkaupunki kokoluokkaa 9 ja tekee 100 linkomiehen ylläpito rahallisesti ja varsinkin väkiluvullisesti aika tiukkaa. Mitä muut ovat mieltä?
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Jep, kaverilla ei ole yhtään työläistä sahalla tai kaivoksessa. Sotilaat on siinä kaikki. Ilmeisesti kiertää saarta varkaissa, eli saattaa kylä olla melko suojaton. Mun vakoojani on kumminkin kaikki kadonneet.
MrEre kirjoitti:Jep, kaverilla ei ole yhtään työläistä sahalla tai kaivoksessa. Sotilaat on siinä kaikki. Ilmeisesti kiertää saarta varkaissa, eli saattaa kylä olla melko suojaton. Mun vakoojani on kumminkin kaikki kadonneet.
Vakoojien katoaminen ei kerro mitään. Minulla oli pelin alkuvaiheessa kolme linkomiestä ja harva se päivä neuvonantajat ilmoittivat kiinnijääneistä vakoojista. Taidanpa alkaa keräilemään teiltä, arvoisilta liittolaisilta, matkan kestoja, niin saan mahdollisimman nopeasti laadittua hyökkäysaikataulun...
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Naakkis kirjoitti:Taidanpa alkaa keräilemään teiltä, arvoisilta liittolaisilta, matkan kestoja, niin saan mahdollisimman nopeasti laadittua hyökkäysaikataulun...
Mitens tuon ajan sitten saa helpoiten selville? Mulla jumittaa vähän noi liukusäätimet.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Naakkis kirjoitti:Taidanpa alkaa keräilemään teiltä, arvoisilta liittolaisilta, matkan kestoja, niin saan mahdollisimman nopeasti laadittua hyökkäysaikataulun...
Mitens tuon ajan sitten saa helpoiten selville? Mulla jumittaa vähän noi liukusäätimet.
Itsellänikin jumitti, mutta koita + R. Minulla ainakin auttoi. Siis otat vain ensin sen saaren näkymään -> paina Ryöstele. Siinä sivulla se pitäisi näkyä.
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Mutta nyt, hyvät ihmiset: niitä matka-arvioita, kiitos! Olisi kiva laittaa joukot matkalle niin, että vastustaja huomaa kello 4 aamuyöstä olevansa lievästi jaffassa...
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Toimita vaikkapa pääkaupunkiin IMK Kangaslampeen. Laitan rikkiä tulemaan heti, kun se saapuu, laitoin nimittäin epähuomiossa kaiken siirtymään rikkisaarelta pääkaupunkiin, parikymmentä minuuttia jäljellä. Tuli vain mieleeni, kun laitettiin kavereiden kanssa kaupunkien nimen eteen tuo IMK, niin pitäisiköhän keksiä samanlainen tagi meidän liitolle, vaikkapa HMP? Tietäisivätpähän olla hyökkäämättä ainakaan vahingossa meikäläisten liiton kaupunkeihin
Ja niin, paljonko Erellä menee matkoihin? Kohta pääsen laskemaan lahtausaikataulua
Edit: Sain 50 rikkiä toimitettua, tulee 4h sisällä. Laitan loput, kunhan saan purettua laivasta...
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Laittakaa laivoja oman harkintanne mukaan. Aikataulu menisi sitten näillä näkymin tähän tapaan:
00:00 Anniel
00:20 Ren
07:15 Naakkis
07:35 RedDog
Ajastin hyökkäyksen kahteen vuoroon siksi, ettei kenenkään tarvitse valvoa aamuyöstä ja vihollinen ei takuulla osaa odottaa yllätyshyökkäystä sekä keskellä yötä että aamulla.
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Ja tietenkään kenenkään ei tarvitse valvoa näiden aikataulujen takia Hyökkäykset kestävät joka tapauksessa pitkän aikaa, joten ne menevät päällekkäin tai ainakin lähelle toisiaan melkein pakollakin. Jos täsmäisku ei onnistu, keskitys korjaa asian!
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Jep, mutta Naakkis menee nyt nukkumaan, että herää laittamaan aamulla joukot liikkeelle. Ja te yökyöpelit, jotka vielä valvotte, laittakaa ajatuksianne siitä kaupungin nimen perään laitettavan tagin käyttöön ottamisesta. Hyvää yötä, lapset. Muistakaa taistella!
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express