Anniel kirjoitti:Jaaha, laivojen matka-aika pompsahti niinkin pitkäksi kuin 18h
Niin, niiden pitää palata ensin vanhalta reissulta. Ei ole radiopuhelimia...
Näyttää tosiaan kaikki kuljetuslaivat palaavan Tuhotuomarin satamasta saman tien, pitää koittaa uudestaan sotalaivojen kanssa. Kenraali, nyt taas pitäisi mennä suunnittelupöytään!
Viimeksi muokannut MrEre, 22.5.2008 klo 7.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eli jos Annielin laivat ovat perillä n. klo 02.00 (laskinko oikein? ) niin pystyn laittamaan alkuillasta joukkoja matkaan niin, että ovat samoihin aikoihin perillä.
Tämähän alkaa näyttää jo siltä, että joukkoja lähetetään Tuhotuomariin tämän tästä Hmm, voisi olla hyväkin taktiikka, siis musertaa vastustajaa lähettämällä vaikkapa yhden päivän ajan uutta joukkoa aina, kun vanhat tulevat kotiin
Celia kirjoitti:Eli jos Annielin laivat ovat perillä n. klo 02.00 (laskinko oikein? ) niin pystyn laittamaan alkuillasta joukkoja matkaan niin, että ovat samoihin aikoihin perillä.
Juuri näin. Iskut on paras tehdä "ryppäinä", niin vastustajan joukot eivät ehdi torjua edes murto-osaa...
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
No voi hyvänen aika. Hävisin minäkin sitten tuon meritaistelun. Elikkä laivoja täytyisi alkaa tekemään ihan urakalla, jos nyt vielä on innostusta/hyötyä lähteä sotimaan Tuhotuomaria vastaan. Minunkin sateelliittikaupunkiini hyökättiin juuri, mutta onneksi ehdin laittaa kaiken tavaran menemään pääkaupunkiini. Eipä hyökkääjä paljoa kostu, kaupunki on täysin autio lukuunottamatta yhtä vaivaista rikkihippua
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Naakkis kirjoitti:Laittelen koordinaatteja siitä onnettomasta joka uskalsi äsken käydä tökkimässä minua
Laita ihmeessä! Nyt mulla on laivaston alkua kasassa ja ukkojakin ihan kivasti. Harjoittelen juuri kiusaamalla pienempiä saarellani. Jatkan pyhää sotaani Tuhotuomaria vastaa täällä kaikessa hiljaisuudessa...
Naakkis kirjoitti:Laittelen koordinaatteja siitä onnettomasta joka uskalsi äsken käydä tökkimässä minua
Laita ihmeessä! Nyt mulla on laivaston alkua kasassa ja ukkojakin ihan kivasti. Harjoittelen juuri kiusaamalla pienempiä saarellani. Jatkan pyhää sotaani Tuhotuomaria vastaa täällä kaikessa hiljaisuudessa...
Julistan sille onnettomalle ensin, kuinka huono tuuri hänellä kävi, kun meni hyökkäämään minun kaupunkiini. Laitan sitten koordinaatit ja lasken hyökkäyssuunnitelman
Edit: Koordinaatit ovat [45:45], Phiyios-saari, kaupungin nimi Candy Spooky.
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Naakkis kirjoitti:Edit: Koordinaatit ovat [45:45], Phiyios-saari, kaupungin nimi Candy Spooky.
Multa ottaa 2h 41min päästä tuonne. Mukaani otan 5 isompaa laivaa ja +40 ukkoa. Joko mennään?
Ja mehän sitten keskitytään siihen kaupankäyntiin sotimisen sijaan.
Niin, totta kai! Tämä on vaan sitä kauppareittien turvaamista... Lähden sinne koko armeijallani. Näin vaihteeksi. Voisi vaikka laittaa joukkoa matkaan... Minulla menee n. 1 h 5 min, jotenka jos laitat joukot nyt matkaan, niin pääset vielä samaan taisteluun kanssani. Noin 3 tuntiahan se kestää...
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Anniel kirjoitti:Siis mitä mitä? Hyökkäys peruutettu ja uus valmistelussa?
Tätä se on kun hetken on poissa koneelta niin täällä käännetään paikat ylösalasin. Työt haittaa mun Ikariam-addiktiota ja pahasti!
Murskaillaan vain huvikseen noita pienempiä kaupunkeja, jotka yrittivät leikkiä Omenaliiton kustannuksella. Koordinaatit ovat [45:45], Phiyios-saari, kaupungin nimi Candy Spooky, jos kiinnostaa laittaa joukkoa ryöstelemään. Itse laitoin huvikseen 100 linkomiestä ja saarroin satamankin
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Tätä se on kun hetken on poissa koneelta niin täällä käännetään paikat ylösalasin. Työt haittaa mun Ikariam-addiktiota ja pahasti!
Murskaillaan vain huvikseen noita pienempiä kaupunkeja, jotka yrittivät leikkiä Omenaliiton kustannuksella. Koordinaatit ovat [45:45], Phiyios-saari, kaupungin nimi Candy Spooky, jos kiinnostaa laittaa joukkoa ryöstelemään. Itse laitoin huvikseen 100 linkomiestä ja saarroin satamankin
Mulla menis tonne noin 5 tuntia. Onko järkeä lähteä ristiretkelle kun varastot kaipais kanssa täydennystä...?
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Mulla menis tonne noin 5 tuntia. Onko järkeä lähteä ristiretkelle kun varastot kaipais kanssa täydennystä...?
Ei kannata. Säästele resursseja sitten kunnon ryhmätappeluun!
Edit: Mutta pyritään pitämään tämä liitto kuitenkin kauppafederaationa Kenelläkään tarvetta rikille?
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Oliko Naakkiksella rikkiä? Mihin haluaisit vaihtaa sitä?
Minäkin jätän nyt tämän taistelun väliin, että saan resurssit taas raiteilleen. -Tosin varastin 60 yksikköä puuta saarelaiselta, jolla on +40 työläistä sahalla, eikä ole lahjoittanut sahalle mitään.
Anniel kirjoitti:Mulla on kauhee pula puusta koko ajan. Kaik liikenevät ukot huhkii vaan metsätöissä.
Tuliko mun lähettämät "sotakorvaukset" perille?
Edit: siinä taisikin olla vain kiveä ja kristallia, sama pää kesät talvet...
Tuhotuomarin merivoimat on sitten lyöty:
Eihän sillä ollut edes maajoukkoja Saitko edes sotasaalista? Niin ja muuten, laitoitko joukkoja Candy Spookyn taisteluun? Omani ovat siellä 20 min sisällä ja taistelu kestää 5 h 30 min...
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Celia kirjoitti:Oliko Naakkiksella rikkiä? Mihin haluaisit vaihtaa sitä?
Mielellään kristalliin. Melkein kaikki käy, kylläkin Tällä hetkellä myytävänä n. 200 rikkiä, osta pois, jos haluat.
Pitää laittaa korvan taakse, kun huomasin, että itselläkin on tosiaan kaikki resurssit aika finito tällä hetkellä, kun piti seisauttaa tuotanto viime yön sotaretken vuoksi. Mutta palataan astialle.