Elikkäs tässä torstai aamuyöstä olin tylsistynyt ja aloin säätämään Adiumia.
Sain kontaktilistan läpinäkyväksi nimilistaksi joka pomppaa esille pariksi sekunniksi aina tarvittaessa, oikein näppärä.
Löysin hyvän teeman viesti-ikkunaankin ja sääsin läpinäkyväksi.
Jäljellä on vain ikkunan reunat, millä noita saisi säädettyä/piilotettua. Tietääkö kukaan?
Eli tuolta näyttää nyt. Kontaktilista näyttää paremmalta kun sen näkee liikkeessä ja on enempi ihmisiä Online
Status Iconit on Uwy, Color Theme Decay 2.0 ja List Layout simplestatuslist.
Windows style on Goup Bubbles ja Opacity 0%. Message Style on Succint - Nicknames Transparent Light. Message Background Customina ja Läpinäkyvänä.
Muuten väännetty lähes täysin Customize-valikossa että melko vaikea tarkemmin selittää.
Contactien fontti on Confidential 10 (en muista mistä latasin mutta googlella pitäisi löytyä).
Miten tuohon ystävälistaan saisi näkymään pelkästään viestinimi. Kun onnistun vain siinä, että mesetunnus ja nimi näkyvät molemmat tai pelkkä mesetunnus, mutta en siinä, että näkyisi vain Viestinimi. Edes vaikka asetuksissa olisi, että Näytä: Ystävien nimien muoto: Viestinimi. Ainoa keino jonka olen keksinyt, on muuttaa käsin jokaiselta kaverilta erikseen nuo nimet, mutta silloin ei heidän itsensä laittamat nimet näy... Oliskoos tähän mtn muuta keinoa?
Miten tuohon ystävälistaan saisi näkymään pelkästään viestinimi. Kun onnistun vain siinä, että mesetunnus ja nimi näkyvät molemmat tai pelkkä mesetunnus, mutta en siinä, että näkyisi vain Viestinimi. Edes vaikka asetuksissa olisi, että Näytä: Ystävien nimien muoto: Viestinimi. Ainoa keino jonka olen keksinyt, on muuttaa käsin jokaiselta kaverilta erikseen nuo nimet, mutta silloin ei heidän itsensä laittamat nimet näy... Oliskoos tähän mtn muuta keinoa?
Mikäli oikein muistan niin poista ruksi kohdasta "näytä viestinimiä tilaviesteinä". Asetukset -> Lisäasetukset -> MSN..
Mikäli oikein muistan niin poista ruksi kohdasta "näytä viestinimiä tilaviesteinä". Asetukset -> Lisäasetukset -> MSN..