HULLU!!! Etkö tiijä että siitä voi saada vaikka vitamiineja tai jotain.ManiMicci kirjoitti:Minä olen nuollut päivänkakkaraa.
Olenko ainutlaatuinen?
-
Re: Olenko ainutlaatuinen?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
-
-
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Pikkupoikana lämmiteltiin Kingston Wallia. Itselleni tärkeä ja ikimuistoinen veto.vinouma kirjoitti:Ja minä olen lämmitellyt Guano Apesia...
/V
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Olen myös voittanut ottelun tyrmäyksellä.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Ei pisteitä tyrmäyksestä. Mä oon voittanut kolme...Erño kirjoitti:Olen hypännyt/tippunut kuudesta metristä maahan taittamatta/murtamatta mitään.
-
No montas ottelua olet vetänyt? Mulla tuo tyrmäysprosentti on 100.EvilPet kirjoitti:Ei pisteitä tyrmäyksestä. Mä oon voittanut kolme...Erño kirjoitti:Olen hypännyt/tippunut kuudesta metristä maahan taittamatta/murtamatta mitään.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Jaa no se muuttaa asiaaErño kirjoitti:No montas ottelua olet vetänyt? Mulla tuo tyrmäysprosentti on 100.EvilPet kirjoitti:Ei pisteitä tyrmäyksestä. Mä oon voittanut kolme...Erño kirjoitti:Olen hypännyt/tippunut kuudesta metristä maahan taittamatta/murtamatta mitään.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-

Vapaaottelu on sen verta raakaa hommaa, että ei oo kaiken maineen ja kunnian väärti
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Väitän myös olevani ainutlaatuinen, sillä olen potkinut pedofiilia takapuoli Taekwandossa. En tosin silloin aikoinaan tiennyt, että kyseessä oli pedofiili
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Siinä mielessä tietty aika hyvä saavutus että kyseinen pedofiili ei ollut ihan peukalo keskellä kämmentä ko. lajissa...Erño kirjoitti:Ja otteluitahan on alla siis 1
Vapaaottelu on sen verta raakaa hommaa, että ei oo kaiken maineen ja kunnian väärti![]()
Väitän myös olevani ainutlaatuinen, sillä olen potkinut pedofiilia takapuoli Taekwandossa. En tosin silloin aikoinaan tiennyt, että kyseessä oli pedofiili
-
Viesti Kirjoittaja The-M »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
iPhone 3G | 8Gt | 2.2 (5G77) | Jailbreaked
"If there be only hours, at least learn what there is time to learn."
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tämä taito on hämmentävä ja lähes ihailtava. Itse olen todistanut samaa kun löysin esimieheni laivareissulla nukkumasta seisaallaan hyttinsä ulkopuolelta. Mies pojotti nojaten otsalla oveen ja molemmat kädet oli ylhäällä ja niistä kummastakin 1 sormi piti tanakasti kiinni saranasta. Kaikki voi kuvitella ettei yhdellä sormella kovin napakasti saranasta saa kiinni mutta tää epeli se vaan siinä nukkui niin että tuhina kävi. Kyllä siitä mies sisälle nukkumaan saatiin ja todettakoon että aamupalalla kun asiaa tuumailtiin niin hänelle ojennetut 50 drinkkilippua, jotka oli tarkoitus jakaa vieraille eivät koskaan päässeet perille. Sen sijaan 25 käyttämätöntä löytyi vielä taskusta ja lopuille 25 lipullekin taisi löytyä selitys..Maza kirjoitti:Minä olen nukahtanut seistessäni paikallaan.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Takana oli 5 päivän kuvaukset, työpäivän pituus 14-18 h. Sitten piti lähteä baariin tietenkin. Oli siinä tanssit jo tanssittu ja minä tilasin ihan selkeästi artikuloiden taksin, hain takin narikasta, odottelin siinä muita ja juuri kun taksi kaartoi oven eteen, niin otin kaksi askelta portaita kohti taksia ja putosin siihen

Onneksi en ollut yksin liikenteessä. Olihan siinä viinaksia juotu, mutta siis sanotaanko semmoinen "normaaliannos", eikä mitään hulluja määriä. Ruoan kanssa pari ja sitten joku shotti ja pari tuoppia päälle.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Ei pistettä. Intissä tuota tuli harrastettua muutamaan otteeseen. Puuta vasten tosin. Mutta seisaaltaan joka tapauksessa.Maza kirjoitti:Minä olen nukahtanut seistessäni paikallaan.
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Olen tehnyt saman tst-varustuksessa.TheKraken kirjoitti:^Minä olen kertaalleen nukahtanut kesken kävelyn.

Nelipäiväinen RUK:n viimeinen marssi oli loppumassa ja jäljellä oli enää 30km pikamarssi halki yön. Kuumetta alkoi jo olemaan melko reippaanlaisesti ja vauhti oli puolijuoksu. Kah kummaa, kun ihmettelin, huomatessani, että tst-toverini yrittivät nostaa minua ojasta, jonne olin muniani myöten lumeen uponnut.
Oi niitä aikoja....
-
Ala-asteella kesken välitunnin iski migreeni ja näkökenttään tuli black-out. Viimeisen muistikuvan perusteella lähdin määrätietoisesti suunnistamaan kohti koulun ovea - tietysti miehekkäässä etukumarassa. Ja dojoingggggg - näkö palautui otsan iskeytyessä kiviseinään. 8)
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Busted!Maza kirjoitti:Minä olen nukahtanut seistessäni paikallaan.
– – –
iMac QuadCore i5 21,5" Mid 2011, 2,7 Ghz, 16 GB, 1 TB, Mac OS X 10.11.6
MacBookAir M1, 13"
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kevyttä.Macco kirjoitti:Lähtiessäni armeijasta minut kävi kätellen hyvästelemässä pari everstiluutnattia, yksi majuri ja yksi kapteeni. Toivottavasti siksi, että olin tehnyt jotain oikein, eikä päinvastoin
Itse kättelin intin aikana aika monta leijonaa

Pääesikunnassa kun tuli palveltua

-
Minua ei armeijassa natsakaulat hyvästelleet, mutta kolme vuotta myöhemmin eräs yliluutnantti kysyi veljeltäni, oliko isoveli samassa yksikössä jokin aika sitten. Eikä me edes olla eritysen samannäköisiä.Macco kirjoitti:Lähtiessäni armeijasta minut kävi kätellen hyvästelemässä pari everstiluutnattia, yksi majuri ja yksi kapteeni. Toivottavasti siksi, että olin tehnyt jotain oikein, eikä päinvastoin
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Mutta on sitä joskus päästy vähän itsekin leikkimään...

-
Viesti Kirjoittaja Celia »
Ei pisteitä, minulla oli teinivuosina tummansininen huulipuna (tai -sini), mitä myös miehet voivat tietenkin käyttää. Muuten... tarkistus. Löytyy vieläkin.Salamijakk kirjoitti:Olen kehitellyt miehille sinisen huulivärin, mutta en ole tehnyt konkurssia.
- Olen viettänyt aikaani vankilassa
- Olen ollut pidätettynä
- Olen 15-vuotiaana kirjoittanut kirjan ja lähettänyt sen "nyt vaikka Otavalle." Lukivat sitä mielenkiinnolla ja sain palautetta, että "teepä nämä jutut uusiksi ja pistä takaisin." Sain sen käsityksen, että se oli hyvä, korjaamisen arvoinen teksti. En kuitenkaan koskaan palannut siihen, se on ollut kohta 10 vuotta jossain kaapin perukoilla. Ajattelin, että "No, ehkä mä sit osaan kirjoitaa. Katotaan sitten joskus paremmalla ajalla uudestaan."
-
Viesti Kirjoittaja ERA »
Minä nukahdin selvinpäin muuttolaatikkoa kantaessani. Nukahdin kun jalka kävellessä nousi ylös ja heräsin kun jalka osui taas maahan. Aika outo fiilis.TheKraken kirjoitti:^Minä olen kertaalleen nukahtanut kesken kävelyn.
Takana oli 5 päivän kuvaukset, työpäivän pituus 14-18 h. Sitten piti lähteä baariin tietenkin. Oli siinä tanssit jo tanssittu ja minä tilasin ihan selkeästi artikuloiden taksin, hain takin narikasta, odottelin siinä muita ja juuri kun taksi kaartoi oven eteen, niin otin kaksi askelta portaita kohti taksia ja putosin siihen
Onneksi en ollut yksin liikenteessä. Olihan siinä viinaksia juotu, mutta siis sanotaanko semmoinen "normaaliannos", eikä mitään hulluja määriä. Ruoan kanssa pari ja sitten joku shotti ja pari tuoppia päälle.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka