amanita kirjoitti:Eikös kolme kuukautta ole minimiväli?? Itse luovutan sillä frekvenssillä.
Miehillä 2 kk, naisilla 3 kk
Onko tää nyt sitten sitä tasa-arvoa!!1 Häh?!
Juu vissiin, ku mies tossa menettää prosentuaalisesti vähemmän verta kun nainen, palautuminen siis tapahtuu nopeammin. Sinne vaan Kraku tasa-arvonkin nimessä, määki olin!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Täältä okin hyvä tarkistaa oman seuraavan luovutuskerran ajankohta, näyttää olevan tuossa toukokuun alussa. A+ -ryhmä sitten taas täydentyy loistoverellä!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:A+ -ryhmä sitten taas täydentyy loistoverellä!
Olet sitten syönyt fosforia?!
Tohtori Tulppu on hyvä ja ottaa sen loiston pois siitä lumiukkohatustaan ja palaa ymmärtämään moderaattoritason ilmaisuja! 8)
Kaiken tarmoni olen elämässäni käyttänyt oppiakseni näkemään syvempiä merkityksiä kuin mitä paljaalla silmällä erottaa, mutta moderaattoritason ilmaisut osoittavat ammottavan aukon tutkijakoulutuksessamme.
Vielä ei ole kertaakaan pystynyt, mutta ensi viikolla tulee tarvittava ikä täyteen. Sitten meen varmasti luovuttamaan, eihän sitä tiiä vaikka joskus tulevaisuudessa tarvis vaikkapa just sitä omaa verta
Minä luovutan verta kohtuullisen säännöllisesti eli kuulun täällä vähemmistöön, takana on hiukan yli 30 luovutuskertaa, josko ennen kesää muistaisin käydä taas auttamassa. Lisäksi kuulun Luuytimenluovuttajarekisteriin, jonka kautta olen jo kerran luovuttanut veren kantasoluja. Suosittelen liittymistä erityisesti miespuolisille piikkikammottomille ja terveille henkilöille. Kyllä naisetkin jäseniksi kelpaavat, mutta heitä (minä mukaan lukien) on rekisterissä jo nyt melkoisesti miehiä enemmän ja miehet suuremman kokonsa ansiosta ovat usein parempia luovuttamaan kantasoluja tai luuydintä myös aikuispotilaalle.