Reilu meininki, 2 päivää on kyllä aika tiukka homma.groove kirjoitti:Päivää vajaa viikko meni, että saatiin tyttöystävälle tämä stokkan mäkki. Tänään aamulla tuli tekstiviesti, että kone on saapunut. Siinä sanottiin myös, että pitävät varattuna 2 päivää. Onneksi päästiin heti tänään hakemaan se.groove kirjoitti:Tilattiin tyttöystävän kanssa hänelle tämä kanta-asiakastarjousmacbook viime lauantaina. Eivät osanneet sanoa sen enempää toimitusajoista. Eikä meillekään mitään paperia sieltä annettu. Lupasivat tekstiviestin lähettää, kun kone on noudettavissa.. Eiköhän se sieltä tule, joskus.
Stockmann toukokuun kanta-asiakastarjous
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Stockmann toukokuun kanta-asiakastarjous
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
pullis
Viesti Kirjoittaja pullis »
Minun viestissäni ei ollut mitään tuollaista ehtoa, kävin sen toki noutamassa samana päivänä. Eilen illalla jonossa edelläni ollut haki macbookia ja taisipa takana olevallakin olla sama kone hakusessa. Minä olin vähän ihmeissäni ruskeasta pahvilaatikosta, jonka myyjä minulle haki ja mietin miksi kaikki aina mainostavat vanhan koneen mukana tulevan myös alkuperäislaatikon. Kotona sitten selvisi, että se tyylikkäämpi laatikko oli ruskean pahvilaatikon sisällä. Taisi olla ihan suoraan kuormasta tämä kone.groove kirjoitti:Tänään aamulla tuli tekstiviesti, että kone on saapunut. Siinä sanottiin myös, että pitävät varattuna 2 päivää.
Tuo ruskea laatikko ei mielestäni vastannut oikein omenakoneen imagoa ja mielessä kävi, että olen saanut jonkun sekundaversion. Vajaan vuorokauden käyttökokemuksella (josta osan olen ollut töissä ja osan nukkunut) kone vaikuttaa vallan miellyttävältä, vaikka uutta opittavaa onkin melkoisesti.
-
Repe Ruutikallo
Miten maltoit?pullis kirjoitti: Vajaan vuorokauden käyttökokemuksella (josta osan olen ollut töissä ja osan nukkunut)
-
Repe Ruutikallo
Edit: Päivi isolla
-
pullis
Kovasti mietin, millä verukkeella voisin jäädä pois töistä. Väsymys painoi eilen silmät kiinni eli nukkuminen oli välttämätöntä ja liki automaattista. Lähdin kuitenkin normaalia aikaisemmin kotiin näin perjantain kunniaksi, ihmettelemään konetta ja opettelemaan cmd-nappulan käyttöä. Töissä minulla on käytössä windows xp (telakoidussa läppärissäni) ja hiukan pelkään opinko asettelemaan sormeni oikeaan asentoon eri koneilla. Kännykän jouduin aikanaan vaihtamaan työpuhelimen kanssa samanmerkkiseksi, sillä tekstareihin tuli liian paljon virheitä. Ja meille töihin ei ihan heti ole tulossa Mac-koneita, kun kaikki käytössä olevat ohjelmat pyörivät vain windowsissa eikä korvaavia ohjelmia ole olemassakaa, valitettavasti.Repe Ruutikallo kirjoitti:Miten maltoit?pullis kirjoitti: Vajaan vuorokauden käyttökokemuksella (josta osan olen ollut töissä ja osan nukkunut)
-
groove
Viesti Kirjoittaja groove »
Joo.Repe Ruutikallo kirjoitti:Reilu meininki, 2 päivää on kyllä aika tiukka homma.Ilmeisesti tilausjonot ovat lyhyttä pitemmät.
Tampereen stokkalla nämä olivat myös ruskeissa laatikoissa. Myyjä otti pahviboksin jo kassalla pois ja antoi meille "pelkän" MacBookin laatikon...pullis kirjoitti:Minä olin vähän ihmeissäni ruskeasta pahvilaatikosta, jonka myyjä minulle haki ja mietin miksi kaikki aina mainostavat vanhan koneen mukana tulevan myös alkuperäislaatikon. Kotona sitten selvisi, että se tyylikkäämpi laatikko oli ruskean pahvilaatikon sisällä.
MB 13" Early 2008 2,1GHz 2Gt 160Gt
iPad 3 Retina 64GB
iPhone 11 Pro Max 256GB
iPhone 6S 64GB
iPhone 4 16GB
ex iMac 27" Late 2012 2,9GHz 8Gt 1Tb FD
ex MBP Mid 2007 C2D 2,2GHz 2Gt 160Gt 15,4"
-
anttti
Viesti Kirjoittaja anttti »
Ääh, se on varkaudenestoa nykypäivänä kirjoittaa kylkeen että "Fujitsu"groove kirjoitti:Olin näkevinäni ruskean pahviboksin kyljessä jonkun valkoisen tarran/lapun, jossa mielestäni luki Fujitsu.. En tiedä sitten onko se joku niiden maahantuoja/tukkuri tms..
-
Repe Ruutikallo
Totta, mutta taitaa se tässä tapauksessa olla myös tukkuri. Kaksi kärpäistä jne.anttti kirjoitti:Ääh, se on varkaudenestoa nykypäivänä kirjoittaa kylkeen että "Fujitsu"groove kirjoitti:Olin näkevinäni ruskean pahviboksin kyljessä jonkun valkoisen tarran/lapun, jossa mielestäni luki Fujitsu.. En tiedä sitten onko se joku niiden maahantuoja/tukkuri tms..
-
Kupe
Viesti Kirjoittaja Kupe »
Applehan lähettää käsittääkseni kaikki koneensa tollain pakattuna. Mullekkin tuli iMac ruskeassa pahvilootassa, onneksi sisältä löyty orkkis loota. Mukavampi myydä pois, kun ei oo mitään lähetystarroja kyljessäpullis kirjoitti:Minun viestissäni ei ollut mitään tuollaista ehtoa, kävin sen toki noutamassa samana päivänä. Eilen illalla jonossa edelläni ollut haki macbookia ja taisipa takana olevallakin olla sama kone hakusessa. Minä olin vähän ihmeissäni ruskeasta pahvilaatikosta, jonka myyjä minulle haki ja mietin miksi kaikki aina mainostavat vanhan koneen mukana tulevan myös alkuperäislaatikon. Kotona sitten selvisi, että se tyylikkäämpi laatikko oli ruskean pahvilaatikon sisällä. Taisi olla ihan suoraan kuormasta tämä kone.groove kirjoitti:Tänään aamulla tuli tekstiviesti, että kone on saapunut. Siinä sanottiin myös, että pitävät varattuna 2 päivää.
Tuo ruskea laatikko ei mielestäni vastannut oikein omenakoneen imagoa ja mielessä kävi, että olen saanut jonkun sekundaversion. Vajaan vuorokauden käyttökokemuksella (josta osan olen ollut töissä ja osan nukkunut) kone vaikuttaa vallan miellyttävältä, vaikka uutta opittavaa onkin melkoisesti.
MacBook Air 13" 1.6 i5 |8gb|256gb SSD|
MacBook Air 13" 1.3 i5 |4gb|256gb SSD|
-
Repe Ruutikallo
-
pullis
Varmaankin liian monta, sillä minulle tarjottiin vaihtoon menneen koneen tilalle rahoja takaisin useamman kerran saman puhelun aikana. Sanoin mieluummin odottavani uutta konetta kuin ottavani rahat takaisin. Viikon tai kahden sisällä minun pitäisi sitten saada uusi kone. Varastossa ei kuulemma ole yhtään konetta ja tällä viikolla on taas tulossa parikymmentä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tarjous on sitten ohi. Montakohan MacBookia Stokka mahtoi myydä?
En huolinut rahoja takaisin, sillä en saa samalla hinnalla uutta vastaavaa mistään. Jos parin viikon päästä olen edelleen ilman konetta alan etsiskellä käytettyä konetta.
-
JOHJ
Viesti Kirjoittaja JOHJ »
-
Myy
Viesti Kirjoittaja Myy »
Ehkä ylläpito ei suvaitse tätä, kun ollaan väärällä foorumilla, mutta jos joku haluaa koneen samaan Stockan hintaan 899e, niin ilmoittaa pian!
(En ilkeä enää myytäviinkään laittaa, kun siellä on jo kaksi kohdetta kaupan, ja tämä on oikeastaan hyväntekeväisyyttä kun voin sen ihan palauttaakin enkä yritä voittoa tehdä)
Ja lupaan olla ostelematta enempää macceja lähiaikoina.
-
Repe Ruutikallo
Kunniasanallako?Myy kirjoitti: Ja lupaan olla ostelematta enempää macceja lähiaikoina.
-
Myy
Viesti Kirjoittaja Myy »
-
Hiljaisuus
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
kankari
Viesti Kirjoittaja kankari »
-
Hiljaisuus
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Ah, niin tarkkaan en katsonut, että olikin vain exclusive-asiakas etu.kankari kirjoitti:Exclusive asiakkaille, kuulun toki joukkoon. Mutta mistä ne sai sen lähtöhinnan 1848 e?
Tuo lähtöhintahan saadaan helposti: Stockan normi-hinta pelkälle airilla lienee luokkaa 1749, ja siihen airport express päälle 99. Apple storen vastaavat hinnat 1699 + 89 = 1788.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Cosmo
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Juurikin näin... Fujitsu ServicesOlin näkevinäni ruskean pahviboksin kyljessä jonkun valkoisen tarran/lapun, jossa mielestäni luki Fujitsu.. En tiedä sitten onko se joku niiden maahantuoja/tukkuri tms..
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka