On nimittäin kaikki tähtitoimittajat vapailla markkinoilla, siis jos näin on.
Kiinnostuneena kuuntelen teidän Karhubingokommenttejanne

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
turhaa odotusta, paremmissa suissaTheKraken kirjoitti:Todennäköisimmin odotan näkeväni Salmarin Sorbukset
Mitäs lupasinkaan, ehkä Sormukset otsakevirkkuu kertoo jouluonvehtin menemästä rasiasta tölkkiin..kuriton kirjoitti:Eikös täällä ookkaan kuvia Salmarin sormuksista?
Kyl ne Petsattua aurinkotuolia luutaaEvilPet kirjoitti:Jos ne on kaikki ortodokseja?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Pata kattilaa luutaa!Salamijakk kirjoitti:Kyl ne Petsattua aurinkotuolia luutaaEvilPet kirjoitti:Jos ne on kaikki ortodokseja?
Polytetrafluorieteeni ja Jammy oliver Kokki TefaljääriEvilPet kirjoitti:Pata kattilaa luutaa!Salamijakk kirjoitti:Kyl ne Petsattua aurinkotuolia luutaaEvilPet kirjoitti:Jos ne on kaikki ortodokseja?
Ei ei ja vielä kerran ei. Meillää uutistoimituksessa vanottaan ainoastaan apteekkituotteiden nimeen!Salamijakk kirjoitti: Polytetrafluorieteeni ja Jammy Kokki Tefaljääri
Mitä te höpötätte, meillähän on juuri lainsäädäntöjaosto pyytämässä voileipiä kuuntelukavereikseenEvilPet kirjoitti:Ei ei ja vielä kerran ei. Meillää uutistoimituksessa vanottaan ainoastaan apteekkituotteiden nimeen!Salamijakk kirjoitti: Polytetrafluorieteeni ja Jammy Kokki Tefaljääri
Tämä kyseinen episodi tapahtui saksassa. Hetkistä myöhemmin mies löytää itsensä Essenin apteekista, jossa pinnalle nousee kaikkien kysymysten klassikko: Sprehen sie müsli?Salamijakk kirjoitti:tästäpä loihdinkin vitsin:
Lääkäri otti potilaan vastaan, lääkäri ojensi ja puristi. Potilas myös ojensi ja puristi. He istuivat lääkärin määräyksestä, lääkäri kysyi miten voit? Potilas - vduuks tässä, voisitko määrätä mulle müslia, ettei mun vatta olis kokoajan kuralla?
Lääkäri määräsi hänelle omalla valtiohallinnon lahjoittamallaan edulla, sekä lääkeyhtiöiden konfirmaatioilla potilaalle müslia.
Yeah, but kurkku haju lähtee naimallaEvilPet kirjoitti:Tämä kyseinen episodi tapahtui saksassa. Hetkistä myöhemmin mies löytää itsensä Essenin apteekista, jossa pinnalle nousee kaikkien kysymysten klassikko: Sprehen sie müsli?Salamijakk kirjoitti:tästäpä loihdinkin vitsin:
Lääkäri otti potilaan vastaan, lääkäri ojensi ja puristi. Potilas myös ojensi ja puristi. He istuivat lääkärin määräyksestä, lääkäri kysyi miten voit? Potilas - vduuks tässä, voisitko määrätä mulle müslia, ettei mun vatta olis kokoajan kuralla?
Lääkäri määräsi hänelle omalla valtiohallinnon lahjoittamallaan edulla, sekä lääkeyhtiöiden konfirmaatioilla potilaalle müslia.
Haben sie haben haben?Salamijakk kirjoitti:Oliko Spede spede?
Sole mihkhän lokero, son yksilölle tarkoitettu levähdyslootaEvilPet kirjoitti:Haben sie haben haben?Salamijakk kirjoitti:Oliko Spede spede?
Olen pahoillani sir. Hetken halusin huoahtaa turuilta ja toreilta piilossaSalamijakk kirjoitti:Sole mihkhän lokero, son yksilölle tarkoitettu levähdyslootaEvilPet kirjoitti:Haben sie haben haben?Salamijakk kirjoitti:Oliko Spede spede?
Viesti Kirjoittaja masa »
Mitäs sä tällä meinaat? Mikä Paulin lauluusta?Salamijakk kirjoitti:Jos nyt sanoisin viimeisen sanan, niin Pauli Hanhiniemen laulu tulisi tarpeettomaxi
Mökötys kurssit hompussa alkaen 07.06.2008.masa kirjoitti:Mitäs sä tällä meinaat? Mikä Paulin lauluusta?Salamijakk kirjoitti:Jos nyt sanoisin viimeisen sanan, niin Pauli Hanhiniemen laulu tulisi tarpeettomaxi