mylman kirjoitti:No jos nyt vielä ot-psakaa teen pytylle. Minua kiinnostaa enemmänkin se että miksi joku on ostanut tai aikoo ostaa luurin, kun se että miksei. Miksi se on niin tärkeää sun tuoda ilmi se, että et halua "kräkättyä"-hui!!!!-puhelinta, sitä en ymmärrä. Appstore ei kyllä varmaankaan heiluta tätä installer-third party osastoa mihinkään. Niin sitten taas en ymmärrä miksi joku tarvii 3g-puhelinta? Mikä tekee sen käytön autuaaksi nykyisillä 3g-kuuluvuuksilla yms. verrattuna edgeen? Esimerkiksi paikoissa joissa itse pääsääntöisesti käytän puhelinta ja muitakin ominaisuuksia ei ole 3G signaalia kovinkaan vahvana. N70:seni (joka saa levätä haudassaan takapihalla) ei ollut juuri lainkaan 3G:nä käytössä, eli oli edgenä käytösä. Isoissa kaupungeissa tosin oli ja on. Tuskin myöskään operaattorit parantaa 3g-verkkojaan iPhonen Suomeen tulemisen takia. Niin ei tosin ole kukaan väittänytkään.
Joten ei stressiä. Osta sinä sitten kallis 3g-iPhonesi "laillisena" ja minä paukutan tätä nykyistä "kräkättyä"-hui!!!!-puhelintani! Kaikilla hyvä mieli ja mulla vähän enemmän rahaa lukee aku ankkoja tai juoda kaljaa.
Tää ei ole OT koska puhumme 3G iPhonesta. En tuomitse kräkkäämistä ja jos mun viestistä sai sellaisen kuvan, se ei ollut tarkoitus. Syy, miksi en ole hankkinut iPhonea tähän asti on ollut nimenomaan sen takia, että sen kräkkääminen on häsläystä jonka jokainen päivitys tulee hankaloittaan. Siihen ilmeisesti liittyy erinäisiä riskejä mitä en ole halukas ottaan. Joillekkin kräkkääminen on kivaa ja jos se on sun juttus, anna mennä vaan ja pidä hauskaa.
3G on ominaisuus jota en itsekään välttämättä tarvi. Mutta tiedän 3G verkon kasvavan koko ajan. Nyt, kun on huhua, että Apple aikoo julkaista maailmanlaajuisesti uuden mallin, toivoin, että sen sais virallisesti Suomeen lukitsemattomana ettei tarvitse tapella kräkkien kans joka päivityksen jälkeen varsinkin kun AppStoren käyttö varmasti edellyttää "laillisen" luurin käytön.
Foorumi on paikka jossa keskustellaan asioista ja kerrotaan ajatuksia. Jos mä en saa ajatuksiani tuoda esille täällä ilman, että joku alkaa minua moittimaan siitä (varsinkaan kun kommenttini ei ole loukkaavaa eikä keneenkään henkilöön kohdistuvaa) niin ompahan kumma juttu.
Joshua.