Eli tässä on kengät. En löytänyt kenkäketjua, joten laitoin tänne.

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Naakkis »
Onneksi olkoon! Olen itse omistanut samanlaisen jo about vuoden ajan, muistaakseni. Mahtava vehjePasteur kirjoitti:Nyt näyttäisi tulevan hankintoja viikon jokaiselle päivälle. :S
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja valvoja »
Erño kirjoitti:90 rainbow-suklaapatukkaa
Niin oli tarkotuskinvalvoja kirjoitti:Erño kirjoitti:90 rainbow-suklaapatukkaa
Noilla jaksat koko kesän.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kamerat tekee kuitenkin Nikon vaikka pääsee tuolla varmaankin alkuun. 8)Naakkis kirjoitti:Onneksi olkoon! Olen itse omistanut samanlaisen jo about vuoden ajan, muistaakseni. Mahtava vehjePasteur kirjoitti:Nyt näyttäisi tulevan hankintoja viikon jokaiselle päivälle. :S
Canon_EOS_400D_Black_18-55mm_Lens_Kit
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Samanlainen vehje löytyy täältäkin. Upea on.: )Naakkis kirjoitti: Onneksi olkoon! Olen itse omistanut samanlaisen jo about vuoden ajan, muistaakseni. Mahtava vehje
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Tässä 400D / D40 /D60 hintaluokassa on aivan se ja sama mitä siinä rungossa lukee...Sherukka kirjoitti:Kamerat tekee kuitenkin Nikon vaikka pääsee tuolla varmaankin alkuun. 8)Naakkis kirjoitti:Onneksi olkoon! Olen itse omistanut samanlaisen jo about vuoden ajan, muistaakseni. Mahtava vehjePasteur kirjoitti:Nyt näyttäisi tulevan hankintoja viikon jokaiselle päivälle. :S
Canon_EOS_400D_Black_18-55mm_Lens_Kit
No se on hyvä, että löytyy samanlaisia... mä sitten kohta kerjäilenkin neuvoja täällä Hompussa, kun en kuitenkaan osaa edes kuvaa ottaa.Anghorn kirjoitti:Samanlainen vehje löytyy täältäkin. Upea on.: )Naakkis kirjoitti: Onneksi olkoon! Olen itse omistanut samanlaisen jo about vuoden ajan, muistaakseni. Mahtava vehje
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Shine »
Viesti Kirjoittaja Alku »
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Täältä löytyy vastaavanlaiset, parisen vuotta olleet käytössä. Todella hyvät kaiuttimet.
Tuohon tilaan kuitenkin aika passeli. 46" oli harkinnassa oman aikansa mutta onneksi valittiin pienempi koska olisi mennyt aivan liian isoksi tuolle katseluetäisyydelle. Reilu viikko nyt katseltu Sonya ja ensivaikutelma pitää, aivan mahtava telkkari!Sherukka kirjoitti:Vähän pieni, muuten varmaan ihan ok...ninokoo kirjoitti:Sony 40" W4000 telkkari. Tulikin vähän etuajassa, kun viikolle 21 oli ensimmäiset toimitukset alunperin luvattu. Makia on, ai että onkin![]()
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja pullis »
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Veikkaisin kuitenkin että "miespuolinen" on helpompi tunnistaa, kun se kuitenkin on se jolla on se punainen rinta/vatsa.pullis kirjoitti:Minä ostin itselleni tänään lintukirjan, sillä tunnistan tällä hetkellä vain joutsenen (enkä osaa sanoa onko se kyhmy- vai laulujoutsen), pulun ja naispuolisen punatulkun. Siinä oli oikein nuotit laulujen tunnistamiseen (tai kai niiden avulla voi itse opetella laulamaan kuin lintu) ja kauniit kuvat tunnistamista helpottamaan.
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Innoittamanasi tilasin samanlaisen, ja sitten tuommoisen:maxima kirjoitti:USB-hubin.