8)kuriton kirjoitti:Olet,
No nyt saan sitten täälläkin kuulla kuittailua nickistäni...kuriton kirjoitti: Pönttö-Pasteur!
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
8)kuriton kirjoitti:Olet,
No nyt saan sitten täälläkin kuulla kuittailua nickistäni...kuriton kirjoitti: Pönttö-Pasteur!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja tobyd »
Uskallatko heittää päivämäärän, tuo täytyy kuunnella, jos löytyisi podcastina. Ilmeisesti tuhannen taalan kysymys -osiossa voitit? Noille on hauska nauraa kun porukka vastailee joskus väärin helpoimpiinkin kysymyksiin. 8)Crimson kirjoitti:Olen voittanut tuhat taalaa Radio Rockin Korporaatiosta.
Viesti Kirjoittaja juippi »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
30.1.2008 oli helpot kysymykset.tobyd kirjoitti:Uskallatko heittää päivämäärän, tuo täytyy kuunnella, jos löytyisi podcastina. Ilmeisesti tuhannen taalan kysymys -osiossa voitit? Noille on hauska nauraa kun porukka vastailee joskus väärin helpoimpiinkin kysymyksiin. 8)Crimson kirjoitti:Olen voittanut tuhat taalaa Radio Rockin Korporaatiosta.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
HAH! Eipä ole murtunut luita tästäkään kropasta. Toimimattomuudesta en sitten tiedä...Erño kirjoitti:En ole eläessäni murtanut (tietääkseni) mitään, vaikka toimimattomaksi olen ruumiinosia saanutkin
Toimimattomuus on ehkä vähän väärä sana, mutta yleensä kun joku sattuu perkuleesti, on järkevintä lopettaa (ellei satu olemaan masokisti)Anniel kirjoitti:HAH! Eipä ole murtunut luita tästäkään kropasta. Toimimattomuudesta en sitten tiedä...Erño kirjoitti:En ole eläessäni murtanut (tietääkseni) mitään, vaikka toimimattomaksi olen ruumiinosia saanutkin
Viesti Kirjoittaja Mikuni »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minäkin olen! Mutta Suomen kamaralla...Mikuni kirjoitti:Olen ampunut Ruotsin maaperällä 152 K 89 kanuunalla
Viesti Kirjoittaja Jamac »
MInäkin olen ampunut, mutta en kanuunalla..Macco kirjoitti:Minäkin olen! Mutta Suomen kamaralla...Mikuni kirjoitti:Olen ampunut Ruotsin maaperällä 152 K 89 kanuunalla
Viesti Kirjoittaja Mikuni »
Juu mutta tuo onkin RuotsissaMacco kirjoitti:Minäkin olen! Mutta Suomen kamaralla...Mikuni kirjoitti:Olen ampunut Ruotsin maaperällä 152 K 89 kanuunalla
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja MattiK »
Ja tää oli siel "kuuluisalla" Toijalan ABC:llä?growlithe kirjoitti:Mie myin perjantaina "Salkkareitten Ossille" lihapullia ja perunamuussia! o/ Enkä ees saanu nimmaria, ku se ei maksanu kortilla.. Eikä käteisellä, vaan täyteen tulleella ateriaetukortilla. Eikä sillä ollu S-etukorttia, vaikka kysyin. Mutta vei astiansa ruoan jälkeen astiakärryyn eikä pöytään ei jäänyt murustakaan. Oltiin ihan fiiliksissä tyttöjen kans töissä et jee jee
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Mikäs peli tuo on ?smirri kirjoitti: 2. Olen ansainnut +4000€ verkkopeliä pelaamalla
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Kyl! Sinne vaan kaikki, niin voin näyttää teille, millä paikalla Ossi istui!MattiK kirjoitti:Ja tää oli siel "kuuluisalla" Toijalan ABC:llä?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Nim. "Tätä tuolia en pyyhi enää koskaan" ?growlithe kirjoitti:Kyl! Sinne vaan kaikki, niin voin näyttää teille, millä paikalla Ossi istui!MattiK kirjoitti:Ja tää oli siel "kuuluisalla" Toijalan ABC:llä?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onks tää sama tyyppi, joka näytteli "Samia" Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa?growlithe kirjoitti:Kyl! Sinne vaan kaikki, niin voin näyttää teille, millä paikalla Ossi istui!MattiK kirjoitti:Ja tää oli siel "kuuluisalla" Toijalan ABC:llä?
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Heinolan huoltoasemalla on julkkisia käynyt vessassa, kun pyttyjä ei pyyhitä koskaan?Anniel kirjoitti:Nim. "Tätä tuolia en pyyhi enää koskaan" ?growlithe kirjoitti:Kyl! Sinne vaan kaikki, niin voin näyttää teille, millä paikalla Ossi istui!MattiK kirjoitti:Ja tää oli siel "kuuluisalla" Toijalan ABC:llä?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Lare?Lare kirjoitti: Heinolan huoltoasemalla on julkkisia käynyt vessassa, kun pyttyjä ei pyyhitä koskaan?![]()
Viesti Kirjoittaja Macmula »