![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Äh, anna olla. Tuu pois sieltä. Ois kakkuakinvinouma kirjoitti:Jännää, ennen syntymäpäivät olivat iloinen tapahtuma, mutta nykyään sitä linnoittautuu sängyn alle itkemään.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja juhlaseuraaJone kirjoitti:Äh, anna olla. Tuu pois sieltä. Ois kakkuakinvinouma kirjoitti:Jännää, ennen syntymäpäivät olivat iloinen tapahtuma, mutta nykyään sitä linnoittautuu sängyn alle itkemään.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Macco »
Hihii, minäkin oon tuolla! Kolmas oikealta!Anniel kirjoitti:Ja juhlaseuraa
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Naakkis »
Itsellä on täsmälleen sama ongelma. Huomaa heti, kun lähtee ulos käppäilemään, niin oireet helpottuu huomattavasti. Nappejahan sitä pitäisi kuulemma vetää, mutta ei ole ainakaan minulla minkään valtakunnan syrtekit tai duaktit auttaneet... :SErño kirjoitti:Alkaa tää v*ttujen kevät tympiä. Nenä ja huulet korppuna, silmät liisterissä ja kutiavat niin perhanasti![]()
Kiertääkö siitepöly sisätiloissa pahemmin kuin ulkona, kun tuntuu, että ulkona nenä aukeaa
Eipä ne ole auttaneet minuakaan. Zyrtecit, vai mitä ne oli, pelkästään alkavat väsyttämään, muut lääkkeet eivät tee sitäkään.Naakkis kirjoitti:Itsellä on täsmälleen sama ongelma. Huomaa heti, kun lähtee ulos käppäilemään, niin oireet helpottuu huomattavasti. Nappejahan sitä pitäisi kuulemma vetää, mutta ei ole ainakaan minulla minkään valtakunnan syrtekit tai duaktit auttaneet... :SErño kirjoitti:Alkaa tää v*ttujen kevät tympiä. Nenä ja huulet korppuna, silmät liisterissä ja kutiavat niin perhanasti![]()
Kiertääkö siitepöly sisätiloissa pahemmin kuin ulkona, kun tuntuu, että ulkona nenä aukeaa
Viesti Kirjoittaja maxima »
Kokeile ZyXeliä?Erño kirjoitti:Eipä ne ole auttaneet minuakaan. Zyrtecit, vai mitä ne oli, pelkästään alkavat väsyttämään, muut lääkkeet eivät tee sitäkään.Naakkis kirjoitti:Itsellä on täsmälleen sama ongelma. Huomaa heti, kun lähtee ulos käppäilemään, niin oireet helpottuu huomattavasti. Nappejahan sitä pitäisi kuulemma vetää, mutta ei ole ainakaan minulla minkään valtakunnan syrtekit tai duaktit auttaneet... :SErño kirjoitti:Alkaa tää v*ttujen kevät tympiä. Nenä ja huulet korppuna, silmät liisterissä ja kutiavat niin perhanasti![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mes ny kuule lukemaan pääsykokeisiin, äläkä jaa pöhköjä nevvoja!maxima kirjoitti: Kokeile ZyXeliä?
Viesti Kirjoittaja mylman »
wippieshome box - lääke kaikille suljetuille järjestelmilleErño kirjoitti:Eipä ne ole auttaneet minuakaan. Zyrtecit, vai mitä ne oli, pelkästään alkavat väsyttämään, muut lääkkeet eivät tee sitäkään.Naakkis kirjoitti:Itsellä on täsmälleen sama ongelma. Huomaa heti, kun lähtee ulos käppäilemään, niin oireet helpottuu huomattavasti. Nappejahan sitä pitäisi kuulemma vetää, mutta ei ole ainakaan minulla minkään valtakunnan syrtekit tai duaktit auttaneet... :SErño kirjoitti:Alkaa tää v*ttujen kevät tympiä. Nenä ja huulet korppuna, silmät liisterissä ja kutiavat niin perhanasti![]()
Kokeile ZyXeliä?
ZyXeliä olen käyttänyt joskus muinoin. Hermoja raastavaa touhua. Helpompi elää ilmanmaxima kirjoitti: Kokeile ZyXeliä?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ei vikana päivänä lueta enää. Pikaisasti selaan läpi kirjat ja koitan päästä oikeaan mielentilaan, mutta puuduttava lukeminen ja laskeminen saa nyt jäädä. Keskiviikkona räjähtää sitte kun alkaa loma.amanita kirjoitti:Mes ny kuule lukemaan pääsykokeisiin, äläkä jaa pöhköjä nevvoja!maxima kirjoitti: Kokeile ZyXeliä?
Niitä ilmestyy kun parkkeeraa minne sattuuAnniel kirjoitti:Taas parkkisakko
Viesti Kirjoittaja alucard »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ei mee läpi! Sullahan on macci!Anniel kirjoitti:Olen köyhä
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Dynamics AX oletan (vaiko NAV)?Pasteur kirjoitti:päivänkakkara paholainen saakutti maanalainen paikka päivänkakkaran päivänkakkaran päivänkakkaran päivänkakkaran päivänkakkara saakutti paholainen kaikki menee päin takapuoliä saakutti!
päivänkakkaran mikrosofti paholainen!!!! Eti nyt tollaisesta saakutti listasta joku yksi paholainen asia! Ja mainoslauseena kyseisessä softassa: "Hanki ERP-järjestelmä, jota työntekijäsi oppivat käyttämään!". Ja kakka sanon minä saakutti!
Axapa hyvinniin. Mutta paha on kehoittaa muutakaan ostamaan, kun itse vastaan näiden toimitusprojekteista.Sherukka kirjoitti:Dynamics AX oletan (vaiko NAV)?![]()
Kehoita ostamaan suomalainen ERP, Microsoftin tuotteet voittavat pelkästään mainoslauseiden määrässä.