Hähää, ei huomannu mitään.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja micho »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Toiset kusettaa koiraa, sinä kissaamicho kirjoitti:Onnistuin syöttämään kissalle matolääkkeen ruuan seassa.
Viesti Kirjoittaja micho »
Itseasiassa samaisen kattimaakarin kanssa kävin juuri pihalla. Ja pissithän sinne tuli.Macco kirjoitti:Toiset kusettaa koiraa, sinä kissaamicho kirjoitti:Onnistuin syöttämään kissalle matolääkkeen ruuan seassa.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Lyö kaksi kärpästä samalla iskulla?Erño kirjoitti: Uskaltaiskohan pyytää lisää palkkaa, vai jäänkö roikkumaan homppuun?
Ai että ensin käyn pyytämässä lisää palkkaa, jonka jälkeen alan lorvimaan?maxima kirjoitti:Lyö kaksi kärpästä samalla iskulla?Erño kirjoitti: Uskaltaiskohan pyytää lisää palkkaa, vai jäänkö roikkumaan homppuun?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Johtoporras = äitiErño kirjoitti:Paree olla suututtamatta johtoporrasta.
No se johtoporras on kyllä aina niin kyrpiintynyt, että on jo valmiiksi suuttunutkuriton kirjoitti:Johtoporras = äitiErño kirjoitti:Paree olla suututtamatta johtoporrasta.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Kaveri oli eilen. näytti videoita. Kommiaa menoa!Crimson kirjoitti:Tänään: KISS!!!
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ah, toimivan parisuhteen aakkosetPasteur kirjoitti:Nyt voi sopivassa määrin olla paheksuva ja jättää ässän hihaan hautumaan, jotta sen voi sieltä taas kaivaa, kun ensi kerran olen jotain sopimatonta mennyt tekemään. 8)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Vai ääkköset?Macco kirjoitti:Ah, toimivan parisuhteen aakkosetPasteur kirjoitti:Nyt voi sopivassa määrin olla paheksuva ja jättää ässän hihaan hautumaan, jotta sen voi sieltä taas kaivaa, kun ensi kerran olen jotain sopimatonta mennyt tekemään. 8)
Viesti Kirjoittaja septic »
Viesti Kirjoittaja Naakkis »
Vai että 28.5? Itselläni on huomenna täsmälleen sama juttu (teille tätä topikkia seuranneet: kaikki kääntyi siis parhain päin), olen vielä kahden vaiheilla, vienkä daamini syömään vai laitanko itse "ruokaa"... [viheltelee] Naakkiksen kokkaukset... [/viheltelee]Pasteur kirjoitti:Moraalinen voitto!
Kyllä sieltä sormuksesta oli tullut oikea päivämäärä tihrustettua ja kaiken ketutuksen jälkeenkin duunin päätyttyä kävin hakemassa kukkapuskan, ruokaa ja menin kukkineni auttamaan iltatallissa. Vaan eipä ollut eukko muistanut, mistä päivästä oli kyse. Pisteet kotiin siis ja oikein tuplana.Nyt voi sopivassa määrin olla paheksuva ja jättää ässän hihaan hautumaan, jotta sen voi sieltä taas kaivaa, kun ensi kerran olen jotain sopimatonta mennyt tekemään. 8)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Mitäs mä sanoin niistä kirjoituksista!septic kirjoitti:Jei, opiskelupaikka Jyväskylän yliopistosta matikkalinjalta varmistunut! Yo-todistuksella pääsin, ihan siistiä, tuonne kun ensisijaisesti halusinkin.
Viesti Kirjoittaja septic »
Kiitos kiitos. Joo, näinhän se on. Suurin pettymys tavallaan johtui kuitenkin siitä, että ei ollutkaan niin hyvä, kuin kuvitteli. Noh, tästä porskutetaan eteenpäin, eiköhän uusia haasteita löydy tuolta kumminkinPasteur kirjoitti:Mitäs mä sanoin niistä kirjoituksista!septic kirjoitti:Jei, opiskelupaikka Jyväskylän yliopistosta matikkalinjalta varmistunut! Yo-todistuksella pääsin, ihan siistiä, tuonne kun ensisijaisesti halusinkin.Eikä tule sit koskaan olemaan enää pskanhaileen väliä siitä... Onneksi olkoon paikasta!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ompa mukava kuulla että asiat järjestyivätNaakkis kirjoitti:Vai että 28.5? Itselläni on huomenna täsmälleen sama juttu (teille tätä topikkia seuranneet: kaikki kääntyi siis parhain päin), olen vielä kahden vaiheilla, vienkä daamini syömään vai laitanko itse "ruokaa"... [viheltelee] Naakkiksen kokkaukset... [/viheltelee]
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ja mitäpä voimme päätellä tästä postauksesta?Anniel kirjoitti:George Clooney on taas vapailla markkinoilla