Onks kuriton ja Erño sama henkilö?kuriton kirjoitti:Täytyy paljastaa, että tuon tunnustuksen minä Erño jo melkein arvasinkin!Erño kirjoitti:Toinen tunnustus: en osaa laskea yhtälöpareja. Enkä oikeastaan mitään 7. luokan jälkeen opetettua

Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Onks kuriton ja Erño sama henkilö?kuriton kirjoitti:Täytyy paljastaa, että tuon tunnustuksen minä Erño jo melkein arvasinkin!Erño kirjoitti:Toinen tunnustus: en osaa laskea yhtälöpareja. Enkä oikeastaan mitään 7. luokan jälkeen opetettua
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tulppu parka, jos noin on...Teppo Tulppu kirjoitti:Onks kuriton ja Erño sama henkilö?kuriton kirjoitti:Täytyy paljastaa, että tuon tunnustuksen minä Erño jo melkein arvasinkin!Erño kirjoitti:Toinen tunnustus: en osaa laskea yhtälöpareja. Enkä oikeastaan mitään 7. luokan jälkeen opetettua
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mitä, nytkös sulle vasta tää totuus paljastu, ja meiti kun on hienovaraisesti yrittänyt tässä pidempään jo kysellä, että kumpaa pitäs herra tohtorille olla??Teppo Tulppu kirjoitti:Onks kuriton ja Erño sama henkilö?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tai Vagina Paljaana.Anghorn kirjoitti:Ihan yhtä hyvä kuin Anna Kolotuhina.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pilkut puuttuu. Jos eivät puuttuisi, niin sitten Tulppu varmaankin puuttuisi asiaan.Teppo Tulppu kirjoitti:Onks kuriton ja Erño sama henkilö?kuriton kirjoitti:Täytyy paljastaa, että tuon tunnustuksen minä Erño jo melkein arvasinkin!Erño kirjoitti:Toinen tunnustus: en osaa laskea yhtälöpareja. Enkä oikeastaan mitään 7. luokan jälkeen opetettua
Viesti Kirjoittaja hikviiva »
Ou jee!hikviiva kirjoitti:Tunnustan nähneeni aamusella sellaista unta, että Iltalehden Hulluhullumaailma-palsta oli koottu täältä hompusta ja juurikin tästä topicista.
Tuutte jo mun uniin!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Et oo ainut. Itse olen nähnyt joskus unta Amanitasta ja mikastuksesta. Oltiin baarissahikviiva kirjoitti:Tuutte jo mun uniin!
Viesti Kirjoittaja Erño »
En ole koskaan nähnyt Mikastuksesta unta.Macco kirjoitti:Et oo ainut. Itse olen nähnyt joskus unta Amanitasta ja mikastuksesta. Oltiin baarissahikviiva kirjoitti:Tuutte jo mun uniin!
Viesti Kirjoittaja zemex »
Olisitko kenties halunnut?Repe Ruutikallo kirjoitti:En ole koskaan nähnyt Mikastuksesta unta.Macco kirjoitti:Et oo ainut. Itse olen nähnyt joskus unta Amanitasta ja mikastuksesta. Oltiin baarissahikviiva kirjoitti:Tuutte jo mun uniin!
Viesti Kirjoittaja power »
Ihan vaan mielenkiinnosta, minkälaisilla aluksilla ne turskat Norjassa kalastelee?Erño kirjoitti:Olen ohjannut norjalaista turskan kalastusalusta
Valitettavasti ihminen ei koskaan näe juuri niitä unia joita hän haluaisi nähdä. Jätän arvailtavaksi, olisiko Mikastus minun tapauksessani niissä unissa.zemex kirjoitti:Olisitko kenties halunnut?Repe Ruutikallo kirjoitti: En ole koskaan nähnyt Mikastuksesta unta.
Mutta Amanitasta olet?Repe Ruutikallo kirjoitti:En ole koskaan nähnyt Mikastuksesta unta.Macco kirjoitti:Et oo ainut. Itse olen nähnyt joskus unta Amanitasta ja mikastuksesta. Oltiin baarissahikviiva kirjoitti:Tuutte jo mun uniin!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Mitäköhän Freud tuosta sanoisi?maxima kirjoitti:Näin kerran amanitasta unta. Saavuin juhliin amanitan ovelle ja oven avasi vajaa kolmekymppinen mies joka esitteli itsensä amanitana...
Jopa valveilla...Macco kirjoitti:Mutta Amanitasta olet?Repe Ruutikallo kirjoitti: En ole koskaan nähnyt Mikastuksesta unta.
Sanoisi tietenkin että hyvä poika, olet oikealla tiellä! 8)Pasteur kirjoitti:Mitäköhän Freud tuosta sanoisi?maxima kirjoitti:Näin kerran amanitasta unta. Saavuin juhliin amanitan ovelle ja oven avasi vajaa kolmekymppinen mies joka esitteli itsensä amanitana...
Noihan on hianosti, eikö?Macco kirjoitti:Psst...lainaukset kuntoon, Repe, lainaukset kuntoon...
T. Ankara niuho ja v***umainen närppijä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Maxima löytänyt lempeän puolensa lisäksi maskuliinisuutensa?Pasteur kirjoitti:Mitäköhän Freud tuosta sanoisi?maxima kirjoitti:Näin kerran amanitasta unta. Saavuin juhliin amanitan ovelle ja oven avasi vajaa kolmekymppinen mies joka esitteli itsensä amanitana...
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Se on tuo jatkuva väkivallalla uhkailu (kaulin)amanita kirjoitti:
hmmm...olenkoos alkanut maskulinisoitua tällä foorumilla...?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mutku mää oon niiiiiiin lempeä....paitti millon ennoo...EvilPet kirjoitti:Se on tuo jatkuva väkivallalla uhkailu (kaulin)amanita kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Vaihda kaulin johonkin pehmeämpään niin naisellisuutesi lähtee uuteen nousuunamanita kirjoitti:Mutku mää oon niiiiiiin lempeä....paitti millon ennoo...EvilPet kirjoitti:Se on tuo jatkuva väkivallalla uhkailu (kaulin)amanita kirjoitti: