Voisi kyllä melkein mainita pari kovemman luokan metalliuutuutta:
1. KYPCK - Cherno
2. Origin - Antithesis
Originia en oikein voi suositella niille, joihin ei brutaali deathmetalli uppoa. Sitä vastoin kotimaista KYPCK:iä voi jo suositella lähes jokaiselle, johon raskaampi musiikkia uppoaa. Hitaat doom metal-tyyliset tunnelmat ja venäjänkieliset lyriikat uppoavat ainakin itseeni mainiosti.
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
Sitä vastoin kotimaista KYPCK:iä voi jo suositella lähes jokaiselle, johon raskaampi musiikkia uppoaa. Hitaat doom metal-tyyliset tunnelmat ja venäjänkieliset lyriikat uppoavat ainakin itseeni mainiosti.
Täältä myös pointsi Kurskille eli KYPCK:lle. Yllättävän kova levy vaikka itekkin tuumailin miten mahtaa upota tuo venäjän kieli... mutta toimii!
Mulla on aika tiiviisti pyörinyt toi disco ensemblen uusi kiekko kanssa. Ehkä on liioiteltua puhua kiekon pyörimisestä, kun pääosin kuitenkin itunes/ipod on tuota mulle soitellu. Toissapäivänä oli keikkaki tampereella, olipas mainio.
Drago kirjoitti:Mulla on aika tiiviisti pyörinyt toi disco ensemblen uusi kiekko kanssa. Ehkä on liioiteltua puhua kiekon pyörimisestä, kun pääosin kuitenkin itunes/ipod on tuota mulle soitellu. Toissapäivänä oli keikkaki tampereella, olipas mainio.
21.5 keikka tavastialla, ja sinne on kans liput ostettu.Odotettvaissa uskomatonta menoa!!
Suomihommista kehottaisin tutustumaan Siiri Nordinin Lyö Tahtia -albumiin johon Jussi Jaakonaho on kyl puuhastanut todella mainion soundin - tietty biisit/soitto/tsekstit/laulu ovat kaikki aika kohdillaan. VHB:n uusin kandee kans tutkistaa.
Mac Pro 2.8 GHz Dual Quad-Core Xeon / MacBook Pro 2,7 GHz Intel Core i5
MBP 2.3GHz Intel Core i5 13''|320Gb (5400rpm)|2x2Gb 1333MHz DDR3|Mac OS X 10.6.8
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
Varsinkin Asan Loppuasukas ja myös Edun & DJPP:n yhteislätty Hyvän olon konsultit ovat soineet ahkerasti viime aikoina. Erittäin kovia kevään uutustuotoksia kumpainenkin.
MacBook 2,16 GHz, Intel Core 2 Duo, 4 Gt, 120 Gt, valkoinen / Leopard
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
Jone kirjoitti:Oikea osasto lie tuo off-topic vaikka onhan se musa audiota..
Whitesnake - Good To Be Bad
Tässä on kova hard rock plattu 30 vuotiaalta bändiltä. Taasen uusia "mega"tyyppejä bändissä vaan tonttinsa hoitaa jokainen kunnialla. Nokkamies Coverdale on vedossa vaikka jo 60v alkaa äänessä kuulua, vaan haittaa se ei yhtään. Biisit parasta Whitesnakea sitten 80-luvun lopun ja soundeja myöten erittäin linjakasta ja tyyliteltyä menoa. Arvostan ettei olla hairahduttu siihen että yritetään väkisin istuttaa bändi ajan trendikkäisiin virtauksiin, vaan ryhmä soundaa melko samalta kuin 1987 julkaistulla Whitesnake albumilla. Levy on luultavasti viimeinen Whitesnake-levy mutta kunniakkaasti päättyy jos tähän jää. Mutta tämä levy ei tietenkään sovi kaikille. Jos esim. Good Charlotte-bändin tuotanto aukeaa sinulle niin sitten tämä ei tämäkään...
Vanhana bändin diggarina sait mut innostumaan taas Whitesnaken tuotannosta. Pitäis varmaan käydä ostamassa.
Viime ajat olen kuunnellut eniten Chicanea; Far from the maddening crowds ja Behind the Sun. Hieman erityylistä musaa
Jone kirjoitti:Oikea osasto lie tuo off-topic vaikka onhan se musa audiota..
Whitesnake - Good To Be Bad
Tässä on kova hard rock plattu 30 vuotiaalta bändiltä. Taasen uusia "mega"tyyppejä bändissä vaan tonttinsa hoitaa jokainen kunnialla. Nokkamies Coverdale on vedossa vaikka jo 60v alkaa äänessä kuulua, vaan haittaa se ei yhtään. Biisit parasta Whitesnakea sitten 80-luvun lopun ja soundeja myöten erittäin linjakasta ja tyyliteltyä menoa. Arvostan ettei olla hairahduttu siihen että yritetään väkisin istuttaa bändi ajan trendikkäisiin virtauksiin, vaan ryhmä soundaa melko samalta kuin 1987 julkaistulla Whitesnake albumilla. Levy on luultavasti viimeinen Whitesnake-levy mutta kunniakkaasti päättyy jos tähän jää. Mutta tämä levy ei tietenkään sovi kaikille. Jos esim. Good Charlotte-bändin tuotanto aukeaa sinulle niin sitten tämä ei tämäkään...
Vanhana bändin diggarina sait mut innostumaan taas Whitesnaken tuotannosta. Pitäis varmaan käydä ostamassa.
Viime ajat olen kuunnellut eniten Chicanea; Far from the maddening crowds ja Behind the Sun. Hieman erityylistä musaa
Joo tätä uskaltaa suositella ihan surutta tässä sarjassa. Plätty kestää kyllä melko kriittisenkin korvan tuomiot.
Vaikka julkaisusta onkin jo aikaa, niin silti yksi tämän hetken kovimmista albumeista on itsellä edelleen Killswitch Engage : As Daylight Dies. Ei pääse mihinkään, tämä on aivan maanalaisen paikan hyvä levy!!
Tämän hetken levyistä iskee Saran uutukainen Veden äärelle. Loistavaa, vaikkakin sisältää melko kesyä Saraa..