isoimman luokan MP-kortti. Syksyllä sais jo alottaa, mutta rahaa ei riitä kaikkeen, olenhan macisti enemmän kuin motoristi
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Saiskos tuota korttia ajaa intissä ilmatteeksi? Kelpais mulle
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja hikviiva »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tuota oon kyllä pohtinut että jos vanhaksi papaksi saa elää, niin soiko sitten kiikkustuolissa Strapping Young Ladin Shitstorm?Pasteur kirjoitti:Sitten kun olen kunnon seniori ja istun pyörätuolissa ja työntelen suksisauvoilla prkleellistä vauhtia pitkin kyliä, niin haluan tuollaisen siihen tuolin selkämykseen. Siellä sitten desibelit tapissa "high way to hell" tai muu vastaava seniili kasari rok varoittaa kanssa kulkijoita tulostani.
Jone kirjoitti:Tuota oon kyllä pohtinut että jos vanhaksi papaksi saa elää, niin soiko sitten kiikkustuolissa Strapping Young Ladin Shitstorm?
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Mee töihi!Strutsi kirjoitti:MacBook Pro himottas. Ei vaan oo vielä varaa ostaa sitä.
Viesti Kirjoittaja jjari »
Highway to Hell on 70-luvultaPasteur kirjoitti:Siellä sitten desibelit tapissa "high way to hell" tai muu vastaava seniili kasari rok
Viesti Kirjoittaja jjari »
No kuitenkin siltä ajalta, kun maailma oli mustavalkoinen ja minä vielä vailla tietoisuutta.jjari kirjoitti:Highway to Hell on 70-luvulta
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Huomena alkaa.Erño kirjoitti:Mee töihi!Strutsi kirjoitti:MacBook Pro himottas. Ei vaan oo vielä varaa ostaa sitä.
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja tosikko »