Mies menetti vaimonsa vokaalien vuoksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Vaimo se on entinenkin. Olen varoittanut... 8)EvilPet kirjoitti:Täytyy sitten käyttää vaimoa vokaalien takuuasioissa.

Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mies menetti vaimonsa vokaalien vuoksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Vaimo se on entinenkin. Olen varoittanut... 8)EvilPet kirjoitti:Täytyy sitten käyttää vaimoa vokaalien takuuasioissa.
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Saat, mutta onhan tuo asia jo tullut selväksi moneen kertaan joten antaa olla vaan auki. Jos joku lähtee tälle myyjälle tämän ketjun perusteella jotain maksamaan, hän totisesti haluaakin tulla huijatuksi, emmekä me niin väkevää tahtotilaa millään voisi estää.L_A_G kirjoitti:Taitaa muuten aika selvästi olla aiemmin foorumeilla (ja huuto.netissä) seikkaillut huijari taas vauhdissa...
Modet!!! Lukkoa saanko pyytää?
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Niinpä tosiaan. Huomatkaa 0 palautetta jos uskallatte ajatellakkaan huutaa sitä.Lionel Mandrake kirjoitti:Kovasti osuu lähelle myyjän tyyliä (ja asuinpaikkaa) myös tuo:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80000092
Mä voin käydä. Väittävät toisinaan pelottavan näköiseksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Mitäpä jos käytäisiin joukolla tätä kaveria moikkaamassa, osoitehan näkyy mikko.fi:n puhelinnumerolla. Semmoinen Homppu-tapaaminen.
Siis olet toisinaan pelottava vai toisinaan väittävät?EvilPet kirjoitti:Mä voin käydä. Väittävät toisinaan pelottavan näköiseksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Mitäpä jos käytäisiin joukolla tätä kaveria moikkaamassa, osoitehan näkyy mikko.fi:n puhelinnumerolla. Semmoinen Homppu-tapaaminen.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Sekä ettäRepe Ruutikallo kirjoitti:Siis olet toisinaan pelottava vai toisinaan väittävät?EvilPet kirjoitti:Mä voin käydä. Väittävät toisinaan pelottavan näköiseksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Mitäpä jos käytäisiin joukolla tätä kaveria moikkaamassa, osoitehan näkyy mikko.fi:n puhelinnumerolla. Semmoinen Homppu-tapaaminen.
Viesti Kirjoittaja Myy »
Viesti Kirjoittaja Myy »
Samaa on tullut mietíttyä... Kai se Freud oli oikeassa naisten kateuden kohteista.Myy kirjoitti:Mela, banaani... Mikä mahtaa olla raskaana olevan ystävämme ongelma?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Katos vaan, ja liian hieno hälle..Repe Ruutikallo kirjoitti:Kajaani onkin oikein 17-tuumaisten Apple-läppäreitten kultapaikka. Haminalaispojallamme on siellä näitä enemmänkin...![]()
http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/13342807
Viesti Kirjoittaja Toby One »
Tämä lienee jonkun sortin välimalli, koska on mies joka on ainakin jossain vaiheessa ollut viimeisillää raskaana!Toby One kirjoitti:Katsos, Kajaanissa on ne aidot myyntimiehet( tai -naiset).
Viesti Kirjoittaja Toby One »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Käynkö kouluttamassa?Repe Ruutikallo kirjoitti:Haminalaispojallamme on siellä näitä enemmänkin...![]()
Koulutuksen tarvetta näkyy ainakin mun silmään jonkuv verta.richidi kirjoitti:Käynkö kouluttamassa?Repe Ruutikallo kirjoitti:Haminalaispojallamme on siellä näitä enemmänkin...![]()
![]()
![]()
Esim jonkun sortin äikän preppauskurssi ei olisi pahitteeksi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Koulutuksen tarvetta näkyy ainakin mun silmään jonkuv verta.richidi kirjoitti:Käynkö kouluttamassa?Repe Ruutikallo kirjoitti:Haminalaispojallamme on siellä näitä enemmänkin...![]()
![]()
![]()