No voi saakutti!EvilPet kirjoitti:Et sä voi mitään dokata tänään! Sun täytyy lähtee sairaan aikasin köröttelemään vantaalle!
ps. sain muuten just äsken puhelimen nollattua: salainen koodi oli 0000000000.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No voi saakutti!EvilPet kirjoitti:Et sä voi mitään dokata tänään! Sun täytyy lähtee sairaan aikasin köröttelemään vantaalle!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kuulostaa onnistuneelta koodilta. Itse olisin 1234:n ja 0000:n jälkeen lyönyt hanskat tiskiinPasteur kirjoitti:No voi saakutti!EvilPet kirjoitti:Et sä voi mitään dokata tänään! Sun täytyy lähtee sairaan aikasin köröttelemään vantaalle!Sitten pitää varmaan vain tyytyä käymään ammuskelemassa jotain työväentaloa ilmakolla.
![]()
ps. sain muuten just äsken puhelimen nollattua: salainen koodi oli 0000000000.
No näin tein mäkin jo viikonloppuna... eikä tuota edes löytynyt ohjekirjasta.EvilPet kirjoitti:Kuulostaa onnistuneelta koodilta. Itse olisin 1234:n ja 0000:n jälkeen lyönyt hanskat tiskiin
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Etten vain lukisi rivien välistä jostain vihreän keijukaisen henkilökohtaisesta merkkipäivästä?kuriton kirjoitti:Kaksi suurta tapahtumaa Suomessa, Puolustusvoiman lippujuhla.. ja toista en kerro!Pasteur kirjoitti:Mikäs päivä tänään sitten oikein olikaan?![]()
Perinteisellä miehen huomaavaisuudella ohitin koko vihjeen. Onnea!Anniel kirjoitti:Etten vain lukisi rivien välistä jostain vihreän keijukaisen henkilökohtaisesta merkkipäivästä?kuriton kirjoitti:Kaksi suurta tapahtumaa Suomessa... ja toista en kerro!![]()
Onnea siis mikäli oletukseni oli oikea
Viesti Kirjoittaja kuriton »
No kiitoksia vaan teitille, tää nyt tuli suurena yllätyksenä ihan!Pasteur kirjoitti:Perinteisellä miehen huomaavaisuudella ohitin koko vihjeen. Onnea!Anniel kirjoitti:Etten vain lukisi rivien välistä jostain vihreän keijukaisen henkilökohtaisesta merkkipäivästä?kuriton kirjoitti:Kaksi suurta tapahtumaa Suomessa... ja toista en kerro!![]()
Onnea siis mikäli oletukseni oli oikea
Viesti Kirjoittaja tobyd »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Minä juon nyt kahvia anoppilassa.darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Että näin... toiset tulee jo lounaalta.EvilPet kirjoitti:Huomanta. Se on taas perinteisempi Onslow-aamu...Eilen joutui herään epäluonnollisen aikaisin tuon Pasteurin takia... Joka "aamuinen" tuplalatte menossa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Turhaan odottelet, betoni ei nääs kuivu, vaan se kovettuu. Tarkemmin sanottuna se saa takaisin kidevetensä, mikä siitä on jollainkonstilla betonitehtaalla irroitettu. Ainiin, no, odotella sitä silti pitää, ja alkaahan se kuivaltakin tuntua. hmm..MacFinn kirjoitti:Odotan betonin kuivumista
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja amanita »