![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eiku mää vaan oon niin kuuma pakkaus

Jäitä hattuun ,auttaa myös.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuutko neuvoo käestä piäen , well ?.amanita kirjoitti:Kun ees osaisivat laittaa noi quotet kuntoon, hiljaistakin täällä on ja siis hyvin kerkee...
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Tai variksesta tahi talitintistä pitäen.Leader dog kirjoitti:Tuutko neuvoo käestä piäen , well ?.amanita kirjoitti:Kun ees osaisivat laittaa noi quotet kuntoon, hiljaistakin täällä on ja siis hyvin kerkee...
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hehe, mä pääsen tekemään ton saman varmaan ens viikollaAries kirjoitti:Emäntä bongasi aamun hesarista Plantagenin mainoksen --> taas mennään - ja arvatkaa kumman lompakolla...
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Toi on niiiin tota.Aries kirjoitti:Emäntä bongasi aamun hesarista Plantagenin mainoksen --> taas mennään - ja arvatkaa kumman lompakolla...
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ootko koittannut teräviä , ne yleensä helpottaa .Anniel kirjoitti:Mulla on tylsää...
Juu varmasti helpottaa. Ei vaan satu olemaan tarjolla sellasia... Kuten ei mitään alkomahoolia.Leader dog kirjoitti:Ootko koittannut teräviä , ne yleensä helpottaa .Anniel kirjoitti:Mulla on tylsää...
Eikös miehet ole sitä varten että ne tarjoaa? Näin ainakin mulle on aina vakuutettu...Anniel kirjoitti:Juu varmasti helpottaa. Ei vaan satu olemaan tarjolla sellasia... Kuten ei mitään alkomahoolia.Leader dog kirjoitti:Ootko koittannut teräviä , ne yleensä helpottaa .Anniel kirjoitti:Mulla on tylsää...
Mä mitään vieraita miehiä halua, odotan vaan omaani kotiinPasteur kirjoitti:Eikös miehet ole sitä varten että ne tarjoaa? Näin ainakin mulle on aina vakuutettu...
Niinhän se olikin...Anniel kirjoitti:Mä mitään vieraita miehiä halua, odotan vaan omaani kotiinPasteur kirjoitti:Eikös miehet ole sitä varten että ne tarjoaa? Näin ainakin mulle on aina vakuutettu...
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja micho »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Hyvin sopivat kumpparit pelastaa päivänNeliX4 kirjoitti:Huhhuh. Milläs sais maanantain käyntiin, kun tuntuu niin takaveroiselta...
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kurjaahan tuo on sisällä olla..mutta ihanaa on se, ettei tarvii kukkapenkkejä ite kastella! Jos tässä nyt jotain hyvääkin olisi..Viizei kirjoitti:Vettä sataa ja sataa... ja sataa.