No joo.. Kyllä se varmaan on lähteny. Riemastutan meitin postin tyttöjä ja kyselen huomenna ilman koodia Tosin taitaa olla kys sen verran isosta paketista että on helppo neuvoa ihan etusormella osoittamalla ,tuollapäin.
Mutta itse asiaan ks otsikko. Miten onko mahdottomuus päivittää nokian ja SE:n puhelinta macin kanssa? Tullut viimeiset luurit itse päiviteltyä kotona.
jontteri kirjoitti:En tiedä mikä maksaa kun sitä SEURANTAkoodia ei saa MARKAN TALOSTA soittamalla eikä s.postilla? Eli en tiedä missä laite on.
Minne olet soittanut? Oletko saanut ketään kiinni Tampereen myymälästä? Datapuolen meiliä ei taida lukea muut kuin herra S.
Sekin on mahdollista, että kukaan ei osaa sitä sulle lähettää kun Sisto on juueseissä. Nämä postitushommathan ovat, miten sen nyt sanoisi, laajennettua palvelua joka ei kuulu myymälöitten normaalirutiineihin. Ehkä siellä joku ankarasti ihmettelee että mitä tuonkin lootan kaa pitäis tehdä.
Jos näin on käynyt, sopinette jostain pikku hyvityksestä. Kaiketi.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Kyllä homman piti olla selvä. Sen piti mennä niin että varastomiehet laittavat koneen postiin ja ilmoittavat minulle seurantakoodin. No soittaen kyselyyn tänään ilmoitettiin että näkyy ; kone toimitettu 10.06. klo;12.36 tai jotain sinnepäin. Oletin että se on lähtenyt silloin postiin.. No s.postitse kyselyn pistin eilen koodista ja siihen tuli vastaus että kone on noudettu????
Sitten soitin tänään taas uudelleen ja sain epäilyn että koneen olis posti noutanut tänään ? Koodia ei saa sitten millään tai sitten kone lojuu varaston perillä. Puhelu menee asiakaspalveluun vaikka yritä tampereelle.
Ihmettelen vaan sitä kun se seurantakoodi on niin kiven alla ettei sitä saa millään ulos sieltä markan talosta?
Tuttu atk firma olis kasannu mulle koneen 3 vrk ja sopivaan hintaan. Ainoa vaan että se ei olis ollu mac..
Kyllä se sieltä tulee, hyvää kannattaa hieman odottaakin. Olen ollut supertyytyväinen tähän koneeseen, vaikka takana onkin parikymmentä vuotta pc:tä, ja niistä kymmenkunta vuotta ylikellotetuilla/vesijäähylaitteilla. Tämä vain toimii, toimii ja toimii... voi keskittyä käyttämiseen, eikä säätämiseen.
jontteri kirjoitti:
Tuttu atk firma olis kasannu mulle koneen 3 vrk ja sopivaan hintaan. Ainoa vaan että se ei olis ollu mac..
Ihan sama tilanne muuten kuin mullakin! Ja 15 000 muulla homppulaisella!
On se hilkulla ollut ettei tästä foorumista tullut tuttujen atk-pajojen kasaamien PC-koneitten omistajien mahtava, lämminhenkinen yhteenliittymä!
Ikäväähän tuo on, mutta jos ei ennen niin viimeistään Juhiksen kanssa asiat selviää tavalla tai toisella siten että sua ei loppupeleissä enää vituta läheskään yhtä paljon kuin nyt.
Tuttu tietokonepaja alhaalla — mitähän sieltä taas on tulossa?
Ei ole vielä vahvistusta tullut joten ei ilmeisesti maksu ole vielä kirjautunut.. (osuuspankista menee varmaan 2-3 päivää?)
Valmistelut on jo tehty tämän uuden "perheenjäsenen" varalle..
Tulostin saapui tänään ja hyvin toimii MacBookilla kun alun ongelmien yli on päästy..
Mietinpä juuri että asennanko pro:hon Vistan vai XP:n ?
Minä meinaan pitää pro:n windows vapaana. Paikallisen postin nirppanokat pääsi tänään osoittamaan "valtansa" kun kattelin ilman koodia hyllyjä päin. . Siis samalla kun hoidin kauppa-asiat. "joo ei anneta ilman koodia,kyllä se posti sen lapun tuo"
Eihän tää paljosta ole kiinni, olisin tyytyväinen kun saisin sen seurantakoodin mutta ;
a- ketään ei kiinnosta markan talossa
b- posti hakenut laitteen ja markan talolla ei ole koodia (liekö mahdollista)
c- varastomieheltä on loppunut sätkäpaperi ja koodi on palanut sätkänä
d- joku muu
Joo kone tulee varmaan 13pv perjantaina ja ei lähde tulille -amen-
jontteri kirjoitti:Jahas, se tulikin aamukaffeepöytään posteljoonin kotiin tuomana.. Kyllä nyt kelpaa
Rivakkaotteinen posteljooni teilläpäin
Ja järeet pöydät.
Tyypillistä Sistoa, että paketti tulee applemaisesti pikapostilla kotiin eikä mihinkään hikiseen postikikkariin. Mun olisi pitänyt älytä tästä varoittaa, mutku ei säteillyt.
jontteri kirjoitti:Jahas, se tulikin aamukaffeepöytään posteljoonin kotiin tuomana.. Kyllä nyt kelpaa
Ja järeet pöydät.
Tyypillistä Sistoa, että paketti tulee applemaisesti pikapostilla kotiin eikä mihinkään hikiseen postikikkariin. Mun olisi pitänyt älytä tästä varoittaa, mutku ei säteillyt.
Juu, tarkemmin ajatellen niin se tuli suoraan kotiin asti minullakin, tuppaa unohtumaan tällaiset asiat, kun homma pelasi niin hienosti ja vaivattomasti
Ja järeet pöydät.
Pointsit tästä myyjälle!!
Valitettavan vähän kerkesin perehtyä tänään koneeseen. Päivitykset kerkesin ajaa sekä kalibroida näytön. Onnistuin jo siinä samalla saamaan bitin poikittain Jotain ihmeelistä tuli tuossa kun kalibroin näytön ja päivittelin koneen ja vielä samaan aikaan asensin Aperture2n ja heti perään päivitin senkin. Nimittäin osa ikkunoista oli mustia ja hetken ajattelin onko näytönohjain söko?
Aikani pähkäiltyä sammutin koneen ja poistin kalibroidun profiilin. Vaiva hävisi ja ei ilmestynyt vaikka kalibroin näytön uudelleen. Nyt on toiminut moitteetta.
Tämä pro on ainakin todella hiljainen ja aperture pyörii nyt kivuttomasti.
Taisit ottaa siis peruskokoonpanolla? Taitaa tulla aika nopsaa sillon
Jos valitsee WLAN & BT-kilkkeen mukaan, niin toimitus venyy varmaan jonnekin syksyyn
Erño kirjoitti:
Jos valitsee WLAN & BT-kilkkeen mukaan, niin toimitus venyy varmaan jonnekin syksyyn
Bt on vakiona, mulla kesti toimitus 8 päivää Airportilla ja Gf 8800:lla (Markantalosta siis).
Otin ihan sen peruskokoonpanon yhdellä prosessorilla.
Nyt odotan jännityksellä että milloin ovikello soi
Kovalevyt odottelee tossa pöydällä "proon" sisuksiin pääsyä..
ja onpahan aikaa tässä nyt päättää mikä wintoosa sinne tyrkätään ja paljonko sille kovotilaa varaan?
Erño kirjoitti:
Bt on vakiona, mulla kesti toimitus 8 päivää Airportilla ja Gf 8800:lla (Markantalosta siis).
Ai? No tuolla kustomoinnissa siinä Airportin kohdalla on myös BT:n ikoni ...ja aivot pieree
Noh, enemmän tuota Airport-korttia tarvitsisi kuitenkin. Tilaukseen menee, ellei sitten tuohon Prohon käy tämä:
Erño kirjoitti:
Tämä Bt oli minullekkin yllätys
Luulin että se pitäisi sitten erikseen "kustomoida" mutta tietysti tuohon hintaan voisi vakionakin Bt löytyä
Erño kirjoitti:
Noh, enemmän tuota Airport-korttia tarvitsisi kuitenkin. Tilaukseen menee, ellei sitten tuohon Prohon käy tämä:
kuva
Olisi nurkissa pyörimässä yksi ylimääräinen.
Luullakseni käy. Aivan samannäköisen laitoin ammoin G5-torniin.
No perhana! Tässähän säästää 50 euroa, jos tuo sopii. Tuo on sitä vanhempaa mallia, joka ei tue n-teknologiikkaa, mutta väliäkö tuolla, kun ilmojen yli ei kovin suuria paketteja tartte siirrellä