Hehkutustopic 2
-
Re: Hehkutustopikki 2
Viesti Kirjoittaja Luiro »
PS: Tossa aamulehdessä näytti olevan meikäläisen pärstä Scorpions -kohdalla.
-
Viesti Kirjoittaja joon@ »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tämä on kulttuuriteko! Kun vielä Columbo-uusinnat alkoivat viikonloppuna, parani TV-tarjonta kertalaakista.Anniel kirjoitti:Kyllä Jeeves hoitaa (Jeeves and Wooster) tulee parhaillaan uusintana ykköseltä! Parhautta![]()
8)

-

-
Mun mielestä tää latailikin melko pitkään sivujaAnniel kirjoitti:Kävijäennätys on tehty 9.06.2008, 22:00, jolloin paikalla oli 529 käyttäjää.
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Niin, eikös tää kuuluis tuonne Vuodatustopikkiin.Macco kirjoitti:Mun mielestä tää latailikin melko pitkään sivujaAnniel kirjoitti:Kävijäennätys on tehty 9.06.2008, 22:00, jolloin paikalla oli 529 käyttäjää.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Paina välilläErño kirjoitti:Lisää työtä = lisää tekemistä. Alkaa tuo hiiren nappi kulua liiasta refresh-namiskan klikkailusta
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Winblows-läppärillä se on ctrl + R, siihen ei mun sormet taivumaxima kirjoitti:Paina välilläErño kirjoitti:Lisää työtä = lisää tekemistä. Alkaa tuo hiiren nappi kulua liiasta refresh-namiskan klikkailusta+ R

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Toby One »
F5?Erño kirjoitti:Winblows-läppärillä se on ctrl + R, siihen ei mun sormet taivumaxima kirjoitti:Paina välilläErño kirjoitti:Lisää työtä = lisää tekemistä. Alkaa tuo hiiren nappi kulua liiasta refresh-namiskan klikkailusta+ R
-
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Oho, empäs oo pitkään aikaan selaillu tätä.. :pMacco kirjoitti:Koskaan?arradarra kirjoitti:JeeJeeJee viimeinen työpäivä!![]()
![]()
Eli mulla oli siis viimeinen työharjoittelupäivä, puol vuotta olin, palkaks tuli joku nihkee usbitikku.. Plus sitte wd:n 320gigan ulkonen kovo(ilman erillistä virtalähdettä)

-

-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Hell on earth...Anniel kirjoitti:Menen tänään tyttöjen kanssa katsomaan Sex and the City -leffan Bio Rexiin
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tässä sanojen muodostamassa rivissä on vain kolme (3) rivin jäsentä mitkä aiheuttavat ns. kiinnostusta.Anniel kirjoitti:Menen tänään tyttöjen kanssa katsomaan Sex and the City -leffan Bio Rexiin
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
edelsikö tämä uhkailua ja kiristystä hieman kyseenalaisin keinoin?Pasteur kirjoitti:Hell on earth...Anniel kirjoitti:Menen tänään tyttöjen kanssa katsomaan Sex and the City -leffan Bio RexiinOli kyllä itsellä vähän orpo olo tuolla viime perjantaina...
-
U bet!Jone kirjoitti:edelsikö tämä uhkailua ja kiristystä hieman kyseenalaisin keinoin?Pasteur kirjoitti:Hell on earth...Anniel kirjoitti:Menen tänään tyttöjen kanssa katsomaan Sex and the City -leffan Bio RexiinOli kyllä itsellä vähän orpo olo tuolla viime perjantaina...

-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jotenkin alkaa tajuta että tänä tasapäistämisen ja normittamisen aikana oikea riippumattomuus on olla ottamatta muiden elämäntyyliä mitenkään omaksi mittapuukseen. Aito loisto taitaa näyttäytyä vain niille jotka sen ääreen pysähtyy miettimään, eikä sekoile käsikopelolla muiden nuorassa koko elämäänsä. Toki niinkin siitä elosta selviää mutta aikas monta juttua menee ohi niin että suhina vaan käy. En tiennyt tätäkään tällä tasolla ennen kuin sinisilmän vaihtaa haukansilmäksi ja raivaa näkökentästä kaiken epäolennaisen pois. Mikä nyt kenenkin "sokaisee", ehkä raha ehkä toisella ihmissuhteet. Itsellä on ollut tilaisuus "pysähtyä" ja ollut pari vuotta aikaa laittaa asioita itselleen rehellisesti tärkeysjärjestykseen tai ylipäänsä tunnistamaan, mikä on itselle tärkeää. Kun näihin alkaa ropista vastauksia niin alkaa muuten henki kulkea. Tosin vastauksia etsiessä jokusella reissulla tuntuu että henki loppuu, tai viim. seuraavana aamuna. Kaikella kun on hintansa. Olen iloinen että vielä "opin" ja olen elämässäni rohkeasti dynaaminen ilman että valehtelen itselleni tai muille. Minä se vaan olen..
-

-
Viesti Kirjoittaja micho »
Onko krapula, vai muutenvaan tunteikas olo?Jone kirjoitti:Olen tänään jotenkin niin tyytyväinen. Hehkutan!![]()
Jotenkin alkaa tajuta että tänä tasapäistämisen ja normittamisen aikana oikea riippumattomuus on olla ottamatta muiden elämäntyyliä mitenkään omaksi mittapuukseen. Aito loisto taitaa näyttäytyä vain niille jotka sen ääreen pysähtyy miettimään, eikä sekoile käsikopelolla muiden nuorassa koko elämäänsä. Toki niinkin siitä elosta selviää mutta aikas monta juttua menee ohi niin että suhina vaan käy. En tiennyt tätäkään tällä tasolla ennen kuin sinisilmän vaihtaa haukansilmäksi ja raivaa näkökentästä kaiken epäolennaisen pois. Mikä nyt kenenkin "sokaisee", ehkä raha ehkä toisella ihmissuhteet. Itsellä on ollut tilaisuus "pysähtyä" ja ollut pari vuotta aikaa laittaa asioita itselleen rehellisesti tärkeysjärjestykseen tai ylipäänsä tunnistamaan, mikä on itselle tärkeää. Kun näihin alkaa ropista vastauksia niin alkaa muuten henki kulkea. Tosin vastauksia etsiessä jokusella reissulla tuntuu että henki loppuu, tai viim. seuraavana aamuna. Kaikella kun on hintansa. Olen iloinen että vielä "opin" ja olen elämässäni rohkeasti dynaaminen ilman että valehtelen itselleni tai muille. Minä se vaan olen..

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja totuuden jyväsiä turiset, arvon herra.
-
Ei kun ihan selvistä päin duunissa. Hetken vielä...micho kirjoitti:Onko krapula, vai muutenvaan tunteikas olo?Jone kirjoitti:Olen tänään jotenkin niin tyytyväinen. Hehkutan!![]()
Jotenkin alkaa tajuta että tänä tasapäistämisen ja normittamisen aikana oikea riippumattomuus on olla ottamatta muiden elämäntyyliä mitenkään omaksi mittapuukseen. Aito loisto taitaa näyttäytyä vain niille jotka sen ääreen pysähtyy miettimään, eikä sekoile käsikopelolla muiden nuorassa koko elämäänsä. Toki niinkin siitä elosta selviää mutta aikas monta juttua menee ohi niin että suhina vaan käy. En tiennyt tätäkään tällä tasolla ennen kuin sinisilmän vaihtaa haukansilmäksi ja raivaa näkökentästä kaiken epäolennaisen pois. Mikä nyt kenenkin "sokaisee", ehkä raha ehkä toisella ihmissuhteet. Itsellä on ollut tilaisuus "pysähtyä" ja ollut pari vuotta aikaa laittaa asioita itselleen rehellisesti tärkeysjärjestykseen tai ylipäänsä tunnistamaan, mikä on itselle tärkeää. Kun näihin alkaa ropista vastauksia niin alkaa muuten henki kulkea. Tosin vastauksia etsiessä jokusella reissulla tuntuu että henki loppuu, tai viim. seuraavana aamuna. Kaikella kun on hintansa. Olen iloinen että vielä "opin" ja olen elämässäni rohkeasti dynaaminen ilman että valehtelen itselleni tai muille. Minä se vaan olen..![]()
![]()
Ja totuuden jyväsiä turiset, arvon herra.
-
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka