Joo,
aivan miäletön integroituvuus. Saumaton.
Ehkä käyttäjien hallintaan/rajoituksiin kaipaisin jotain pidemmällä aikavälillä...
Kotisivutkin näyttävät toimivan kuvineen...
Olispa saunalahdella jotain tämän tapaista ISO-G:lle...
Kannattaisko laittaa pyyntö yksilöiden, eli kohdistaa jollekin henkilölle. Tarkoitushan oli että yksi kutsuu kymmenen, eikä että yksi saa kymmenen kutsua
Vaikka ei kai niitä lunastamattomia kutsuja tililtä viedä...
Toisekseen kun boksiinsa kutsuu jakajan, hän saa rekattua oman boksin siinä samalla. Tämä ei kai vähenny kutsuista vai miten?
ilkka, joonahe, soundwise ja kaipila kutsuttu
Kyllä ne lunastamattomatkin kutsut lasketaan, ainakin mulla väheni kutsujen määrä heti kun olin kutsun lähettänyt.
Voisi jossain vaiheessa varmaan pistää hieman kokemuksia liikkeelle myös siitä, että minkälaisia fiiliksiä tämä palvelu on sitten sen kokeilijoissa herättänyt ja mitä parannettavaa olisi? Itse olen vasta muutaman tiedoston siirron tehnyt tuon kautta, että mitään kattavaa analyysia en ainakaan vielä pysty sanomaan.
Tollasten pienten teksitiedostojen ja dokumenttien siirtämisessä tuo on tosi nopea. Mitään megaluokan filuja sillä ei oikein viitsi siirtää koska nopeus on melkoisen hidasta. Mitään ex-tempore 100 megan filuja ei viitsisi missään tilanteessa tuota kautta siirtää...
Dropbox siirtää nopeammin kuin iDisk. Saa nähdä sitten, miten Mobile Me vaikuttaa iDiskin siirtonopeuksiin, kun se saadaan käyttöön. Olen käyttänyt Dropboxia taittoprojektiin, jossa on yhteisiä Pages-tiedostoja jaetussa kansiossa. Työskentely on kätevää ja vaivatonta, ja sujuu myös Pages-dokumenttien kanssa hyvin – vaikka näyttääkin ne selaimen puolella kansioina. Beta-julkaisuksi vakaa ja upeasti integroitu OS X:ään. Suosittelen.
joonahe kirjoitti:Täällä kaivattiin hieman kokemuksia.
Dropbox siirtää nopeammin kuin iDisk. Saa nähdä sitten, miten Mobile Me vaikuttaa iDiskin siirtonopeuksiin, kun se saadaan käyttöön. Olen käyttänyt Dropboxia taittoprojektiin, jossa on yhteisiä Pages-tiedostoja jaetussa kansiossa. Työskentely on kätevää ja vaivatonta, ja sujuu myös Pages-dokumenttien kanssa hyvin – vaikka näyttääkin ne selaimen puolella kansioina. Beta-julkaisuksi vakaa ja upeasti integroitu OS X:ään. Suosittelen.
edit. Tiedostojen koko max. 70Mt.
Joo, tosiaan on tuo iDiskiä nopeampi, mutta taasen esimerkiksi fidisk toimii huomattavasti tuota nopeammin. Tosiaan itsellä ollut nuo pari palvelua käytössä niin vähälle käytölle jäänyt ainakin vielä tämä Dropbox, katsotaan nyt sitten miten jatkossa. Ehkä tulevaisuudessa voisi käyttää sellaiseen kavereiden väliseen tiedonsiirtoon. Mut se on tosiaan totta, että on beta-julkaisuksi todella vakaa ja toimiva kokonaisuus. Ja toki täytyy sekin ottaa huomioon, että kyseessä on kuitenkin ilmainen palvelu.