Erño kirjoitti:Nuo parin edellisen setupin pöydät on kyllä jänniä. Kävin kuolaamassa itsekin noita tällä viikolla, kun alkaa tuo vanha lundian sarja ketuttamaan pikkuhiljaa
Millä tavalla Ikean lastulevypöydästä saa jännän? Tai tyylikkään? Korkeintaan Ikea-tyylisiä ne on. Ja kai siinä kestävyydessä on oma jännityksensä.
PS. Tuohon naapurikunnan automarketalueelle aukesi eilen Ikea, olisi pysynyt vaan sen itäisen silakkasataman naapurissa.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Erño kirjoitti:Nuo parin edellisen setupin pöydät on kyllä jänniä. Kävin kuolaamassa itsekin noita tällä viikolla, kun alkaa tuo vanha lundian sarja ketuttamaan pikkuhiljaa
Millä tavalla Ikean lastulevypöydästä saa jännän? Tai tyylikkään? Korkeintaan Ikea-tyylisiä ne on. Ja kai siinä kestävyydessä on oma jännityksensä.
No tällä budjetilla kun vaihtoehto on Sotkan joku pyökin tai koivun värinen lastulevyhirvitys, niin kyllä tämä tyylikkyydessä hakkaa aivan 6-0
Tietysti joku täysin puinen käsityönä tehty parin tuhannen euron designpöytä on varmasti laadukkaampi, mutta ei tämäkään kyllä heilu, taivu eikä ylipäätään näytä lastulevyltä, vaan puulta.
No, onhan ne ikea-kalusteet ainakin suhteellisen edullisia ja ihan tyylikkään näköisiä ainakin noissa kuvissa. Itse olen suosinut kierrätyskeskusta kalustehankinnoissa. Ei ole paha hinta ja jännitystä on ikeaakin enemmän.. ..ja pääsee heti tuunaushommiin.
Ja esim kerrostaloon on aika hullua roudata jotain törkeän painoista puistakaan. Varsinkin jos asuu vuokralla ja muuton mahdollisuus on aina.
Itse ostan/teen laatua niiden huonekalujen/tavaroiden osalta, joiden tiedän sopivan myös tulevaisuudessa omaan kotiin varmasti, mutta esim työpöytää on vaikea pähkäillä tuolta kantilta, kun ei vielä tiedä millaiset työtilat tulee tulevaisuuden taloonsa rakentamaan. Siksi on kovin paljon järkevämpää säästää ne 1000€ ja hankkia sitten kunnolla ja lopulliset, kun varmasti tietää, mikä sopii muuhun sisutukseen aivan viimeisen päälle.
Mä en ainakaan halua tehdä kompromisseja, joten valinta on täydellinen tavara tai sitten se taloudellisin.
Pasteur kirjoitti:Ja esim kerrostaloon on aika hullua roudata jotain törkeän painoista puistakaan. Varsinkin jos asuu vuokralla ja muuton mahdollisuus on aina.
Itse ostan/teen laatua niiden huonekalujen/tavaroiden osalta, joiden tiedän sopivan myös tulevaisuudessa omaan kotiin varmasti, mutta esim työpöytää on vaikea pähkäillä tuolta kantilta, kun ei vielä tiedä millaiset työtilat tulee tulevaisuuden taloonsa rakentamaan. Siksi on kovin paljon järkevämpää säästää ne 1000€ ja hankkia sitten kunnolla ja lopulliset, kun varmasti tietää, mikä sopii muuhun sisutukseen aivan viimeisen päälle.
Mä en ainakaan halua tehdä kompromisseja, joten valinta on täydellinen tavara tai sitten se taloudellisin.
Ostin itse juuri käytetynä Artekin kokopuiset valkoiset laatikostot ja siihen päälle Artekin tiikkisen työpöytälevyn settinä. Skulaa! Kuvia jahka saan pöydän siivottua verhot seinälle.
PS. Tuohon naapurikunnan automarketalueelle aukesi eilen Ikea, olisi pysynyt vaan sen itäisen silakkasataman naapurissa.
No kyllä tuo on vähintäänkin jännän näköinen, ellei peräti hieno vanhaan hikiseen lundiaan verrattuna Minähän en sitten muuten sisustuksesta mitään välitä, kunhan tietokonenurkka näyttää siistiltä
Kokemuksia on noista täyspuupömpeleistäkin ja ne yleensä painaa aivan hemmetisti.
^ei ole pahan näköinen tuommoinenkaan setti, mutta valkonien on arsesta
NeliX4 kirjoitti:Ostin itse juuri käytetynä Artekin kokopuiset valkoiset laatikostot ja siihen päälle Artekin tiikkisen työpöytälevyn settinä. Skulaa! Kuvia jahka saan pöydän siivottua verhot seinälle.
Vähän tämän tyylinen:
Nuo laatokothan on Muurame-laatikot, ne on oman tyylisensä. Tuntuvat olevan taas muodikkaat, hinnoissaankin. Ikea puolestaan tykkää kopioida hyväksi todettuja ratkaisuja, ja kun kuvastossa vielä on iso kuva hymyilevästä Larsista, joka kertoo suunnitelleensa sen kovasti Aallon tuolia muistuttavan istuimen, nousee meikällä niskakarvat pystyyn.
Älkää vaan ymmärtäkö väärin, tämä ei ole mikään henkilökohtainen hyökkäys valintojanne kohtaan, tämä on vaan minun vaatimaton mielipiteeni Ikeasta ja sen "designista".
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
NeliX4 kirjoitti:Ostin itse juuri käytetynä Artekin kokopuiset valkoiset laatikostot ja siihen päälle Artekin tiikkisen työpöytälevyn settinä. Skulaa! Kuvia jahka saan pöydän siivottua verhot seinälle.
Vähän tämän tyylinen:
[kuva]
Nuo laatokothan on Muurame-laatikot, ne on oman tyylisensä. Tuntuvat olevan taas muodikkaat, hinnoissaankin. Ikea puolestaan tykkää kopioida hyväksi todettuja ratkaisuja, ja kun kuvastossa vielä on iso kuva hymyilevästä Larsista, joka kertoo suunnitelleensa sen kovasti Aallon tuolia muistuttavan istuimen, nousee meikällä niskakarvat pystyyn.
Älkää vaan ymmärtäkö väärin, tämä ei ole mikään henkilökohtainen hyökkäys valintojanne kohtaan, tämä on vaan minun vaatimaton mielipiteeni Ikeasta ja sen "designista".
Juu muurameitahan nuo, mutta Artekilla on ollut tuollaisia kans aikanaan. Huom. Muuramet ei ole aina kokopuisia.
Puoliso kävi eilen ko. kaupan avajaisissa, kun se Turun alueella juuri avattiin. Kuulemma ei ollut kassoilla yhtään jonoa, vaan suoraan pääsi ja muutenkin tilaa oli. On siellä Ikeassa ihan hyvääkin kamaa. Osti n, 1,5m korkean palmun, jonka runko näyttää pullapitkolta. Maksoi 40 eur, kun kukkakaupassa sama huonokuntoisempana 150 eur.
Hmm, tavallisesti en tääne postaile, mutta nyt täytyy kun sain kotityöpöydän siivottua!
Tuossa on kotisetuppi siis:
Pöytä on...tittididiidiii, Ikeasta vuonna nakki. Tuoli maailman kamalin koti-idea mallinen. Älkää hankkiko näitä! Muut rojut varmaa tunnistaa helposti.
Pyöreän pöydän ergonomia ei ole ihanteellinen. Toisaalta olkkarisettis on lähinnä hauskanpittoon (iTunes jne). Pöytä on pappavainajani 1920-luvulla omin käsin (jalkoja myöten) kisällinäytteenään rakentama. Itse asiassa mulla on valokuva jossa mutsini (kohta 80 v.) nojaa tähän pöytään poseeraten koko kolmevuotiaassa söpöydessään!
Jos Silentsio seuraa: SubTV on kuvasta etu-vasemmalla
jonesb kirjoitti:Hmm, tavallisesti en tääne postaile, mutta nyt täytyy kun sain kotityöpöydän siivottua!
Pöytä on...tittididiidiii, Ikeasta vuonna nakki. Tuoli maailman kamalin koti-idea mallinen. Älkää hankkiko näitä! Muut rojut varmaa tunnistaa helposti.
mikä standi macbookilla on? en tunnistanut
Mac Mini M1, iPad, iPhone, Genelec, Sennheiser, Fractal Audio
mylman kirjoitti:
Ahaa..... delirious+amanita= delianita! miten sitä muuten muka tietää, jos ei.....
Romantiikkaa revitään lauantai-iltana ihan kaksin käsin vaikka MB:n standista! Kato mulla on taito klikata toi setuppi-kuva suuremmaksi ja tarkkana hitutähystelijänä havaita pienetkin vihjeet oikesta ratkaisusta!
...niijja mulla on itellä tommonen hökötys.....
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Delirious kirjoitti:
mikä standi macbookilla on? en tunnistanut
Uskoisin olevani oikeassa väittäessäni sen olevan Bilteman kätevän ja edullisen standin. Tässä kuva:
Ahaa..... delirious+amanita= delianita! miten sitä muuten muka tietää, jos ei.....
itsellänikin on taito suurennella asioita(köh köh), mutta tässä vaadittiin omistajan silmää tunnistukseen, sen verran paha oli.
nimi yhdistelmä kaipaisi vielä hieman hienosäätöä, vaikka puskutraktorilla
Mac Mini M1, iPad, iPhone, Genelec, Sennheiser, Fractal Audio
jonesb kirjoitti:Hmm, tavallisesti en tääne postaile, mutta nyt täytyy kun sain kotityöpöydän siivottua!