Oletkos Plan-kummi sinäkin?Crimson kirjoitti:
Aurinkolintu-kaulakoru
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Oletkos Plan-kummi sinäkin?Crimson kirjoitti:
Aurinkolintu-kaulakoru
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
En vieläkään.kuriton kirjoitti:Oletkos Plan-kummi sinäkin?Crimson kirjoitti:
Aurinkolintu-kaulakoru
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Että Kuustonen-fani siellä.Crimson kirjoitti:En vieläkään.kuriton kirjoitti: Oletkos Plan-kummi sinäkin?![]()
Vaan koru on suuren idolini suunnittelema. Sama kuva löytyy myös olkapäästä.
Viesti Kirjoittaja hikviiva »
Repe Ruutikallo kirjoitti: Missä sä pidät sitä kolmatta?![]()
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
HUH! (Pyyhkii helpotuksen hikeä)hikviiva kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti: Missä sä pidät sitä kolmatta?![]()
Toisessa korvassa on kaksi rengasta ja toisessa yksi.
Missä sä oletit mun sitä pitävän?Repe Ruutikallo kirjoitti:
HUH! (Pyyhkii helpotuksen hikeä)
En missään, unohda koko juttu...hikviiva kirjoitti:Missä sä oletit mun sitä pitävän?Repe Ruutikallo kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Repen tuntien joko *#@&^*[% tai vaihtoehtoisesti ******ssähikviiva kirjoitti:Missä sä oletit mun sitä pitävän?Repe Ruutikallo kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Hyi sua. Toi on jo liikaa jopa Repelle!Pasteur kirjoitti:Älä ala-arvioi Repeä... voihan se olla, että ajateli jopa £}#$3**@:ttä.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Aika härskiähikviiva kirjoitti:Käsittääkseni KORVAkorut sijaisevat korvissa.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Mutta entä jos itse koru on vain nimeltään korvakoru. Voithan ostaa korvakorvun niin että kauppias luulee että se laitetaan korvaan, mutta totuus onkin vähän karumpi.hikviiva kirjoitti:Käsittääkseni KORVAkorut sijaisevat korvissa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Okei, hyväksytään. Mutta missä sijaitsevat Kalevala-korut?hikviiva kirjoitti:Käsittääkseni KORVAkorut sijaisevat korvissa.
Viesti Kirjoittaja Delirious »
*****ssäMacFinn kirjoitti:Okei, hyväksytään. Mutta missä sijaitsevat Kalevala-korut?hikviiva kirjoitti:Käsittääkseni KORVAkorut sijaisevat korvissa.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Tässä rikottaneen tuotteen end user licenceä.maxima kirjoitti:Mutta entä jos itse koru on vain nimeltään korvakoru. Voithan ostaa korvakorvun niin että kauppias luulee että se laitetaan korvaan, mutta totuus onkin vähän karumpi.
Viesti Kirjoittaja The-M »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Siitähän on useampia versioita, joten veikkaanpa.Delirious kirjoitti:Seikon 5M62, mutta kuvaa en löydä netistäenkä kuvaa jaksa ottaa kun ei se siinä näytä hyvältä
![]()
Viesti Kirjoittaja Delirious »
pieleen meni, tämä on tämmöinen musta ja kultainen, perusviisarit ja päiväys. itse en löytänyt netistä kuvaa lainkaan mikä on hieman outoa,
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
5M62 viittaa kellon käyttämään koneistoon, kuorista voi olla erilaisia variaatioita vaikka kuinka paljon. Ilman tarkempaa maalimäärettä voit yhtä hyvin etsiä neulaa heinäsuovasta.Delirious kirjoitti:
...itse en löytänyt netistä kuvaa lainkaan mikä on hieman outoa,
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »