iphone teemat
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iphone teemat
Viesti Kirjoittaja chevy3500 »
tervehdys kaikille! sain oman iphoneni muutama päivä sitten vihdoin jenkeistä ja olen sitä tässä räpläillyt saanut sen suurinpiirtein toimiin mutta muutama kysymys olisi. kuinka teemat saa asennettua toimimaan? tarviiko ladata joku ohjelma vielä lisäksi? on customize ohjelma ja olen yrittänyt suoraan installerista laittaa niitä. asentaa kyllä mutta en löydä niitä mistään. sitten vielä toinen kysymys. puhelin herjaa välillä että levy tila vähissä/ lopussa vaikka puh.on 16gb versio ei sielä ole vielä juuri mitään.
-
Re: iphone teemat
Viesti Kirjoittaja rok93 »
Puhelimessa on kaksi osiota, toiselle - eli pienemmälle asentuu ohjelmat yms. toiselle taas tulee synkatty media.
Asenna Summerboard & Customize molemmat. Sitten menet jälkimmäisen alkuvalikosta "Theme Browser" sieltä New/Top 40/All Themes ja asennat jonkun niistä.
My Themes-välilehdessä voit valita ladattuja teemoja näpäyttämällä "Apply Theme to Device"
Jos sulla taas on Summerboardista (SMB) valittu teema niin se pitää ottaa pois päältä SMB Prefences-välilehdessä.
Asenna Summerboard & Customize molemmat. Sitten menet jälkimmäisen alkuvalikosta "Theme Browser" sieltä New/Top 40/All Themes ja asennat jonkun niistä.
My Themes-välilehdessä voit valita ladattuja teemoja näpäyttämällä "Apply Theme to Device"
Jos sulla taas on Summerboardista (SMB) valittu teema niin se pitää ottaa pois päältä SMB Prefences-välilehdessä.
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Bosstool nimisellä ohjelmalla saat taas tuon tilanloppumisen korjattua,suosittelen käyttämään.
-
-
Viesti Kirjoittaja juupa10 »
Laitoin yhen teeman tai no ei siitä tulluku se taustakuva. Miten saan sen pois? Muuten puhelimen teema on ihan originelli paitsi se hemmetin kuva vaan jäi. Olen vaihtanut taustakuvaa ei auttanut olen poistanut sen teeman ei auttanut ja poistin myös sen ohjelman ja edelleen se hemmetin kuva mollottaa siinä. Tein äskön restoren ja pistin yhteen kohtaan että synkkaa puhelin sen varmuuskopioinnista ja edelleen se kuva ilmesty sinne. Ilmeisesti olisi pitänyt ottaa uutena puhelimena käyttöön kun tein restoren? Aupua kaivataan
15` Mac book pro 4GB
Ipod 30GB
IPhone 4 16
iPad2 WI-FI 3G 64
Ipod 30GB
IPhone 4 16
iPad2 WI-FI 3G 64
-
Viesti Kirjoittaja FunkymamaKPO »
Mulla on sama ongelma. Tein niin että laitoin kameran jotain mustaa materiaalia kohti, otin kuvan ja asensin sen taustakuvaksi.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka