Minäkin pidin, tosin töissä koska olin lihahommissa, 500kg lärvilautaa tuli marinoitua..micho kirjoitti:Mää pidin tänään pitkiä kalsareita.. Vieläkin oikeastaan.

Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Minäkin pidin, tosin töissä koska olin lihahommissa, 500kg lärvilautaa tuli marinoitua..micho kirjoitti:Mää pidin tänään pitkiä kalsareita.. Vieläkin oikeastaan.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ehkä noloin ever!matteus/2 kirjoitti:Löysin iTunes-kirjastostani Enrique Iglesiaksen ja Whitney Houstonin dueton "Could I Have This Kiss Forever". Kuuntelin sen, ja kokemus ei ollut täysin epämiellyttävä.
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kannatetaan! Tiedän et iteltäki löytyy joku, mut en millään saa nyt päähäni mikä se on. Ei jaksais millään vaan kahlata läpi...thebanzai kirjoitti:Tuossahan olis threadin paikka, noloimmat biisit itunes-kirjastossasi...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin mäkin! En vaan koskaan onnistu siinä...Erño kirjoitti:Tykkään säätää PC-koneisiin käyttikset kohilleen
Minäpä onnistuin viikonloppuna!Pasteur kirjoitti:Niin mäkin! En vaan koskaan onnistu siinä...Erño kirjoitti:Tykkään säätää PC-koneisiin käyttikset kohilleen
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Etkä onnistunu! Wlan ei toimi siinä yhessä!Erño kirjoitti:Minäpä onnistuin viikonloppuna!Pasteur kirjoitti:Niin mäkin! En vaan koskaan onnistu siinä...Erño kirjoitti:Tykkään säätää PC-koneisiin käyttikset kohilleenNyt on kahdessa PC:ssä (ja yhdessä quicksilverissä) 100 % toimva OSX Leopard
Viesti Kirjoittaja Macco »
Quicksilverissä?Strutsi kirjoitti:Etkä onnistunu! Wlan ei toimi siinä yhessä!Erño kirjoitti:Minäpä onnistuin viikonloppuna!Nyt on kahdessa PC:ssä (ja yhdessä quicksilverissä) 100 % toimva OSX Leopard
Viesti Kirjoittaja Kartsah »
Oikein koukussa? Ja vain 6 viestiä...Kartsah kirjoitti:Tunnustan sen, että olen täysin koukussa tähän foorumiin, vaikka en vielä yhtään omenan tuotetta omista
Viesti Kirjoittaja Kartsah »
Näin se vain on. Pitää pitää pientä hiljaiseloa ennen kuin olen virallisesti macistiPasteur kirjoitti:Oikein koukussa? Ja vain 6 viestiä...Kartsah kirjoitti:Tunnustan sen, että olen täysin koukussa tähän foorumiin, vaikka en vielä yhtään omenan tuotetta omistaItsellänihän tämä riistäytyi käsistä saman tein, kun aloin paremmin foorumia seuraamaan.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Kartsah kirjoitti:Näin se vain on. Pitää pitää pientä hiljaiseloa ennen kuin olen virallisesti macistiPasteur kirjoitti:Oikein koukussa? Ja vain 6 viestiä...Kartsah kirjoitti:Tunnustan sen, että olen täysin koukussa tähän foorumiin, vaikka en vielä yhtään omenan tuotetta omistaItsellänihän tämä riistäytyi käsistä saman tein, kun aloin paremmin foorumia seuraamaan.
sitten räjähtää..
![]()
Niin valitettavastiMacco kirjoitti:Quicksilverissä?Strutsi kirjoitti:Etkä onnistunu! Wlan ei toimi siinä yhessä!Erño kirjoitti:Minäpä onnistuin viikonloppuna!Nyt on kahdessa PC:ssä (ja yhdessä quicksilverissä) 100 % toimva OSX Leopard
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pasteur kirjoitti:Räjähdyksestä tuli mieleen, että eikös se ydinsota pitänyt alkaa viimeistään tänään?Joku homppu-velihän meitä tästä erään lahkon ennustuksesta taannoin informoi... Ottakaa siis viimeisistä tunneistanne kaikki irti.
Anniel ketjussa [i]Mielenkiintoista - enpä tätäkään aiemmin tiennyt -topic[/i] kirjoitti:Ydinsota alkaa 12.6.![]()
Jaaha, eipä sitten ainakaan tarvii enää ressata töistä ja muusta epäoleellisesta
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ehkä tuo veli on joku alter egosi?Anniel kirjoitti:Pasteur kirjoitti:Räjähdyksestä tuli mieleen, että eikös se ydinsota pitänyt alkaa viimeistään tänään?Joku homppu-velihän meitä tästä erään lahkon ennustuksesta taannoin informoi... Ottakaa siis viimeisistä tunneistanne kaikki irti.
![]()
![]()
![]()
Kävinkö mä sukupuolenvaihdosleikkauksessa jossain välissä?
Anniel ketjussa [i]Mielenkiintoista - enpä tätäkään aiemmin tiennyt -topic[/i] kirjoitti:Ydinsota alkaa 12.6.![]()
Jaaha, eipä sitten ainakaan tarvii enää ressata töistä ja muusta epäoleellisesta
Whoopsie daisy! Anteeksi arvon sisko...Anniel kirjoitti:Kävinkö mä sukupuolenvaihdosleikkauksessa jossain välissä?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Anniel on vaan niin hyvä jätkä, että menee nuo sukupuolet sekaisinPasteur kirjoitti:Whoopsie daisy! Anteeksi arvon sisko...Anniel kirjoitti:Kävinkö mä sukupuolenvaihdosleikkauksessa jossain välissä?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Macco kirjoitti:Anniel on vaan niin hyvä jätkä, että menee nuo sukupuolet sekaisinPasteur kirjoitti:Whoopsie daisy! Anteeksi arvon sisko...Anniel kirjoitti:Kävinkö mä sukupuolenvaihdosleikkauksessa jossain välissä?
Viesti Kirjoittaja Infeliz »
Tänne mitään karvaisia heteroita kaivata! Hus pois!Infeliz kirjoitti:Olen heteroseksuaali, tämä taisi tulla yllätyksenä mac - käyttäjien keskuudessa