Jos samaan hintaan samoilla optioilla, niin.. Siltikin ottaisin valkoisen.
Valkoinen on juuri se "Mac -väri", mustaa saattaisi joku erehtyä jopa luulemaan pc:ksi.
Hankkiessani MacBookkia olisin varmaan ottanut mustan jos hinta olisi ollut sama, mutta on tämä valkoinen paljon tyylikkäämpi ja persoonallisempi, kun usein ympärillä olevat koneet ovat PC-pohjaisia läppäreitä, ja ne nyt ovat milloin minkäkin sekasotkun värisiä.
Ehdottomasti paras kuori on kuitenkin tyttöystävän Powerbook G4:ssä. Harmaata alumiinia... Mmm...
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
vle kirjoitti:Jos samaan hintaan samoilla optioilla, niin.. Siltikin ottaisin valkoisen.
Valkoinen on juuri se "Mac -väri", mustaa saattaisi joku erehtyä jopa luulemaan pc:ksi.
Ei sitä luule PuuCeeksi koska kannessa on omppulogo ja näytössä lukeepi MacBook
Valkonen mulla on, musta himottaa, mutta en viittiny maksaa sitten niin paljon kun ei siitä olis sitten niin paljon hyötyny.
Arvelutti tää että miten kauan pysyy puhtaana, nyt justiisa kävi Helsingissä huollossa niin on taas puhas etulevy ja näppis.. Toistaseks on aika nättinä pysyny (:
Ehkä se sitten on niin että mäkki on valkee.
Nostetaas tätä, kohta MacBookin päivitys edessä ja värin valinnan suhteen on nyt onkelmia. Hintaero ei sinänsä ole kova jos haluaa "erottua" macmassasta, mutta onko valkoinen kuitenkin se "Macimpi" väri kuten joku osuvasti tässä ketjussa sanoi? Valkoinen siis entuudestaan ja pakko myöntää, että ehkä vaihtelu virkistäisi...
Mac mini (M1, 2020) 16GB , iPhone 14 Pro, iPad Pro 10.5"
Valkee tottakai. Mikä järki ostaa apple, jos ottaa mustana ? Hei haloo
Apple on valkee ja valkee sen olla pittää. Erottuu varmasti ja kaikki wintoosan käyttäjät tajuaa että on apple
Valkonen on muutenki tyylikkäämpi.
Pakko kyllä sanoa että tää mun ei kyllä näytä tipan tippaa jääkapille
Tietystä kulmasta kun katsoo niin tässä kyllä noi naarmut oikein loistaa, mutta kyllä tää näyttää niin paljon söpömmälle kun on valkoinen. Jotenkin sirompi ja tyttömäisempi ehkä.. Ja näyttää ihanalta tossa mun vaaleansinisessä sleevessään, monta kertaa on vierestä kuulunut huokauksia kun tämän söpöliinin vetää makuupussistaan pöydälle. Se vain että monesti on joku sanonut että tämä näyttäisi ihan lelulle. Tämä on siis se valkoinen superdrive.