Crimson kirjoitti:Itse osuuskaupan kassalla ojennan valmiiksi Ass-etukortin ja sanon "pankille, kiitos". Samalla esitän myös henkilöllisyystodistuksen valmiiksi, mikäli ostosten summa ylittää 50 euroa. Näin vältytään typeriltä kysymyksiltä ja aikaakin säästyy. Jos kaikki toimisivat näin, maailma olisi paljon parempi paikka.
Minä taas maksan Dinersilla, siinä kun ei ole kuin 1 kortti.
Ihmeen vaikeaa se on kaupoissa merkitä, mitkä kortit käy. Jos ei ole tarroja, joka ikinen kerta tarjoan Dinerssia, vaiikkei eilen käynyt.
Yhteen aikaan harkitsin hommaavani T-paidan, jossa lukee "Minulla ei ole S- eikä Plussa-korttia". Sen kanssa 99,9% asioinneista menisi pelkällä murahtelulla läpi.
Palvelupaikoissa aina kysytään "tuleeko muuta"? Vastaan siihen aina että "ilman muuta". Enkö olekin kiva mies?
Töissä oli semmoinen hakemusjuttu, jossa piti anomus lähettä faksina. Soittivat sitten takaisin, kun homma oli valmis. Joku oli kypsynyt, heitti housut, isti kopiokonefaksin päälle, ja lähetti kyseiseen numeroon ahterinsa kuvan. Hämmästys oli luurin molemmissa päissä melkoinen, kun soittivat mulle.