Naiset vaatii heti "näytetään nakit" ketjun!iPratt kirjoitti:Vähän OT mutta mitenkäs olisi tuollainen "kaksplus näytetään rinnat ketju tännekin.
Rintsikat
-
Re: Rintsikat
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Veikkaanpa, että alkaisivat huutelemaan lauantaimakkaran perään.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja pullis »
Mikäs se jylhä kuppikoko olisi? Ja pitääkö se olla keinotekoisesti kasvatettu?EvilPet kirjoitti:Ja sitähän ei ole tiedossa, ennen kuin "tissi esiin" ketjussa on Vastaavan jylhää kuppikokoa tarjolla
-
En mä tiedä. Mä en ole edes isojen ystävä, sanoin vaan ettei tule banaania äijäketjusta...pullis kirjoitti:Mikäs se jylhä kuppikoko olisi? Ja pitääkö se olla keinotekoisesti kasvatettu?EvilPet kirjoitti:Ja sitähän ei ole tiedossa, ennen kuin "tissi esiin" ketjussa on Vastaavan jylhää kuppikokoa tarjolla
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tuollaisille kursseille olisi varmaan markkinarako. Oppitunnilla olisi varmaan nahkatakkikovikset edessä. Itse menisin heti mukaan, oishan se kiva osata edes teoriassa... Sais käytännön tilanteisiin jotain kättä pidempää.Maza kirjoitti:Mä olen käynyt viime aikoina ainoastaan pikakursseja, onpa joskus tällainenkin jäänyt kesken.Intensiivikurssille on kyllä hakemus voimassa, olen valmis aloittamaan heti, kun sopiva rako löytyy.
Lähtiskö kurssitus alapäästä liikenteeseen? Käsitykseni mukaan yläpään oikkujen ymmärtäminen vaatisi maisteritason osaamista. Ei aloittajille. Sen sijaan alapään syventävät opinnot voisivat olla mukaansa tempaavia.

-
Viesti Kirjoittaja e-mac »

netissä vuodesta 1993
nyt käytössä iMac 20" / 2007; 2,4 GHz, 4 Gt
MacBook / 2017; 1,3 GHz, 8 Gt
iPad Mini2
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä voisin tunnustaa! Valitettavasti mitään tunnustettavaa ei taida ollaCrash test dummy kirjoitti:No niin.. Kuka tunnustaa irrotelleensa Aman rintsikoita..?amanita kirjoitti:..Meillä täällä on ajat sitten keksitty hakasilla irrotettavat rintsikat, minäkin olen ties miten kauan irrottanut ne itsestäni ja joskus joku muukin..
On tänne yks yö nakkikin postattu, mutta ei se kaveri mitään bannia saanut. On tosin muuten vaan kadonnut jonnekin.Jone kirjoitti:Siin on vaan se että ämmät ku postaa tissikuvan niin hehkua riittää ja kaikki riemuitsee. Jos me postataan nakkia niin saadaan 28kk banni ja syyte irstailusta ja seksuaalisesta ahdistelusta.![]()
Hmmm... jos me postataan nakki, niin saadaan banaania. Kovin freudilaista, etten sanoisi
-
no niin minä hiukan ajattelinkinEvilPet kirjoitti:En mä tiedä. Mä en ole edes isojen ystävä, sanoin vaan ettei tule banaania äijäketjusta...
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Entäs jos postaa banaania, niin saakos...Macco kirjoitti:Hmmm... jos me postataan nakki, niin saadaan banaania. Kovin freudilaista, etten sanoisi

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Sellaista kypärää ei lie keksitty joka kestäisi sen kaulimen joka iskisi jos täällä tehtäisiin juuri tähän aiheeseen liittyvä aito tunnustus.Macco kirjoitti:Minä voisin tunnustaa! Valitettavasti mitään tunnustettavaa ei taida ollaCrash test dummy kirjoitti:No niin.. Kuka tunnustaa irrotelleensa Aman rintsikoita..?amanita kirjoitti:..Meillä täällä on ajat sitten keksitty hakasilla irrotettavat rintsikat, minäkin olen ties miten kauan irrottanut ne itsestäni ja joskus joku muukin..![]()
Jäisi Maccoltakin tunnustamatta... 8)
Ei siis selvinne, olisiko tunnustettavaa nollalla (tarkoitan lukumäärää enkä ketään tiettyä nollaa), yhdellä, kahdella, kymmenellä tai tallinnankatamaraanillisella. Ainakin ellei arvoisa puheenaihe intoudu tekemään paljastuksia joista puhutaan Hompussa vielä silloinkin kun öljy on maailmasta loppu.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Eli 18.10.2008Repe Ruutikallo kirjoitti:paljastuksia joista puhutaan Hompussa vielä silloinkin kun öljy on maailmasta loppu.
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
RikuS kirjoitti:Heh...homeKorva kirjoitti:Lidlin vaniljajäätelö on varmaan parasta mitä saksalaiset nahkahousut jalassa voi syödä...
Jospa ketjun aloittaja oli etsimässä tätä jäätelöä...
Täytyy tunnustaa että mailiin tulee lidlin asiakaskirje ja sieltä tuon bongasin, selitystä selitystä 8)
AInoa kysymys kuuluu, miksi sinulle tulee Lidlin asiakaskirje?
-
Viesti Kirjoittaja Krämertsskog »
mylman kirjoitti:RikuS kirjoitti:Heh...homeKorva kirjoitti:Lidlin vaniljajäätelö on varmaan parasta mitä saksalaiset nahkahousut jalassa voi syödä...
Jospa ketjun aloittaja oli etsimässä tätä jäätelöä...
Täytyy tunnustaa että mailiin tulee lidlin asiakaskirje ja sieltä tuon bongasin, selitystä selitystä 8)
Koska sen tilaamalla osallistuu kilpailuun, jossa voi voittaa mm. kannettavan tietokoneen (tai muita hekumallisia palkintoja)
Eikö?
-
Viesti Kirjoittaja spn »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Nyt ei tohtisi laittaa omaa kuvaansa tuonne toiseen topickiinspn kirjoitti:Mites tää nyt sattuikaan silmiin...
http://www.hs.fi/teksti/uutiset/tuoreet ... 5237452888
-
Viesti Kirjoittaja RikuS »
No vaikka niin, se nyt vaan jostain ihmeen syystä tulee mailiin...Krämertsskog kirjoitti:mylman kirjoitti:
Koska sen tilaamalla osallistuu kilpailuun, jossa voi voittaa mm. kannettavan tietokoneen (tai muita hekumallisia palkintoja)
Eikö?
-
Minullakin tuli tämä keskustelu mieleen, kun tuon jutun lehdessä näin.spn kirjoitti:Mites tää nyt sattuikaan silmiin...
http://www.hs.fi/teksti/uutiset/tuoreet ... 5237452888
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka