Kasvot ja/tai persoona nimimerkin takana?
-
Re: Kasvot nimimerkin takana?
Viesti Kirjoittaja hatey »
On sama naama kyllä näkynyt kahviketjussa jo aiemmin...
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Haha, hyvä, mutta näytäpäs ilman naamaria jos uskallat!hatey kirjoitti: Tämmönen naamari 8)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
(Tekeekö kenenkään muun mieli muuttaa tuo teksti muotoon Search And Destroy vai olenko ainoa (taas)?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Sekin vieläweeti kirjoitti:Siitä tulisi kyllä aika "SAD"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
No en kai mä nyt aivan pimee ole, ja henkilöllisyyttäni tälle ropelleripipo-porukalle paljastaRepe Ruutikallo kirjoitti:
Haha, hyvä, mutta näytäpäs ilman naamaria jos uskallat!
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Oijoi. Ei kyllä sais veneillä kun on naamarit.hatey kirjoitti:KUVA
Tämmönen naamari 8)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
En osaa nähdä sinun kuvaa, senlisäksi etten itse osaa kuvia kaikista ohjeista huolimatta lähettää. Näin mielestäni eilen vilaukselta, mutta nyt on vain tyhjä pieni laatikko. Osaankohan katsellakin jotenkin väärin ?
-Eye-tv for DTT
-LACIE ethernet disk mini 500 gt,BUFFALO ministation 160 gt ja BUFFALO 1 teratavu
-iPhone 3G 16 gt,iPOD shuffle
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Repekös se kävi sitä sun konetta siellä säätämässä?sinitiainen kirjoitti: Näin mielestäni eilen vilaukselta, mutta nyt on vain tyhjä pieni laatikko. Osaankohan katsellakin jotenkin väärin ?

-
Repepä hyvinkin. Ensimmäistä kertaa tavattiin, katsasti koko perhekunnan hamsteria myöten.kuriton kirjoitti:Repekös se kävi sitä sun konetta siellä säätämässä?sinitiainen kirjoitti: Näin mielestäni eilen vilaukselta, mutta nyt on vain tyhjä pieni laatikko. Osaankohan katsellakin jotenkin väärin ?
Kuva katosi n. vuorokausi sen jälkeen kun Repe oli mennyt ja onkin nyt ilmestynyt takaisin. Vielä pitäisi näinä päivinä Repen jättämällä meisselillä ja annetuilla ohjeilla saada lisämuistit itse asennettua.
Repestä vielä senverran että on tosi kultainen ja auttavainen, ja niinkuin jossakin jo aiemmin sanoin, hienoista hienoin herrasmies, vaikka välillä joillakin kommenteilla viestittää varmaan todellista pehmominäänsä suojatakseen vähän toisensuuntaista. Toivottavasti ei nyt näistä puheista pahastu.
-Eye-tv for DTT
-LACIE ethernet disk mini 500 gt,BUFFALO ministation 160 gt ja BUFFALO 1 teratavu
-
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
8)
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Meisselikin jäi...InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Kaivoin esiin Websterin kun en pienemmmistä sanakirjoista löytänyt merkitystä tuolle BUSTED-sanalle. Sieltäkään en käännöstä löytänyt. Sanoisitkos ihan suomeksi mitä tuli mieleesi.InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)
-Eye-tv for DTT
-
Meisseli lähtee kirjekuoressa omistajalleen kun olen ne muistit saanut laitettua. Jäi jotenkin kannetavan katveeseen.matteus/2 kirjoitti:Meisselikin jäi...InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)
-Eye-tv for DTT
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
http://fi.wiktionary.org/wiki/busted Pojat vauhdissasinitiainen kirjoitti:Kaivoin esiin Websterin kun en pienemmmistä sanakirjoista löytänyt merkitystä tuolle BUSTED-sanalle. Sieltäkään en käännöstä löytänyt. Sanoisitkos ihan suomeksi mitä tuli mieleesi.InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)

-
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Tuossahan se ylempänä tuli. Ja tarkoitin Repen hempeää puolta, jota se peittelee täällä.sinitiainen kirjoitti:Kaivoin esiin Websterin kun en pienemmmistä sanakirjoista löytänyt merkitystä tuolle BUSTED-sanalle. Sieltäkään en käännöstä löytänyt. Sanoisitkos ihan suomeksi mitä tuli mieleesi.InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)

-
Eli BUSTED tarkoittaisi wiktionaryn mukaan seuraavia: napattu, saatu kiinni, paljastunut. Minua ei ainakaan ole napattu, ihan vapaalla jalalla kuljen, kiinni ei ole kukaan tavoitellutkaan ainakaan niin että olisin huomannut, enkä tiedä oikein mistä olisin voinut paljastuakaan. Jos taas Repeä ajateltaisiin noiden sanojen koskevan, olen minä täysin osaton muuhun paitsi siihen, että täällä kävin paljastamaan, että Repe antoi apua ja ihan pyyteettä.Anniel kirjoitti:http://fi.wiktionary.org/wiki/busted Pojat vauhdissasinitiainen kirjoitti:Kaivoin esiin Websterin kun en pienemmmistä sanakirjoista löytänyt merkitystä tuolle BUSTED-sanalle. Sieltäkään en käännöstä löytänyt. Sanoisitkos ihan suomeksi mitä tuli mieleesi.InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)
-Eye-tv for DTT
-
Kävin tuossa äsken aiheetta puolustuskannalle, kun ensiajatus oli, meisselin unohtuminenkin kun vielä toisessa viestissä mainittiin, että jonkinlaisesta tällaisen sinisilmäisen höpläytyksen kaltaisesta olisi kyse. Tarkoititkin kuitenkin ihan sitä mitä olin yrittänytkin kertoa. Englantini vain ei riittänyt oikeaan tulkintaan. Anteeksi aiheeton epäilys.InstigatoR kirjoitti:Tuossahan se ylempänä tuli. Ja tarkoitin Repen hempeää puolta, jota se peittelee täällä.sinitiainen kirjoitti:Kaivoin esiin Websterin kun en pienemmmistä sanakirjoista löytänyt merkitystä tuolle BUSTED-sanalle. Sieltäkään en käännöstä löytänyt. Sanoisitkos ihan suomeksi mitä tuli mieleesi.InstigatoR kirjoitti:Miks mulle tuli tuosta sinitiaisen viestistä mieleen.. *BUSTED*
8)Sen "bustasin"
-Eye-tv for DTT
-
Olihan tuo aika herkullinen "paljastuminen", mutta meiti sai pidettyä suunsa kiinni..sinitiainen kirjoitti:Kävin tuossa äsken aiheetta puolustuskannalle, kun ensiajatus oli, meisselin unohtuminenkin kun vielä toisessa viestissä mainittiin, että jonkinlaisesta tällaisen sinisilmäisen höpläytyksen kaltaisesta olisi kyse.
Etenkin tuo meisselin jääminen ja perhekunnan katsastaminen.. mutta näin sinitiaiseen pikkuhiljaa tutuessa tiedän, että asiallinen on tuo tapaaminen ollut. Ja upeeta Repeltä, että pidät meistä macittarista huolta!! 8)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hei Repee... Mun palovarotin tarvitsee uuden patterin, tuutko kiltti vaihtamaan?kuriton kirjoitti:Ja upeeta Repeltä, että pidät meistä macittarista huolta!! 8)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)

-
Tämä perhekunta on pieni, 14-vuotias poika ja 10-vuotias tytär. Poika, jota olen netin vaaroista varotellut, halusi tätä äitiänsä tuntemattomalta suojellakseen olla vierellä kun vieras tuli. Eikä sitten juuri väistynytkään ihan siitä syystä, että sai paljon hyviä neuvoja. Ja kääntyi Macin kannattajaksi tuona aikana vaikka on Windows-koneen kannalla sitkeästi tähän asti pysynyt.kuriton kirjoitti:Olihan tuo aika herkullinen "paljastuminen", mutta meiti sai pidettyä suunsa kiinni..sinitiainen kirjoitti:Kävin tuossa äsken aiheetta puolustuskannalle, kun ensiajatus oli, meisselin unohtuminenkin kun vielä toisessa viestissä mainittiin, että jonkinlaisesta tällaisen sinisilmäisen höpläytyksen kaltaisesta olisi kyse.![]()
Etenkin tuo meisselin jääminen ja perhekunnan katsastaminen.. mutta näin sinitiaiseen pikkuhiljaa tutuessa tiedän, että asiallinen on tuo tapaaminen ollut. Ja upeeta Repeltä, että pidät meistä macittarista huolta!! 8)
-Eye-tv for DTT
-
Ja eiks niin, että kun oot käynyt tuolla Hämeenlinnassa asettamassa Annielin pariston kohdalleen, voisit tulla tänne Savoon?? Hommailemaan vaikka tonne takapihalle kukkapenkkien kanssa.. ihan vaikka ilman paitaa.. ja voin mää näyttää sulle mun macitkin...jos jotain hintaa sitten vaikka laitettais..Anniel kirjoitti:Hei Repee... Mun palovarotin tarvitsee uuden patterin, tuutko kiltti vaihtamaan?kuriton kirjoitti:Ja upeeta Repeltä, että pidät meistä macittarista huolta!! 8)![]()
![]()
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Tintti, yritä kestää meittiä, Repeä on vaan niin mukava kiusata välillä.

-
Annielin ja kurittoman työtarjoukset kieltämättä kiehtovat mielikutitusta.

-
Viesti Kirjoittaja tkt »
sinitiainen kirjoitti:...paljastamaan, että Repe antoi apua ja ihan pyyteettä.
Kyllä sillä oli ihan selvästi ketunhäntä kainalossa. Tai ainakin hiiren johto. Kohta voidaan lukea tästä saavutuksesta lähetyssaarnaajapalstalta.sinitiainen kirjoitti:Eikä sitten juuri väistynytkään ihan siitä syystä, että sai paljon hyviä neuvoja. Ja kääntyi Macin kannattajaksi tuona aikana vaikka on Windows-koneen kannalla sitkeästi tähän asti pysynyt.
--Ari
-
Olen jo käynyt hivuttamaan MacBookiani lähemmäs yläkerran portaita ja sitä myöten pojan huonetta. Itsellä on kuitenkin huoli valkoisista näppäimistä ja koko kauniista valkoisuudesta, jonka arvaan pian menneeksi kun se pojan käsiin pääsee. Ehkäpä säästänkin sen pikkusiskolleen. Se kun on ehtinyt käydä jo melkein rakkaaksitkt kirjoitti:sinitiainen kirjoitti:...paljastamaan, että Repe antoi apua ja ihan pyyteettä.Kyllä sillä oli ihan selvästi ketunhäntä kainalossa. Tai ainakin hiiren johto. Kohta voidaan lukea tästä saavutuksesta lähetyssaarnaajapalstalta.sinitiainen kirjoitti:Eikä sitten juuri väistynytkään ihan siitä syystä, että sai paljon hyviä neuvoja. Ja kääntyi Macin kannattajaksi tuona aikana vaikka on Windows-koneen kannalla sitkeästi tähän asti pysynyt.
--Ari
-Eye-tv for DTT
-
Etsiskelin aamulla hateyn kuvaa kun muistelin, että hän oli se, jolla oli Mikki Hiiri-unilamppu, Barbiekokoelma ja oliko vielä lentokoneen istuinkin tietsikkatuolina. Ajattelinkohan oikeaa henkilöä ?sinitiainen kirjoitti:En osaa nähdä sinun kuvaa, senlisäksi etten itse osaa kuvia kaikista ohjeista huolimatta lähettää. Näin mielestäni eilen vilaukselta, mutta nyt on vain tyhjä pieni laatikko. Osaankohan katsellakin jotenkin väärin ?
-Eye-tv for DTT
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka