Celia kirjoitti:^ Itselläni on parissa museossa tilaa, eli ei ole viedä edes täynnä.
Jep, tästähän se johtui kas, kun en itse tuota huomannut. Kunhan saan resurssilastin perille ihan pian, laajennan jälleen yhtä museota ja kahta muuta kunhan kaupungeissa saadaan meneillään olevat rakennusprojektit valmiiksi.
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdoton vie jo enemmän aikaa.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
Mä rekisteröidyin kans. Alkeellisissa oloissa joutuu kansani toistaiseksi elämään, mutta kai päiväin koittaa viel, oi rikkipitoinen synnyinmaa! Koordinaatit Banolos [65:55] > Triennale. Nikkinä Matteus.
matteus/2 kirjoitti:Mä rekisteröidyin kans. Alkeellisissa oloissa joutuu kansani toistaiseksi elämään, mutta kai päiväin koittaa viel, oi rikkipitoinen synnyinmaa! Koordinaatit Banolos [65:55] > Triennale. Nikkinä Matteus.
Se on kyl 63:55
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
matteus/2 kirjoitti:Mä rekisteröidyin kans. Alkeellisissa oloissa joutuu kansani toistaiseksi elämään, mutta kai päiväin koittaa viel, oi rikkipitoinen synnyinmaa! Koordinaatit Banolos [65:55] > Triennale. Nikkinä Matteus.
Se on kyl 63:55
Katos vaan..
Mut kohta on väkipyörä keksitty! Vaikka olisi kai eka kannattanut tuohon kaivon kaivamiseen keskittyä..
Moi,
Alotin ikariamin tässä jokin aika sitten ja minulta löytyisi halukkuutta liittyä liittoutumaan. Minulla on kolme kaupunkia ja raaka-ainena ovat, marmori, viini ja rikki. Joten olisiko siis mahdollista päästä liittoutumaan mukaan?
Haluaisko joku treidata kristallia rikkiin tai rakennustarpeisiin? Multa uupuu suunnilleen tasan tarkkaan 55 kristallibiittiä akatemian vitostasosta. Enemmänkin voidaan tietysti tavaraa liikutella.
Mites tuo kaupankäynti kannattaa käytännössä toteuttaa? Mulla on nyt kolmostason kauppapaikka, mutta etsintäsäteen (2) sisällä ei ole mitään tavaraa myynnissä. Tarvisin kuitenkin viiniä, kristallia ja marmoria - mikä neuvoksi? Laitanko vaan viestejä satunnaisille, kyseisillä resurssisaarilla asuville, tyypeille ja tiedustelen halukkuutta vaihtokauppaan? Vai helpottuuko kauppatilanne kun saan Laajennuksen tutkittua?
matteus/2 kirjoitti:Mites tuo kaupankäynti kannattaa käytännössä toteuttaa? Mulla on nyt kolmostason kauppapaikka, mutta etsintäsäteen (2) sisällä ei ole mitään tavaraa myynnissä. Tarvisin kuitenkin viiniä, kristallia ja marmoria - mikä neuvoksi? Laitanko vaan viestejä satunnaisille, kyseisillä resurssisaarilla asuville, tyypeille ja tiedustelen halukkuutta vaihtokauppaan? Vai helpottuuko kauppatilanne kun saan Laajennuksen tutkittua?
Laita ostotarjous sinne kauppapaikan alaosaa. Merkkaa kuinka paljon tavaraa haluat ja millä hinnalla. Sitten vaan odottelet että kauppalaivat muista kaupungeista saapuvat satamaasi.
P.s. Laitoin laivat matkaan
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Anniel kirjoitti:Laita ostotarjous sinne kauppapaikan alaosaa. Merkkaa kuinka paljon tavaraa haluat ja millä hinnalla. Sitten vaan odottelet että kauppalaivat muista kaupungeista saapuvat satamaasi.
Pari päivää on ollut tarjoukset vetämässä, kympin zibalehintaan. Ei oo tullu laivoja - oonko liian pihi?
Anniel kirjoitti:Laita ostotarjous sinne kauppapaikan alaosaa. Merkkaa kuinka paljon tavaraa haluat ja millä hinnalla. Sitten vaan odottelet että kauppalaivat muista kaupungeista saapuvat satamaasi.
Pari päivää on ollut tarjoukset vetämässä, kympin zibalehintaan. Ei oo tullu laivoja - oonko liian pihi?
Noin 30 rahaa kipale kun tarjoot niin luulis kauppojen syntyvän. Hinnat heittelee aina välillä, jotkut pyytää jopa 100 rahaa per tuote mutta joskus tekee löytöjäkin. Halvimpia näyttävät olevan puu ja rikki, kalleinta kristalli ja marmori.
matteus/2 kirjoitti:
Anniel kirjoitti:P.s. Laitoin laivat matkaan
Ihanata! Kiitos (taas)! 8)
Ollos hyvä