Vastahan se rekisteröityi tännemaxima kirjoitti:En tähän hätään löytänyt oikeata ketjua, mutta kyllä kelpaa amanitan juhannustella kun 6000 viestiä on täynnä! Onnittelut!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vastahan se rekisteröityi tännemaxima kirjoitti:En tähän hätään löytänyt oikeata ketjua, mutta kyllä kelpaa amanitan juhannustella kun 6000 viestiä on täynnä! Onnittelut!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jessus kun Maxima jaksaa huomata pikkuasioitakin krapulapäivänään. Kiitokset, tosin tuo määrä kostuu näistä foorumin siivous- ja kommentointipuuhista, joten mitään kovin kummoista tuohon määrään ei sisällöllisesti liity.maxima kirjoitti:En tähän hätään löytänyt oikeata ketjua, mutta kyllä kelpaa amanitan juhannustella kun 6000 viestiä on täynnä! Onnittelut!
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Asiakas on aina väärässä!Anniel kirjoitti:Pieni hehkutus tosin mut ompa kuitenkin: Asiakas tuntu tykkäävän siitä raakileesta josta tuolla vuodatuksessa vuodatin
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Mutta raha ratkaisee!Pasteur kirjoitti:Asiakas on aina väärässä!Anniel kirjoitti:Pieni hehkutus tosin mut ompa kuitenkin: Asiakas tuntu tykkäävän siitä raakileesta josta tuolla vuodatuksessa vuodatin
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Oujee, hienoa!!! Pidän varpaanikin pystyssä Rojektin puolesta, tätä mää olen orottanuki joRepe Ruutikallo kirjoitti:Elämäni Toistaiseksi Suurin Rojekti nytkähti tänäpä ehkä ratkaisevasti eteenpäin.
Ja sinäkin senkin... Luulen, että tekemisistäsi kiinnostuneita on enemmän kuin ennen, varsinkin kun avulias luonteesi sai hieman päivänvaloa; pusun ansaitsisit, ja saisitkin, jos olisit täälläEnempää on turha lypsää (jos nyt ketään edes kiinnostaa, ei tietenkään; depressiivinen vaihe iski kuin miljoona volttia![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ettei vaan rojekti ole sen luontoinen, että Stenskan pusu saattaisi sen vaarantaa.Stenska kirjoitti:Ja sinäkin senkin... Luulen, että tekemisistäsi kiinnostuneita on enemmän kuin ennen, varsinkin kun avulias luonteesi sai hieman päivänvaloa; pusun ansaitsisit, ja saisitkin, jos olisit täällä
Eiköhän se vain tsemppaisi, ehkä jopa sopimattomassa määrin.Teppo Tulppu kirjoitti:Ettei vaan rojekti ole sen luontoinen, että Stenskan pusu saattaisi sen vaarantaa.Stenska kirjoitti:Ja sinäkin senkin... Luulen, että tekemisistäsi kiinnostuneita on enemmän kuin ennen, varsinkin kun avulias luonteesi sai hieman päivänvaloa; pusun ansaitsisit, ja saisitkin, jos olisit täällä
Viesti Kirjoittaja Stenska »
*miettii ankarasti* Jospa lähetänkin tällai virtuaalipusun *smack*?Repe Ruutikallo kirjoitti:Mutta, helkkari, mää olen täällä...![]()
KiitsStenska kirjoitti:*miettii ankarasti* Jospa lähetänkin tällai virtuaalipusun *smack*?Repe Ruutikallo kirjoitti:Mutta, helkkari, mää olen täällä...![]()
Mitämitämitä? Kertokaa heti!Repe Ruutikallo kirjoitti:Elämäni Toistaiseksi Suurin Rojekti nytkähti tänäpä ehkä ratkaisevasti eteenpäin. Syrjäisessä Helsingissä piti käydä asiaa edistämässä, mutta nyt tuntuu että kyä kannatti (maaninen vaihe).![]()
Jos siivet kantaa loppuun saakka, jokunen ellei moni homppulainenkin tulee tavalla tai toisella siihen rojektiin osallistumaan tai ainakin sitä seuraamaan, siis ihan tilastollisesti on näin (maaninen vaihe jatkuu).![]()
Enempää on turha lypsää (jos nyt ketään edes kiinnostaa, ei tietenkään; depressiivinen vaihe iski kuin miljoona volttia) .
Sinetöidyt huuleni ovat avattavissa ainoastaan niillä samoilla naisellisilla aseilla joilla maailman sivu on selvitetty muitakin valtio- ja sotasalaisuuksia.Anniel kirjoitti:Mitämitämitä? Kertokaa heti!Repe Ruutikallo kirjoitti:Elämäni Toistaiseksi Suurin Rojekti nytkähti tänäpä ehkä ratkaisevasti eteenpäin. Syrjäisessä Helsingissä piti käydä asiaa edistämässä, mutta nyt tuntuu että kyä kannatti (maaninen vaihe).![]()
Jos siivet kantaa loppuun saakka, jokunen ellei moni homppulainenkin tulee tavalla tai toisella siihen rojektiin osallistumaan tai ainakin sitä seuraamaan, siis ihan tilastollisesti on näin (maaninen vaihe jatkuu).![]()
Enempää on turha lypsää (jos nyt ketään edes kiinnostaa, ei tietenkään; depressiivinen vaihe iski kuin miljoona volttia) .
![]()
Kiitos! Samoin sinulle omiin Rojekteihisi!Anniel kirjoitti:Tsemppiä Repeliinille Rojektin parissa
Mitä mitä mitä??? Onkos se Repe pv:n hommissa?Repe Ruutikallo kirjoitti:joilla maailman sivu on selvitetty muitakin valtio- ja sotasalaisuuksia.![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Aivan mahtava idea! Piisi tosin oli ihan hirveää kuraa.Jone kirjoitti:Hehkutan jonkun oivallusta. Tää on JuuTube-hommaa mutta tässä on muutakin.
Avaa tämä selaimeen ja lue ohje.
http://www.youtube.com/watch?v=zlxk6U9m ... re=related
Avaa myös tämä mutta toiseen ikkunaan, niin että näet nämä molemmat yhtäaikaa. Ylempi linkki vasemmalle ja tämä sitten oikealle. Laita molemmat käyntiin annettujen ohjeiden avulla. Nerokasta![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q9oWz-1m ... re=related
Ethän kuitenkaan laita kuvaa tykkisi hinkkauksesta, täällä kun on joitakin aika nuoriakin henkilöitä joukossa...Pasteur kirjoitti: *alkaa hinkkaamaan tykkiään laukaisu-valmiuteen*
Eikä kuvaa tästä inhasta loppuhuipennuksestakaan orivesineen päivineen sitten välttämättä...Pasteur kirjoitti:OimaaaaammmmeeeSuooooooomi!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Repe, mulla on ehdotus! Laita toi punastelunaama sun allekirjoitukseen, niin sitä ei tarvitse erikseen lisätä joka postaukseen!Repe Ruutikallo kirjoitti:Jotain kaksimielistä...
Toi kyllä säästäisi aikaa melkosesti! Pitää harkita vakavasti.EvilPet kirjoitti:Repe, mulla on ehdotus! Laita toi punastelunaama sun allekirjoitukseen, niin sitä ei tarvitse erikseen lisätä joka postaukseen!Repe Ruutikallo kirjoitti:Jotain kaksimielistä...
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Repe nyt ei punastele ainakaan, kunhan vejättää.Repe Ruutikallo kirjoitti:Toi kyllä säästäisi aikaa melkosesti! Pitää harkita vakavasti.EvilPet kirjoitti:Repe, mulla on ehdotus! Laita toi punastelunaama sun allekirjoitukseen, niin sitä ei tarvitse erikseen lisätä joka postaukseen!Repe Ruutikallo kirjoitti:Jotain kaksimielistä...
Mä mietin kans samaa, Repen nolio kokee kohta inflaationEvilPet kirjoitti:Repe, mulla on ehdotus! Laita toi punastelunaama sun allekirjoitukseen, niin sitä ei tarvitse erikseen lisätä joka postaukseen!Repe Ruutikallo kirjoitti:Jotain kaksimielistä...