Ja juon sitä perusteellisesti paahdettua kahvia. =)
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja tk75 »
Joo, loma on tosiasia kun vielä tämän päivän jaksaa. Sit pääsee kesätöihin, huomenna bussi lähtee aamulla klo 4:45 kohti järvenpäätä.ManiMicci kirjoitti:
Aloitan siis kesäloman.
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Viesti Kirjoittaja jamathica »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Onko tuo jiujitsua ?EvilPet kirjoitti:Yritän saada henkistä yliotetta krapulasta, jotta tokenisin bjj-treeneihin jotka alkaa kahden tunnin päästä...
Jep. Se Brasilialainen versio...sinitiainen kirjoitti: Onko tuo jiujitsua ?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
kuriton kirjoitti:Syön katkarapusalaattia (itse tehtyä tietty!) sekä juon mustaa kahvia Monty Pyhtonia telkusta katsellen. 8)
Selvishän tuo viimeinkin, missä virastossa oot töissä yökauvet!darthmother kirjoitti:kuriton kirjoitti:Syön katkarapusalaattia (itse tehtyä tietty!) sekä juon mustaa kahvia Monty Pyhtonia telkusta katsellen. 8)
Onko sillä jotain yhtymäkohtia kapoeiraan ? Muita kuin alkuperämaa.EvilPet kirjoitti:Jep. Se Brasilialainen versio...sinitiainen kirjoitti: Onko tuo jiujitsua ?
Ei sitten minkäänlaisia, paitsi tietenkin se maa...sinitiainen kirjoitti:Onko sillä jotain yhtymäkohtia kapoeiraan ? Muita kuin alkuperämaa.EvilPet kirjoitti:Jep. Se Brasilialainen versio...sinitiainen kirjoitti: Onko tuo jiujitsua ?
Nää ne nyt sitten mesettää!!EvilPet ja sinitiainen kirjoitti: Onko tuo jiujitsua?
Jep. Se Brasilialainen versio...
Onko sillä jotain yhtymäkohtia kapoeiraan ? Muita kuin alkuperämaa.
Ei sitten minkäänlaisia, paitsi tietenkin se maa...
Mitenkä kävi niiden treenien kun kaksi tuntia on kohta mennyt ? Jos et asu ihan salin äärellä.
Minun syy, toinen vain kohteliaasti vastaa. Sorrykuriton kirjoitti:Nää ne nyt sitten mesettää!!EvilPet ja sinitiainen kirjoitti: Onko tuo jiujitsua?
Jep. Se Brasilialainen versio...
Onko sillä jotain yhtymäkohtia kapoeiraan ? Muita kuin alkuperämaa.
Ei sitten minkäänlaisia, paitsi tietenkin se maa...
Mitenkä kävi niiden treenien kun kaksi tuntia on kohta mennyt ? Jos et asu ihan salin äärellä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Tintti, elähän nyt, mukavahan tätä on seurata...ja eikös teitillä jossain ketjussa ollutkin suunnitelmaa, että alatte mesettää.sinitiainen kirjoitti:Minun syy, toinen vain kohteliaasti vastaa. Sorrykuriton kirjoitti:Nää ne nyt sitten mesettää!!
Oli yksi yö kun ei ketään muuta tainnut enää olla valveilla ja me molemmat ollaan huonounisia, vaikka EvilPet on kai saamassa unirytmiään paremmalle tolalle. Nolostuin tuossa äsken, mese on vieras mulle, mutta hoksasin vasta, että siihen tyyliinhän taisin kirjottaa eikä se tosiaan näille sivuille kuulu.kuriton kirjoitti:Tintti, elähän nyt, mukavahan tätä on seurata...ja eikös teitillä jossain ketjussa ollutkin suunnitelmaa, että alatte mesettää.sinitiainen kirjoitti:Minun syy, toinen vain kohteliaasti vastaa. Sorrykuriton kirjoitti:Nää ne nyt sitten mesettää!!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Eiköhän täällä vähän jokainen oo joskus yön tunteina käynyt ihan vastaavanlaisia keskusteluita, et ei se niin vakavaa oosinitiainen kirjoitti:hoksasin vasta, että siihen tyyliinhän taisin kirjottaa eikä se tosiaan näille sivuille kuulu.
Kuuluu, kuuluu, anti mennä vaan!! Täähän on off topic-aluetta!sinitiainen kirjoitti:Nolostuin tuossa äsken, mese on vieras mulle, mutta hoksasin vasta, että siihen tyyliinhän taisin kirjottaa eikä se tosiaan näille sivuille kuulu.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Niinkö?Pasteur kirjoitti:No eipä sitä substanssia yleensä munkaan viesteistä löydy.![]()