Olen tuhansien vaarojen mies.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Kiitos kun ilmoittauduit. Osuiko kaikki nuo kohdalleen ?hatey kirjoitti:Jotain sellasta, sama jätkä, se oon mä 8)
Viesti Kirjoittaja pelkonen »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja hikviiva »
Et nyt ymmärrä, se juuri on äijää että kehtaa vetää valkkaria tolleen julkisesti. Jokainenhan sitä nyt kossua, mutta vain tosi äijä kietasee jotain noin tyttömäistä ilmeenkään värähtämättä.hikviiva kirjoitti: [miinuspisteitä valkkaripullosta, kyllä sen kossua pitäisi olla päästäkseen tosiäijjä-kategoriaan]
Hmm, totta! Kossu on sitäpaitsi hemmetin pahaa.Repe Ruutikallo kirjoitti: Et nyt ymmärrä, se juuri on äijää että kehtaa vetää valkkaria tolleen julkisesti. Jokainenhan sitä nyt kossua, mutta vain tosi äijä kietasee jotain noin tyttömäistä ilmeenkään värähtämättä.
Juu, muistit kaikki kohalleensinitiainen kirjoitti:Kiitos kun ilmoittauduit. Osuiko kaikki nuo kohdalleen ?hatey kirjoitti:Jotain sellasta, sama jätkä, se oon mä 8)
Millähän selittyvät ne Barbiet ? Onko haikara meren yli lentäessään uupuneena tipauttanut veneeseesi ?hatey kirjoitti:Juu, muistit kaikki kohalleensinitiainen kirjoitti:Kiitos kun ilmoittauduit. Osuiko kaikki nuo kohdalleen ?hatey kirjoitti:Jotain sellasta, sama jätkä, se oon mä 8)
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Valkkari kyllä huutais pinkkiä paitaa..hikviiva kirjoitti:Hmm, totta! Kossu on sitäpaitsi hemmetin pahaa.Repe Ruutikallo kirjoitti: Et nyt ymmärrä, se juuri on äijää että kehtaa vetää valkkaria tolleen julkisesti. Jokainenhan sitä nyt kossua, mutta vain tosi äijä kietasee jotain noin tyttömäistä ilmeenkään värähtämättä.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Pelkosen äijämäisyyden puolustukseksi sanottakoon että on sentään halpisvalkkarilitkua.hikviiva kirjoitti:[miinuspisteitä valkkaripullosta, kyllä sen kossua pitäisi olla päästäkseen tosiäijjä-kategoriaan]
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Höh, kyllä kunnon pakastinkylmä kossu voittaa maussa Tempo-litkun milloin vain!hikviiva kirjoitti:Hmm, totta! Kossu on sitäpaitsi hemmetin pahaa.
Mitä? Eiks ne oo hienoja?sinitiainen kirjoitti: Millähän selittyvät ne Barbiet ? Onko haikara meren yli lentäessään uupuneena tipauttanut veneeseesi ?
Hienoja oli jos oikein muistan. Haikaran nyyttiin kuitenkin ehkä liian varttuneita. Pelastitkohan merihädästä ?hatey kirjoitti:Mitä? Eiks ne oo hienoja?sinitiainen kirjoitti: Millähän selittyvät ne Barbiet ? Onko haikara meren yli lentäessään uupuneena tipauttanut veneeseesi ?![]()
Poden sisällä kipeätä nilkkaa ja vastoin vanhoja tapojani lörpötän ihan turhia. Niinkuin tuon äskeisenkin. Mikki-lamppu se teki aikoinaan suurimman vaikutuksen. Nyt siirryn kirjan kanssa kauas koneelta.sinitiainen kirjoitti:Hienoja oli jos oikein muistan. Haikaran nyyttiin kuitenkin ehkä liian varttuneita. Pelastitkohan merihädästä ?hatey kirjoitti:Mitä? Eiks ne oo hienoja?sinitiainen kirjoitti: Millähän selittyvät ne Barbiet ? Onko haikara meren yli lentäessään uupuneena tipauttanut veneeseesi ?![]()
Puhallus nilkkaan ja pikaista paranemista, etkä sinä lörpöttele...sinitiainen kirjoitti: Poden sisällä kipeätä nilkkaa ja vastoin vanhoja tapojani lörpötän ihan turhia. Niinkuin tuon äskeisenkin. Mikki-lamppu se teki aikoinaan suurimman vaikutuksen. Nyt siirryn kirjan kanssa kauas koneelta.
En malttanut olla vielä kurkkaamatta kun kone jäi auki. Sanoit kauniisti. Kiitos siitähatey kirjoitti:Puhallus nilkkaan ja pikaista paranemista, etkä sinä lörpöttele...sinitiainen kirjoitti: Poden sisällä kipeätä nilkkaa ja vastoin vanhoja tapojani lörpötän ihan turhia. Niinkuin tuon äskeisenkin. Mikki-lamppu se teki aikoinaan suurimman vaikutuksen. Nyt siirryn kirjan kanssa kauas koneelta.
Viesti Kirjoittaja MacNifica »
Pakastinkylmä? Hö, eihän se edes maistu miltään. Taskulämmintä se olla pitää. Silloin vasta tämän klassisen seurustelujuoman hienostunut aromi vasta pääsee oikeuksiinsa.Arkisto kirjoitti:Höh, kyllä kunnon pakastinkylmä kossu voittaa maussa Tempo-litkun milloin vain!hikviiva kirjoitti:Hmm, totta! Kossu on sitäpaitsi hemmetin pahaa.
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Viesti Kirjoittaja darkerstill »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja darkerstill »
Aivan, samaa mieltä minäkin!darkerstill kirjoitti:Kiitos kiitos. Mitäpä sitä lymyämään naamattomana, kun voi nolata itsensä julkisestikin.