darthmother kirjoitti: MM 8) ClementDesign

Niin muuten on täälläkin. 8)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Jokuhan tuolla sitaattipuolella taisikin mainita, että se on vain lähestyvä juna.EvilPet kirjoitti:Nyt alkaa näkyä valoa tunnelin päässä...
Oh shitPasteur kirjoitti: Jokuhan tuolla sitaattipuolella taisikin mainita, että se on vain lähestyvä juna.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Päivä puolessa ja sitä vasta huomenta toivotetaan. Pianhan se on iltapalan aikakuriton kirjoitti:Huomenta homppulit!
..jokohan tuota kahvia ottais mukillisen.
Vastahan minä menin nukkumaankin..kai..ptkmit kirjoitti:Päivä puolessa ja sitä vasta huomenta toivotetaan. Pianhan se on iltapalan aikakuriton kirjoitti:Huomenta homppulit!
..jokohan tuota kahvia ottais mukillisen.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Hämmennyin niin tästä darthmotherin kommentista, että on pakko mennä keittämään kahvia. Hymyillen klikkasin uusia viestejä ketjussa lukemaan ja odotin "Minä juon nyt kahvia" -postausta, mutta ei... Hymy oikeasti hyytyi hetkeksi, kunnes se levisi entistä leveämpänä. Pihkuna, kun rupesikin tekemään mieli kahviadarthmother kirjoitti:Nyt vedetään pirullista sumppia muki tolkulla.
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Täälläkin sumppi pihisee. Ihan pikkanen kuppi solutettua kahvia. Oletkos kuunnellut jotta piriseekö se sumppi?darthmother kirjoitti:Nyt vedetään pirullista sumppia muki tolkulla.
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
On, mutta en tunne häntä!Tape80 kirjoitti:Pitääkin ostaa uusi keitin, onkos jollain tällaisesta kokemusta?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Vieläkös Maza on kalassa? Hän varmaan nimittäin tietäis kaiken näistä värkeistä, että mikä kannattais ostaa? Mulle tuo on ihan outo merkki.Tape80 kirjoitti:Ahdistavaa lukea tätä ketjua. Aina kun avaan, mieleni muodostaa vastustamattoman himon jonka voi vain kahvi sammuttaa... Pitääkin ostaa uusi keitin, onkos jollain tällaisesta kokemusta?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... Id=3131411
Viesti Kirjoittaja darkerstill »
Voi harmi kun ei pääse töihin, pitää sitten yrittää vihellellä kotona.darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia (iltakahvia) sitten maaten ja aamulla vihellellen töihin.
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »