kokeilin kaupassa ja pitihän se tilata tuoreena golf-harrastuksen (sen oikein ulkonapelattavan) aloittajana - sadepäivien varalle toki vain

Viesti Kirjoittaja Infant »
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kelpaisi tuollainen tännekin. Pelkkä demokin ihan silkkaa hunajaa.ninokoo kirjoitti:Battlefield: Bad Company PS3:lle.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja biblo »
Viesti Kirjoittaja Kepponen »
Viesti Kirjoittaja Serenase »
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja hipics »
Taitaa olla threadin kallein ostos tähän mennessä. Ihme törsäilyä...sebulban kirjoitti:92m^2 4h,k,s...
Riippuu aika monesta asiasta. Jos se on porista, niin mun autokin maksaa enemmänhipics kirjoitti: Taitaa olla threadin kallein ostos tähän mennessä. Ihme törsäilyä...
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Jep, ja liian pieni tuo olisi meidän nykyisiin tarpeisiin...EvilPet kirjoitti:Riippuu aika monesta asiasta. Jos se on porista, niin mun autokin maksaa enemmänhipics kirjoitti: Taitaa olla threadin kallein ostos tähän mennessä. Ihme törsäilyä...
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eiku 'iltatöihin' siitä että saat talon täyteen!sebulban kirjoitti:saisihan tuo isompikin olla mutta ensiasunnoksi yhden palkalla ei oikein isompaan ollut varaa...
edit: niin joo ei ole porista
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Setä »
Thoth kirjoitti:Leatherman Fuse -monitoimityökalu. Ehkä vähän nörttiäijäilyä, mutta nyt aion kuljettaa mukana ulkomaille ja retkille.![]()
Voin kertoo ettei olis edes mahdollista sen auton kanssa...hipics kirjoitti: Kohta loistaa vanhan pösön vanteet... fillarista siis kyse.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Osta focus niin vanteet loistavat kuin aurinko aamunkoissa tyynellävaltamerellä!EvilPet kirjoitti:Voin kertoo ettei olis edes mahdollista sen auton kanssa...
Just tossa harmistuneena ruttasin lottolappua, kun just löyty jyväskylästä 440 ChallengeriPasteur kirjoitti:Osta focus niin vanteet loistavat kuin aurinko aamunkoissa tyynellävaltamerellä!EvilPet kirjoitti:Voin kertoo ettei olis edes mahdollista sen auton kanssa...
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Meitin kyläl pyörii kuulema 426 Blower Challenger,tosin itse en oon nähny.EvilPet kirjoitti:Just tossa harmistuneena ruttasin lottolappua, kun just löyty jyväskylästä 440 ChallengeriPasteur kirjoitti:Osta focus niin vanteet loistavat kuin aurinko aamunkoissa tyynellävaltamerellä!EvilPet kirjoitti:Voin kertoo ettei olis edes mahdollista sen auton kanssa...