catja kirjoitti:Hei, ne "stereot" on rakas muisto opiskeluajoilta ja toimii tietokoneen kajareina. Joten hippasen rispektiä! Tolla asenteella tänne ei siirry muutakuin se sun MBP
Miksei kukaan oo kiinnittäny huomioo lankapuhelimeen? Oisin ajatellu että siitä ensimmäisenä kommenttia tulee
Itsellä tuon tyylisissä stereosarjoissa yleensä ärsyttää se valoshow jollaista ne monesti nykyään harrastaa. Vilistää valoa niin perkuleesti kun se on päällä.
Sori, mut minä ja MBP tultais kyllä pakettiratkaisuna. Ei toista ilman toista.
Tuli huomattua kyllä lankaluuri, mutta ei viitsiny siitä enää alkaa kommentoimaan, kun stereoista tuli jo lauottua.
Broidilla kyllä on lankaluuri...mut en mä edes muista sen numeroa, eikä taida puhelimessakaan olla muistissa. Ja vaikka siihen soittaisikin, ni ei varmaan sattuis oleen sen ulottuvilla just sillä hetkellä.
Tällainen työsetup kesän ajan.. työergonomia ei ehkä ole paras mahdollinen Lisäksi on 35 astetta lämmintä. Onneksi viini maksaa 50 senttiä litralta niin pysyy tuo nestetasapaino kunnossa Kuvassa on juuri koittanut lounastunti: Chorizo risottoa ja valkoviiniä.
Pbman kirjoitti:Tällainen työsetup kesän ajan.. työergonomia ei ehkä ole paras mahdollinen Lisäksi on 35 astetta lämmintä. Onneksi viini maksaa 50 senttiä litralta niin pysyy tuo nestetasapaino kunnossa Kuvassa on juuri koittanut lounastunti: Chorizo risottoa ja valkoviiniä.
Paitsi, että tuo viini vain edes auttaa sitä nestehukkaa, eli aika huono oli kyllä tuo selitys
catja kirjoitti:Hei, ne "stereot" on rakas muisto opiskeluajoilta ja toimii tietokoneen kajareina. Joten hippasen rispektiä! Tolla asenteella tänne ei siirry muutakuin se sun MBP
Miksei kukaan oo kiinnittäny huomioo lankapuhelimeen? Oisin ajatellu että siitä ensimmäisenä kommenttia tulee
Itsellä tuon tyylisissä stereosarjoissa yleensä ärsyttää se valoshow jollaista ne monesti nykyään harrastaa. Vilistää valoa niin perkuleesti kun se on päällä.
Sori, mut minä ja MBP tultais kyllä pakettiratkaisuna. Ei toista ilman toista.
Tuli huomattua kyllä lankaluuri, mutta ei viitsiny siitä enää alkaa kommentoimaan, kun stereoista tuli jo lauottua.
Broidilla kyllä on lankaluuri...mut en mä edes muista sen numeroa, eikä taida puhelimessakaan olla muistissa. Ja vaikka siihen soittaisikin, ni ei varmaan sattuis oleen sen ulottuvilla just sillä hetkellä.
Valoshowlla ehkä korvataan ne tekniset puutteet Mä oon kerran käyttäny tota lankaluuria, työsuhdepuhelin ja niinkin extreme-mallia kuin Voip. Käsittämättömän pähee ja tarpeellinen, ei taida tällä hetkellä olla ees päällä.
BugsBunny kirjoitti:No jaa... sama ämpäriruma kotelo kuin G5 PowerMacissa... mun mielestä ne edeltäneet geenelkut oli paljon tyylikkäämpiä.
No se G4:nen oli yksi kaikkien aikojen kauneimmista koteloista. Vaikea sitä on vertailukohtana mihinkään käyttää...
Totta on että se G4:sen kotelo on nätti mutta pidänpä todella paljon tästä nykyisestä alumiinisestakin.
Mutta niinhän se on että toinen tykkää tyttärestä ja toinen sen tyttären äidistä... ja kolmas sen mummosta
BugsBunny kirjoitti:No jaa... sama ämpäriruma kotelo kuin G5 PowerMacissa... mun mielestä ne edeltäneet geenelkut oli paljon tyylikkäämpiä.
No se G4:nen oli yksi kaikkien aikojen kauneimmista koteloista. Vaikea sitä on vertailukohtana mihinkään käyttää...
Totta on että se G4:sen kotelo on nätti mutta pidänpä todella paljon tästä nykyisestä alumiinisestakin.
Mutta niinhän se on että toinen tykkää tyttärestä ja toinen sen tyttären äidistä... ja kolmas sen mummosta
Itse olen tästä TÄYSIN eri mieltä, G4 oli muovinen lelu ja G5 näyttää oikealta työhönkin tarkoitetulta koneelta.
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
L_A_G kirjoitti:
Itse olen tästä TÄYSIN eri mieltä, G4 oli muovinen lelu ja G5 näyttää oikealta työhönkin tarkoitetulta koneelta.
Komppaan ihan täysin. Kumpaa G4:n koteloa tässä muuten tarkoitetaan? Sitä sinertävää Sawtoothia vai hopeista Quicksilveriä?
Täysin samaa mieltä myöskin, nykyinen alumiininen paljon paremman näköinen kun muovinen G4 kotelo...
Mä tykkään tästä pro / G5 kotelosta myös. Se on todella "rautaisen" näköinen, eikä näytä miltään harrastelijan rasselilta. Tästä huolimatta, G4:sen koppa on vaan niin elegantti, ja niin kaukana muista koteloista, ettei sille pärjää pelkästään ammattimaisella ulkonäöllä.
Makuasioitahan nämä tietenkin ovat, mutta muistetaan että niistä kiisteleminen on hedelmällisintä kiistelyä, koska siitä todennäköisimmin nousee ilmiriita!
L_A_G kirjoitti:
Komppaan ihan täysin. Kumpaa G4:n koteloa tässä muuten tarkoitetaan? Sitä sinertävää Sawtoothia vai hopeista Quicksilveriä?
Kyllä, G4 näyttää lelulta..
Joo, G5 on kyllä nättikoppa ja sopii erinomaisesti ammattilais-sarjaan. Power ja Pro kuvaavat tuota koteloa hyvin. Erittäin näyttävä ja siisti. Mutta, jos unohdetaan mallisarjat, brändit, ja kaikki muu taustalla vaikuttava, niin G4 oli ja on muotoilullisia ansioita niittävä ja huikaisevan kaunis ilmestys. Ei ehkä yhtä Pro ja Power, mutta kuin taideteos, karkki jne. Vaikka onkin muovia, niin silti niin hieno.