-
EDIT: Uusi äänestys täällä: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=42&t=110939
Minkä iPhonen hankit?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Minkä iPhonen hankit?
Viesti Kirjoittaja niko_n »
Viimeksi muokannut niko_n, 30.6.2008 klo 16.01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Re: Minkä iPhonen hankit?
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Minulla on jo. Hankin muinoin 8 gigasen, silloin ei tainnut vielä muita ollakaan.
Tarkoittaako kysymyksenasettelu sitä, että minkä iPhonen kukakin aikoo hankkia vai sitä, että minkä on jo hankkinut? Vai molempia?![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tarkoittaako kysymyksenasettelu sitä, että minkä iPhonen kukakin aikoo hankkia vai sitä, että minkä on jo hankkinut? Vai molempia?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
3G phone tulee haettua. Tietenkin 16gigan malli, mutta en tiedä vielä ostaako valkoisen vai mustalla takakannella 

-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Arvelisin että odottelen joko
a) että alkuhuuma menee ohi ja hinnat tippuvat tuonne 200-300 euroa kytkyttömänä
b) odottelen tuota seuraavan sukupolven versiota tuonne kesäkuu/2009. Mielenkiinnolla odotan mitä "uutta" siihen tulee, tuskin kovin paljon ehkä parempi kamera.
a) että alkuhuuma menee ohi ja hinnat tippuvat tuonne 200-300 euroa kytkyttömänä
b) odottelen tuota seuraavan sukupolven versiota tuonne kesäkuu/2009. Mielenkiinnolla odotan mitä "uutta" siihen tulee, tuskin kovin paljon ehkä parempi kamera.
-
Viesti Kirjoittaja vle »
En toistaiseksi mitään, odottelen että luureja aletaan myydä lukitsemattomina -tai että unlock keksitään. Mä ostaisin ennemmin puhelimen vaikka tonnilla, kuin sitoudun Soneraan.
Mutta 16GB mallin hankin sitten kun edellämainitut ehdot täyttyvät, tarvii noita värejä varmaan käydä katsomassa ihan livenä liikkeessä.
Mutta 16GB mallin hankin sitten kun edellämainitut ehdot täyttyvät, tarvii noita värejä varmaan käydä katsomassa ihan livenä liikkeessä.
Nokia N900 - Connecting Geeks
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Itse olen tälläkin hetkellä soneran asiakas, ja ei ole valittamista. Ja jos 2e/kk on paha sitoutuminen niin...vle kirjoitti:En toistaiseksi mitään, odottelen että luureja aletaan myydä lukitsemattomina -tai että unlock keksitään. Mä ostaisin ennemmin puhelimen vaikka tonnilla, kuin sitoudun Soneraan.
-
Viesti Kirjoittaja vle »
Se on v itun pahan sitoutuminen, kun puhutaan kahdesta vuodesta ja Soneran ökyhintaisista kytkypaketeista.inf kirjoitti: Itse olen tälläkin hetkellä soneran asiakas, ja ei ole valittamista. Ja jos 2e/kk on paha sitoutuminen niin...
-
Viesti Kirjoittaja harrastelija »
Mistähän tää mun mielikuva on tullut että 3G puhelimet on luokiteltu niin että on 8G valkoinen ja 16G musta ?
Korjatkaa jos olen väärässä?
* Todellakin, vain harrastelen*
-
Viesti Kirjoittaja vle »
Päinvastoin:harrastelija kirjoitti:Mistähän tää mun mielikuva on tullut että 3G puhelimet on luokiteltu niin että on 8G valkoinen ja 16G musta ?
8GB-mallia saa ainoastaan mustana ja 16GB-mallia kumpana haluaa.
-
Viesti Kirjoittaja ranson »
http://www.apple.com/fi/iphone/specs.htmlharrastelija kirjoitti:Mistähän tää mun mielikuva on tullut että 3G puhelimet on luokiteltu niin että on 8G valkoinen ja 16G musta ?
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Ei tietoa.harrastelija kirjoitti:Mistähän tää mun mielikuva on tullut että 3G puhelimet on luokiteltu niin että on 8G valkoinen ja 16G musta ?
Väärässä olet.harrastelija kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä?
Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Joo tosi paha kyllä, ihan henki lähtee tuota maksaessa.vle kirjoitti:Se on v itun pahan sitoutuminen, kun puhutaan kahdesta vuodesta ja Soneran ökyhintaisista kytkypaketeista.inf kirjoitti: Itse olen tälläkin hetkellä soneran asiakas, ja ei ole valittamista. Ja jos 2e/kk on paha sitoutuminen niin...
-
Viesti Kirjoittaja vle »
Heh.. Kukin tavallaan, mutta mä en Soneraan ole näillänäkymin noilla paketeilla sekaantumassa yhden puhelimen takia. KoffTopicci loppuu mun osaltani (älkää huoliko; pelkästään) tässä topicissa tähän.inf kirjoitti:Joo tosi paha kyllä, ihan henki lähtee tuota maksaessa.vle kirjoitti:Se on v itun pahan sitoutuminen, kun puhutaan kahdesta vuodesta ja Soneran ökyhintaisista kytkypaketeista.inf kirjoitti: Itse olen tälläkin hetkellä soneran asiakas, ja ei ole valittamista. Ja jos 2e/kk on paha sitoutuminen niin...
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka