Noniin, tulihan se viesti soneralta.
Varasin samantien itselleni 16 gigasen mustan omppuluurin
Pitää kuulemma käydä vielä liikkeessä vahvistamassa tilaus, mutta käsittääkseni minulle on nyt tuo kyseinen malli varattu.
Soitin myös Soneran asikaspalveluun, jossa sanotiin, että iPhone toimii myös ns. lukitulla sim-kortilla. Eli työsuhde SIMin vio käydä vaihtamaassa lukituksi SIM-kortiksi, jolloin iPhone toimii myös työsuhdeliittymällä.
Jonottelen just tähän normiaspaan. Toivottavasti ei tullut mitään varauskoodia siinä tekstarissa/mailissa? Muuten mun huijaus ei oikein mene läpi. Kröhöm...
Nilaya kirjoitti:Noniin, tulihan se viesti soneralta.
Varasin samantien itselleni 16 gigasen mustan omppuluurin
Pitää kuulemma käydä vielä liikkeessä vahvistamassa tilaus, mutta käsittääkseni minulle on nyt tuo kyseinen malli varattu.
Itse tilasin pari puhelinta (16G), toisen vaimolle mutta ei ollut mitään mainintaa siitä, että pitäisi käydä varmistamassa tilaus liikkeessä? Onko muilta vaadittu samaa?
Okei. Soitin tosiaan tohon normaaliin aspaan, tuli tieto että foonit ois nyt loppu. Oliko sinne tosiaan joku salainen numero, ei toi 0200 17000? Että 17000 sanoo "eioo", mutta salaisen numeron salakerholaiset tilailee Omenaluuria?
On kyllä takapuoli, ekana iltana täytin tietoni Soneran sivuille ja ärgh.
dellflow kirjoitti:Okei. Soitin tosiaan tohon normaaliin aspaan, tuli tieto että foonit ois nyt loppu. Oliko sinne tosiaan joku salainen numero, ei toi 0200 17000? Että 17000 sanoo "eioo", mutta salaisen numeron salakerholaiset tilailee Omenaluuria?
On kyllä takapuoliä, ekana iltana täytin tietoni Soneran sivuille ja ärgh.
LOPPU!!?? Onneksi ehdin soittamaan ja tilaamaan 16 Gt valkoisen.
Joo se numero ei ollut toi normi palvelunumero, vaan tuli tekstarilla ja sähköpostilla muutaman sekunnin erolla.
Viimeksi muokannut Jari-eripari, 1.7.2008 klo 14.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dellflow kirjoitti:Okei. Soitin tosiaan tohon normaaliin aspaan, tuli tieto että foonit ois nyt loppu. Oliko sinne tosiaan joku salainen numero, ei toi 0200 17000? Että 17000 sanoo "eioo", mutta salaisen numeron salakerholaiset tilailee Omenaluuria?
On kyllä takapuoliä, ekana iltana täytin tietoni Soneran sivuille ja ärgh.
Oli juu erillinen 0800 numero. Itse sain Myyrmäen viimesine mustan 16gigasen.
Hetki sitten soittelin ja Myyrmäestä, jonka olin ilmoittanut ostopaikaksi löytyi vielä 8 GB mallia, joten sellaiseen oli nyt tyytyminen. Toisaalta riittää mulle kyllä ihan hyvin. Eli iLuuri on varattuna ja noudettavissa 11.7. Puolitoista viikkoa vielä odottelua.
Voisko joku ystävällisesti laittaa YV:llä sen numeron johon pitää soittaa.
Tekstari on tullut tod. näk privaattinumeroon joka nyt lojuu kotona, enkä pääsä sitä just nyt katosmaan.
Kiitoksia kovasti.
kronos kirjoitti: että pitäisi käydä varmistamassa tilaus liikkeessä? Onko muilta vaadittu samaa?
Ei muakaan käsketty
Hmm.. joo itekin ihmettelin kun kaverillekaan ei sanottu mitään tuollaisesta.
Kysyin silloin vielä toiseen kertaan että milloin pitää viimeistään käydä liikkeessä vahvistamassa tilaus ja sanoi, että tämän viikon aikana.
Aika kummaa.. noh, aion varmuuden vuoksi käydä asioimassa.
Ei mitään mailia vieläkään. Ja mihinkään liikkeeseen en kyllä voisi mennä erikseen varaamaan kun tästä on 70 km bussilla yhteen suuntaan lähimpään liikkeeseen ja töiden takia en sitäkään matkaa voi tehdä...
Voi olla että luuri jää saamati...
kronos kirjoitti: että pitäisi käydä varmistamassa tilaus liikkeessä? Onko muilta vaadittu samaa?
Ei muakaan käsketty
Hmm.. joo itekin ihmettelin kun kaverillekaan ei sanottu mitään tuollaisesta.
Kysyin silloin vielä toiseen kertaan että milloin pitää viimeistään käydä liikkeessä vahvistamassa tilaus ja sanoi, että tämän viikon aikana.
Aika kummaa.. noh, aion varmuuden vuoksi käydä asioimassa.
Ilmeisesti kannattaa käydä varmistamassa tuo tilaus jos tuo väite puhelimien loppumisesta JO NYT pitää kutinsa.