Paula Koivuniemi: Aikuinen nainen.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Takapäässä ääniharjoituksia, baritonin ja basson väliltä. Ei kovin puhdas ääni.nimenion kirjoitti:Etupäässä ääniharjoituksia.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Voin melkein jo aistia, miten nuo Laren ääniharjoitukset "höyrystyvät" tuoksuineen kylppärissä.Lare kirjoitti:Takapäässä ääniharjoituksia, baritonin ja basson väliltä. Ei kovin puhdas ääni.nimenion kirjoitti:Etupäässä ääniharjoituksia.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Täällä myös!maxima kirjoitti:Yks suosikki on I'm singing in the rain. 8)
Raakkenihan voisi ottaa Aman vetäsemään yhden kappaleen podcastiinsä!amanita kirjoitti:Mulla on hyvä ääni mum mielestä, muistuttaa sitä Tarja Turusen ääntä, mum miälestä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Silloin kun olin vielä nuori, skootterilla ajaessa laulaa kailotin niin kovaa kuin lähti kaikki matkat. Tai no osasin kyllä hiljentää laulua liikennevaloihin saavuttaessa, mutta muuten. 8)gramdel kirjoitti:Siihen löyhästi verrattava laulutapani on laulaa pyöräillessä. Aloitan yleensä hiljaa ja huomaamatta nostan jatkuvasti volaa. On siinä ohikulkijoilla ihmettelemistä. Niin, ja laulan siis pyöräillessä virsiä. Matkamies maan, vai mikä sen nimi nyt onkaan, on semmoinen kestohitti. Virsiä en muuten laula, edes johonkin uskonnollissävytteiseen tapahtumaan joutuessani.
/---
ap
MacMees kirjoitti:AC/DC - TNT 8)
Viesti Kirjoittaja sigmar »
Bon Scotilla EI ollut kimeä ääni!kimeän äänen
Et ole yksinPaula Koivuniemi: Aikuinen nainen
Viesti Kirjoittaja zemex »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Ja tästähän vois vaikka tehrä adressin, kaikki homppulaiset äänestämään arvon moderaattorimme laulamaanPasteur kirjoitti:Raakkenihan voisi ottaa Aman vetäsemään yhden kappaleen podcastiinsä!amanita kirjoitti:Mulla on hyvä ääni mum mielestä, muistuttaa sitä Tarja Turusen ääntä, mum miälestä.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
No en löytänyt kuvaavampaakaan termiä...sigmar kirjoitti:Bon Scotilla EI ollut kimeä ääni!kimeän äänen